Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå forskes det i stor skala på medisiner som kan brukes på koronaviruset, og enkelte virker visst lovende. La oss nå si at de finner ut at en av disse har en god effekt og kan tas i bruk.

Hvordan vil dette påvirke forløpet til pandemien videre, tror du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tenkt på dette? 😛 

Skrevet

Jeg tror iallfall at da vil man kunne slippe opp tiltakene endel, for presset på intensivavdelinger vil bli mindre. Jeg tror det vil hjelpe mye, og at vi kan leve mer som normalt frem til vi får vaksine :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du får nok ikke svar fordi ingen egentlig kan si noe fornuftig om emnet. Hadde vært kjekt med medisin, antar jeg?

Anonymkode: 27b37...dfe

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du får nok ikke svar fordi ingen egentlig kan si noe fornuftig om emnet. Hadde vært kjekt med medisin, antar jeg?

Anonymkode: 27b37...dfe

Nei, den ser jeg. Men synes det er så mange her inne som mener mye om dette viruset, og da tenkte jeg høre hva de mener om dette. Kanskje det ble for positivt for katastrofetenkerne? 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du nå? En vaksine vil jo sette en demper på spredningen av viruset. Det samme vil medisiner. Dersom medisiner forhindrer både symptomer og smitte, så vil jo spredningen reduseres. 

Anonymkode: b9b09...411

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du nå? En vaksine vil jo sette en demper på spredningen av viruset. Det samme vil medisiner. Dersom medisiner forhindrer både symptomer og smitte, så vil jo spredningen reduseres. 

Anonymkode: b9b09...411

Ja enig. Det virker jo som om ingen har dette som et element når man tenker fremover. Virker som om valget står mellom full katastrofe eller avstengning av samfunnet frem til vaksine. Ingen later til å ta med medisiner i betraktningen. Nå er det jo høyst usikkert om de vil fungere, men jeg mener det er verdt å ha i bakhodet :) 

• Opprett ny...