AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 var på tur i skogen med hunden tidlig i morges og kom over ett par som hadde det meget hyggelig. Sjokkert men nyskjerrig gikk jeg ikke bort men stilte meg ute av syne og kikket på dem. Nå har jeg tenkt på dem i flere timer og er veldig opphisset men har dårlig samvittighet, skulle jeg gått bort eller er det oki at jeg tittet..... Anonymkode: 39cc7...800
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Hvis man koser seg i det offentlige er det en god mulighet for å bli sett. Sånn er det bare, og det kan godt være at det er en del av "moroa" for de som hygget seg. Det trenger du absolutt ikke ha dårlig samvittighet for, bare kos deg med tankene du ❤️ Anonymkode: aab18...6c8 6
Hr. Aktiv Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 La de være tenker nå jeg da. De hadde jo ikke bedt om noen hjelp. Har selv kommet over et par som holdt på. Trakk meg stille og rolig tilbake med et smil om munnen. 5
Whistler Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Tror du de frøys? Det måtte jo ha vært kaldt der i sekstida. For ikke å si mørkt? 1
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Jeg liker å ha sex utendørs med en fare for å bli oppdaget. Det er helt OK om du blir opphisset av å se på meg.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv said: La de være tenker nå jeg da. De hadde jo ikke bedt om noen hjelp. Har selv kommet over et par som holdt på. Trakk meg stille og rolig tilbake med et smil om munnen. Jeg tolket det som at TS har latt de være, men sliter med samvittigheten etter å ha vært en "kikker". Synes det er helt greit å se på noe sånt når det er ute, trenger ikke føle noe på det. Anonymkode: aab18...6c8 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Hva ønsket du i såfall å oppnå ved å gå bort til dem? En invitasjon, se på på nært hold, eller å gjøre det kleint, slik at de avsluttet? Du gjorde nok det rette. Anonymkode: d1859...6dd 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Har hatt Sex med mannen ute noen ganger. Kanskje vi har badet for oss selv, glemt tid og sted før vi har sex... Om noen hadde sett oss da, så hadde jeg håpet på at de gikk videre.. For vi er ikkje interessert i en til 😊 Anonymkode: d48b2...b07 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: var på tur i skogen med hunden tidlig i morges og kom over ett par som hadde det meget hyggelig. Sjokkert men nyskjerrig gikk jeg ikke bort men stilte meg ute av syne og kikket på dem. Nå har jeg tenkt på dem i flere timer og er veldig opphisset men har dårlig samvittighet, skulle jeg gått bort eller er det oki at jeg tittet..... Anonymkode: 39cc7...800 iKKE TROVERDIG. INGEN HAR SEX UTE I KULDEN SÅ TIDLIG. MEN FIN FANTASI. Anonymkode: 17bbc...7a8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: iKKE TROVERDIG. INGEN HAR SEX UTE I KULDEN SÅ TIDLIG. MEN FIN FANTASI. Anonymkode: 17bbc...7a8 Tull. Har knullet med ski på beina! Anonymkode: a4fb3...5cd 2
Scoops Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: iKKE TROVERDIG. INGEN HAR SEX UTE I KULDEN SÅ TIDLIG. MEN FIN FANTASI. Anonymkode: 17bbc...7a8 Er nå helt fin temperatur å ha sex ute nå,jeg har nå hatt sex ute i masse snø og kulde uten problemer
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: iKKE TROVERDIG. INGEN HAR SEX UTE I KULDEN SÅ TIDLIG. MEN FIN FANTASI. Anonymkode: 17bbc...7a8 Jeg hadde sex i skogen på lørdag.
barbent Skrevet 1. april 2020 #14 Skrevet 1. april 2020 På 30.3.2020 den 9.59, AnonymBruker skrev: Hva ønsket du i såfall å oppnå ved å gå bort til dem? En invitasjon, se på på nært hold, eller å gjøre det kleint, slik at de avsluttet? Du gjorde nok det rette. Anonymkode: d1859...6dd Tror du misforstår, ts mente ikke å gå bort til dem, men gå bort fra situasjonen, med andre ord ikke stå og se på dem.Litt treg i toppen eller😂 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #15 Skrevet 1. april 2020 8 minutter siden, barbent skrev: Tror du misforstår, ts mente ikke å gå bort til dem, men gå bort fra situasjonen, med andre ord ikke stå og se på dem.Litt treg i toppen eller😂 Du går bort til noen, og vekk fra dem. Anonymkode: d1859...6dd
Gjest Anonym Bruker Skrevet 1. april 2020 #16 Skrevet 1. april 2020 > Når nøden er stor er allting godt <
barbent Skrevet 1. april 2020 #17 Skrevet 1. april 2020 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du går bort til noen, og vekk fra dem. Anonymkode: d1859...6dd men kjære deg, du må da skjønne at det ikke var ment slik🙈 Endret 1. april 2020 av barbent
Bamseklemmer Skrevet 1. april 2020 #18 Skrevet 1. april 2020 På 30.3.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev: var på tur i skogen med hunden tidlig i morges og kom over ett par som hadde det meget hyggelig. Sjokkert men nyskjerrig gikk jeg ikke bort men stilte meg ute av syne og kikket på dem. Nå har jeg tenkt på dem i flere timer og er veldig opphisset men har dårlig samvittighet, skulle jeg gått bort eller er det oki at jeg tittet.. Kanskje de også luftet hunden siden det var tidlig på morgenen, da har de jo iallefall to vaktbikkjer hvis det skulle komme noen... Nå fikk jeg ideer og fantasier i det forskrulla kåthodet mitt🙈
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #19 Skrevet 2. april 2020 Heldig du! Jeg løp nesten rett på en mann som satt på huk med sykkelbuksen på knærne da jeg var ute på joggeturen i dag tidlig. Han ble tydelig flau der han satt og prøvde å skjule seg bak et tre med stussen bar. Noen overraskelser er det i blant ja. Anonymkode: db848...09c
Gjest Alterego666 Skrevet 2. april 2020 #20 Skrevet 2. april 2020 På 30.3.2020 den 9.27, AnonymBruker skrev: Nå har jeg tenkt på dem i flere timer og er veldig opphisset men har dårlig samvittighet, skulle jeg gått bort eller er det oki at jeg tittet..... De aller fleste jeg vet om -meg inkludert- tenner på sex itendørs nettopp fordi de kan bli oppdaget. Du har ingenting å skamme deg over. Det er sannsynlig at de er like opphisset som du er. Det jeg luer på er: Skulle du ønske at du hadde latt dem se at du så dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå