AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hei! Jeg og min partner er i prossessen med å bli med barn. Jeg har gått på tabletter uten hell, og holder nå på med sprøyter for å få fram eggløsning. Men alt dette er veldig u'sexy... Nå med denne sprøyteprossessen får vi et vindu på 36 timer eller hva det nå er, etter klarsignalet, at nå skal dere hoppe til køys. Rett og slett, samleie på bestilling. Har lekt litt med tanken på om det er best om bare jeg vet om når dette vinduet er åpent, istedet for at begge vet, om det gjør det enklere. Ikke for å holde saker hemmelig, men for å kanskje gjøre hyrdesstunden mindre robot aktig? Er det bare meg? Hilsen K28 Anonymkode: 678bc...ec5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Av erfaring; mannfolka skjønner det Langtidsprøving er drepen for sexlivet uansett når man driver med Ovitrelle osv og sendes hjem fra GU med beskjed om å ha sex kl ditt og datt. Bare å holde ut Anonymkode: 33af2...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Mannen min ville gjerne vite når det var eggløsning. Som over sier, så trur eg nok dei forstår det. Det viktigste for oss var å bygge opp stemning uansett, flørtende meldinger til hverandre på jobb, date night osv. Anonymkode: d4e6e...560 1
Isambard Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Skjønner ikke problemet. Jeg ville blitt mer tent hvis jeg hele dagen visste at jeg skulle "få meg". Jeg synes uansett det må gå an å ha sex uten at alt må være på en helt bestemt måte og perfekt hver gang. Hva så om det blir robot-aktig? Dere får flere sjanser, og det er ikke noe dommerpanel som deler ut terningkast uansett. Poenget med sex er jo opprinnelig å lage barn. Er ikke det god nok grunn i seg selv? Kjør på. Det blir gøy!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Merkelig problemstilling. Anonymkode: 58c9a...c60 1
autorain Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Når vi var prøver spurte jeg mannen om han ville vite når jeg hadde eggløsning, og det ville han. Men vi kjente veldig på det å ha "samleie på bestilling". Så det ble stort sett kjappis på badet 😅 Også prøvde jeg å sprite det litt opp for hans del ved gå ned på han oftere og å ta på meg noe "fint", men jeg følte meg i perioder nesten som en prostituert 😂 En måned fortalte jeg han ikke når det var grønt lys, for innimellom slet han litt med å prestere, og vi tenkte det hadde noe med dette å gjøre. Det hadde nok noe med det å gjøre, men det hjalp ikke å holde det for meg selv, for han skjønte det. Og hvis han avviste "forespørselen" ble jeg kjempe stressa og ekstra lei meg. Så her gikk det best å være ærlig 😅 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, Isambard skrev: Skjønner ikke problemet. Jeg ville blitt mer tent hvis jeg hele dagen visste at jeg skulle "få meg". Jeg synes uansett det må gå an å ha sex uten at alt må være på en helt bestemt måte og perfekt hver gang. Hva så om det blir robot-aktig? Dere får flere sjanser, og det er ikke noe dommerpanel som deler ut terningkast uansett. Poenget med sex er jo opprinnelig å lage barn. Er ikke det god nok grunn i seg selv? Kjør på. Det blir gøy! Mulig du ikke skjønner problemet fordi du ikke har vært ufrivillig barnløs med en partner og prøvd i flere år? TS tar medisiner for å kunne håpe på normal fertilitet - det blir ikke det samme som å ha vanlig sex og bli raskt gravid sånn uten videre. Anonymkode: 33af2...d3d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Merkelig problemstilling. Anonymkode: 58c9a...c60 Ikke for en som er prøver. Vi som har vært igjennom dette vet hvordan det er. Mannen min visste når vi hadde et vindu, men jeg ble gravid en uke senere etter spontan sex. Ble da forklart at man kan ha to EL i en periode. Vet ikke om det stemmer utover at termindato ble satt etter uka etter EL ut fra str på fosteret og utvikling på HCG. Anonymkode: 42150...380 1
