AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Jeg mener Regjeringen bør avsettes så snart som mulig. Hadde regjeringen gjort jobben sin og sørget for at vi hadde hatt tilstrekkelig av smittevernutstyr og testkapasitet hadde vi o behøvd å stenge ned landet Når de likevel gjør det så bruker de altså mangfoldige milliarder på å redde noen få, der de aller fleste hadde dødd innen kort tid uansett. https://steigan.no/2020/03/stopp-galskapen-apne-norge-na-og-ga-etter-viruset/ Kjenner jeg bare blir mer og mer forbanna på regjeringspartiene, blir kvalm rett og slett. Hvor er sympatien og dugnaden for kreftsyke uten medisiner? Hvor er omsorg for narkomane og hjemløse ellers? Hva med syke mennesker i aap karenstid? Over 10 000 av dem mistet inntekt sin over natten i fjor. Uten varsel. Men det var helt greit, ikke snakk om noe pakker eller hjelp da. Anonymkode: faf78...384 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Du trenger å gå ut og lufte deg litt. Anonymkode: e0bf0...00a 12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Vil du ha slike tilstander som i Italia, eller..? Anonymkode: d7a31...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du ha slike tilstander som i Italia, eller..? Anonymkode: d7a31...d8e Italia har helt andre forutsetninger enn Norge De har eksternt mye antibiotika resistente bakterier De har en veldig stor andel av eldre mennesker De har utstrakt handel med Wuhan De bor tettere og er mer sosiale Er dere virkelig villig til å rasere hele samfunnet? Hvor mange tror dere vil dø som en direkte følge av tiltakene? Hvor mange er det greit at stryker med for å gi 80 åringene noen mnd ekstra? Anonymkode: faf78...384 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Italia har helt andre forutsetninger enn Norge De har eksternt mye antibiotika resistente bakterier De har en veldig stor andel av eldre mennesker De har utstrakt handel med Wuhan De bor tettere og er mer sosiale Er dere virkelig villig til å rasere hele samfunnet? Hvor mange tror dere vil dø som en direkte følge av tiltakene? Hvor mange er det greit at stryker med for å gi 80 åringene noen mnd ekstra? Anonymkode: faf78...384 Du har jo misforstått det meste. Det er ikke nødvendigvis Gerda på 80 vi beskytter Anonymkode: 93e6e...876 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Det er akkurat dette de vil vi skal tenke. Vi skal rope etter kontroll. Når denne nedstengningen har vart lenge nok så godtar vi hva som helst, inkludert tvangsvaksinering og microchip under huden, bare vi får tjent penger igjen. "Og det gjør at der blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og træler, et merke i deres høire hånd eller på deres panne, og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket, dyrets navn eller tallet for dets navn." https://no.bibelsite.com/nor/revelation/13.htm Anonymkode: ec8ca...3ce 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er akkurat dette de vil vi skal tenke. Vi skal rope etter kontroll. Når denne nedstengningen har vart lenge nok så godtar vi hva som helst, inkludert tvangsvaksinering og microchip under huden, bare vi får tjent penger igjen. "Og det gjør at der blir gitt alle, små og store, rike og fattige, frie og træler, et merke i deres høire hånd eller på deres panne, og at ingen kan kjøpe eller selge uten den som har merket, dyrets navn eller tallet for dets navn." https://no.bibelsite.com/nor/revelation/13.htm Anonymkode: ec8ca...3ce Det tallet der finnes på alt du kjøper i dag også. Merkelig nok er strekene som representerer tallet 6 i starten, midten og slutten i hver eneste strekkode i verden. Helt sikkert tilfeldig, men fy faen for en tilfeldighet😂 Anonymkode: 94e2d...5df 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 3 hours ago, AnonymBruker said: Du har jo misforstått det meste. Det er ikke nødvendigvis Gerda på 80 vi beskytter Anonymkode: 93e6e...876 Hvem er det vi beskytter? Er covid-19 farligere for folk under 60 år enn f.eks. andre luftveisinfeksjoner? Det er heller ingenting som tyder på at helsevesenet i f.eks. Sverige er i ferd med å bli overbelastet, til tross for relativt små smittevernstiltak. Anonymkode: 9f117...647 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener Regjeringen bør avsettes så snart som mulig. Hadde regjeringen gjort jobben sin og sørget for at vi hadde hatt tilstrekkelig av smittevernutstyr og testkapasitet hadde vi o behøvd å stenge ned landet Når de likevel gjør det så bruker de altså mangfoldige milliarder på å redde noen få, der de aller fleste hadde dødd innen kort tid uansett. https://steigan.no/2020/03/stopp-galskapen-apne-norge-na-og-ga-etter-viruset/ Kjenner jeg bare blir mer og mer forbanna på regjeringspartiene, blir kvalm rett og slett. Hvor er sympatien og dugnaden for kreftsyke uten medisiner? Hvor er omsorg for narkomane og hjemløse ellers? Hva med syke mennesker i aap karenstid? Over 10 000 av dem mistet inntekt sin over natten i fjor. Uten varsel. Men det var helt greit, ikke snakk om noe pakker eller hjelp da. Anonymkode: faf78...384 Jeg også tror at du trenger å få deg litt frisk luft. Hjelper på humøret det. Hvis du ser på hva som skjer i verden, så er ikke Norge alene om de tiltakene som er gjort her. Så stor del av verden gjør altså feil mener du? Jeg er enig i at de burde sørget for at vi var mer forberedt med tanke på smittevern utstyr. Nå er det blitt forklart at dette blant annet skyldes at mye av utstyr kommer fra Kina og at det stoppet opp pga korona situasjon. Men de kan ikke bare skylde på det. Regjeringen gjør nok noe feil, men også mye rett mener jeg. Verden er i en situasjon der en ikke vet helt hva som er riktig. Forskere og eksperter sier veldig mye forskjellig. Anonymkode: 14191...309
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det tallet der finnes på alt du kjøper i dag også. Merkelig nok er strekene som representerer tallet 6 i starten, midten og slutten i hver eneste strekkode i verden. Helt sikkert tilfeldig, men fy faen for en tilfeldighet😂 Anonymkode: 94e2d...5df Jeg snakker ikke om tallet, jeg snakker om at man ikke kan kjøpe eller selge uten å være merket. Og folk kommer ikke til å slippe inn i butikker uten å være vaksinert nå, skjønner du det? Og Bill Gates har nettopp foreslått at folk skal merkes fysisk, skjønner du det? Eller skjønner du det ikke enda? Anonymkode: ec8ca...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke om tallet, jeg snakker om at man ikke kan kjøpe eller selge uten å være merket. Og folk kommer ikke til å slippe inn i butikker uten å være vaksinert nå, skjønner du det? Og Bill Gates har nettopp foreslått at folk skal merkes fysisk, skjønner du det? Eller skjønner du det ikke enda? Anonymkode: ec8ca...3ce Joda, skjønner det. Men tror ikke du skjønte at jeg skjønte det:-) Anonymkode: 94e2d...5df 1
money Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 Det er helt vanvittig det vi har gjort. Vi har pålagt oss økonmiske tap vi ikke kommer tilbake fra bare for at smittetoppen skal bli utsatt til i mai, helt uten grunn. Hadde vi bare gjort fornuftige tiltak som oppfordring til å holde avtand og passe på håndvask, så hadde vi hatt en stabil stigning nå og nådd en topp lenge før vi nå se for oss at tiltakene skal avta. I stedet sitter vi her og kaster penger og næringer ut av vinduet i påvente av en smittestinging som vil bli mye brattere når tiltakene slippes opp av nødvendighet, enn den ville blitt ved en fornuftig håndtering av situasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, money skrev: Det er helt vanvittig det vi har gjort. Vi har pålagt oss økonmiske tap vi ikke kommer tilbake fra bare for at smittetoppen skal bli utsatt til i mai, helt uten grunn. Hadde vi bare gjort fornuftige tiltak som oppfordring til å holde avtand og passe på håndvask, så hadde vi hatt en stabil stigning nå og nådd en topp lenge før vi nå se for oss at tiltakene skal avta. I stedet sitter vi her og kaster penger og næringer ut av vinduet i påvente av en smittestinging som vil bli mye brattere når tiltakene slippes opp av nødvendighet, enn den ville blitt ved en fornuftig håndtering av situasjonen. Vi kommer oss fint ut av dette igjen:-) Anonymkode: 94e2d...5df
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi kommer oss fint ut av dette igjen:-) Anonymkode: 94e2d...5df For de som har trygge faste jobber kanskje ja:) Anonymkode: 96380...3c5 1
money Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi kommer oss fint ut av dette igjen:-) Anonymkode: 94e2d...5df Ja, jeg er sikker på at det er det de mange gåsemødrene som sitter inne på hjemmekontor og endelig får ta seg av barna sine slik de alltid har drømt om, går rundt og innbiller seg dette. MEn det er vel fra den kanten gneldre kommer og når de ser hva de må gi avkall på når livreima strammes rundt sommeren. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #16 Skrevet 30. mars 2020 https://www.tv2.no/mening-og-analyse/11339060/?fbclid=IwAR0XSPmHr-6JTLwH1J2FIZiSVPHTUILEoGINjMOT1n-w4AjPKTuOGw8wsw4 Vær så snill, lese dette. Anonymkode: 1d0ca...c28
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 Pga. redusert forurensning så vil andelen med luftveisplager med dødelig utfall falle dramatisk nå. Sannsynligvis har korona ført til færre døde total sett. Takk korana! Anonymkode: 13ee4...f1a
Lille-pus Skrevet 30. mars 2020 #18 Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det vi beskytter? Er covid-19 farligere for folk under 60 år enn f.eks. andre luftveisinfeksjoner? Det er heller ingenting som tyder på at helsevesenet i f.eks. Sverige er i ferd med å bli overbelastet, til tross for relativt små smittevernstiltak. Anonymkode: 9f117...647 Tja, iht. nyhetene på radioen nå nylig så har Sosialstyrelsen trykket på "Krisealarm-knappen", så det tyder vel på at de anser at de kan komme til å havne i en situasjon med overbelastning.
Gjest DislayName Skrevet 30. mars 2020 #19 Skrevet 30. mars 2020 En diskusjonstråd hvor man bruker steigan.no og bibelsitater er for teiy for meg, altså. Selvom jeg er enig i at vi ser ut til å skyte spurver med kanoner i denne korona-krigen.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #20 Skrevet 31. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke om tallet, jeg snakker om at man ikke kan kjøpe eller selge uten å være merket. Og folk kommer ikke til å slippe inn i butikker uten å være vaksinert nå, skjønner du det? Og Bill Gates har nettopp foreslått at folk skal merkes fysisk, skjønner du det? Eller skjønner du det ikke enda? Anonymkode: ec8ca...3ce Har du noe dokumentasjon på påstanden om Bill Gates? Det er jo isåfall katastrofe! Anonymkode: faf78...384
Anbefalte innlegg