AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hei. Før krisen var jeg vant til å være ensom. Kjedet meg altfor mye. Etter krisen ble det annerledes. Nå har jeg mye mer å gjøre på. Som f.eks. å se på Nrk1 og Tv2 Nyhetskanalen, surfe på Internett (alltid noe nytt om Korona), ete god mat og drikke, gå turer, ta kjøreturer av og til, gjøre plikter som rydding, hygienetiltak, osv. Slappe av, kose seg, ha kontakt med venner, osv. Det beste er at jeg får lov til å tro på Jesus, så er meget velsignet. Så ser frem til Jesu gjenkomst som jeg tror nærmer seg. Håper å slippe døden. 🙂 Poenget er at jeg har det godt og at isolasjon trenger ikke å være så negativt! Da får en mye tid til seg selv og refleksjon over liv og evighet! Som f.eks. at det er ikke noe selvfølge noe som helst, f.eks. å ha det godt, å ikke ha det vondt, å komme til himmelen, og slippe helvete, osv. Gud er god. Gud velsigne dere alle sammen! Er nok mange som ber for landet. Vi er heldige i forhold til antall dødstall sammenlignet med f.eks. Italia, Spania, snart USA, osv., osv. Vi lever i de siste tider. Håper alle har det bra! Anonymkode: 3c539...9d9
Cinnamondiva Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Vel, jeg synes dette som foregår er ikke så bra. Jeg savner ihvertfall livet tilbake til normalen. At treningssenteret og butikkene på kjøpesenteret er åpent og kafeene er åpent lengre. Håper dette gir seg snart 1
Anbefalte innlegg