Isambard Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig du ikke skjønner problemet fordi du ikke har vært ufrivillig barnløs med en partner og prøvd i flere år? TS tar medisiner for å kunne håpe på normal fertilitet - det blir ikke det samme som å ha vanlig sex og bli raskt gravid sånn uten videre. Anonymkode: 33af2...d3d Godt mulig. Dere får finne ut av det dere som ser problemet.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 Min erfaring er at det går helt fint. Jeg har en mann som ikke har så høy lyst til vanlig (han vil ha sex vanligvis én og maks to ganger i uka). Vi klarte allikevel å ha sex annenhver dag halve måneden da vi var prøvere. Man får en annen mental innstilling, man SKAL jo liksom ha sex, så da må man ha en positiv innstilling, selv om man egentlig er sliten og ikke har lyst. Man får bare bruke litt lenger tid enn vanlig, både på å komme i stemning og på å komme. Anonymkode: 10742...20e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke for en som er prøver. Vi som har vært igjennom dette vet hvordan det er. Mannen min visste når vi hadde et vindu, men jeg ble gravid en uke senere etter spontan sex. Ble da forklart at man kan ha to EL i en periode. Vet ikke om det stemmer utover at termindato ble satt etter uka etter EL ut fra str på fosteret og utvikling på HCG. Anonymkode: 42150...380 Jo, jeg synes det er merkelig. Har selv vært prøver i lang tid og ble til slutt gravid ved hjelp av ivf. Min mann hadde aldri problemer med å prestere. Vi trengte heller ikke at det hele skulle være sexy og så flott. Bare til å ta en kjapp en, var virkelig ikke noe problem rundt det. Anonymkode: 58c9a...c60 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg og min partner er i prossessen med å bli med barn. Jeg har gått på tabletter uten hell, og holder nå på med sprøyter for å få fram eggløsning. Men alt dette er veldig u'sexy... Nå med denne sprøyteprossessen får vi et vindu på 36 timer eller hva det nå er, etter klarsignalet, at nå skal dere hoppe til køys. Rett og slett, samleie på bestilling. Har lekt litt med tanken på om det er best om bare jeg vet om når dette vinduet er åpent, istedet for at begge vet, om det gjør det enklere. Ikke for å holde saker hemmelig, men for å kanskje gjøre hyrdesstunden mindre robot aktig? Er det bare meg? Hilsen K28 Anonymkode: 678bc...ec5 Hei, skal begynne på letrozol. Er sprøyter mer effektive enn tablettene? Anonymkode: ff304...7f8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #13 Skrevet 31. mars 2020 Etter halvannen år med prøving var vi begge så drit lei. Hadde kun sex i periodene de sa og da jeg endelig ble gravid var vi sexløs i et halvt år før vi fant gleden igjen. Var stressende og irriterende for begge siden det ikke var snakk om lyst men at vi måtte Anonymkode: 2220e...934
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #14 Skrevet 31. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, jeg synes det er merkelig. Har selv vært prøver i lang tid og ble til slutt gravid ved hjelp av ivf. Min mann hadde aldri problemer med å prestere. Vi trengte heller ikke at det hele skulle være sexy og så flott. Bare til å ta en kjapp en, var virkelig ikke noe problem rundt det. Anonymkode: 58c9a...c60 Men nå er det ikke uvanlig eller unormalt at dette blir et problem for mange par, selv om det ikke var det for dere. Den der "ser ikke problemet" er veldig navlebeskuende. Anonymkode: 3ef7a...c93
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #15 Skrevet 31. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men nå er det ikke uvanlig eller unormalt at dette blir et problem for mange par, selv om det ikke var det for dere. Den der "ser ikke problemet" er veldig navlebeskuende. Anonymkode: 3ef7a...c93 Men hvorfor være så opptatt av at hyrdestunden må være så flott? Gjør jo ingenting om det er litt robotaktig og usexy. En kjapp en på 2 minutter gjør like grei jobb som et samleie med forspill og dill. Anonymkode: 58c9a...c60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå