AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Lurte på om noen av dere har erfaring på Epiduo gel? er på min 4 dag og huden min er helt vond, rød og svir hele tiden. Greier nesten ikke og ta den på når jeg skal ta den på om kvelden. Tar tynt lag. Og er ikke alergisk mot noe (ikke noe jeg vet om) hvor lenge varer bivirkningene? Anonymkode: 7277a...37f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Det vil være sånn så lenge du bruker kremen. Prøv å bare smøre på der hvor du har utbrudd og gå over til å bruke den bare annenhver dag. Anonymkode: 7e3c7...257
Silva Pluvialis Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 (endret) . Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel
Cetine Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Jeg brukte det for noen år siden. Flasset og var helt forferdelig rødt først, men det gikk over OG kvisene forsvant etter hvert også. Det var bare den første perioden (litt usikker hvor lenge), jeg var rød i huden og flasset. Bruker den fortsatt noen ganger i året hvis jeg får en vond kvise, men ikke ellers. Jeg skulle i utganspunktet smøre hver kveld, men legen sa etter hvert at jeg bare burde smøre annen hver kveld siden huden synes det ble sterkt. Husk å smør tynt nok også! Det blir bedre, og om et halv år fra nå kommer du til å være glad du gjennomførte denne litt ille flassingen. Du er jo muligens en del hjemme også pga. corona uansett?
Lone888 Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 (endret) 51 minutter siden, Cetine skrev: Jeg brukte det for noen år siden. Flasset og var helt forferdelig rødt først, men det gikk over OG kvisene forsvant etter hvert også. Det var bare den første perioden (litt usikker hvor lenge), jeg var rød i huden og flasset. Bruker den fortsatt noen ganger i året hvis jeg får en vond kvise, men ikke ellers. Jeg skulle i utganspunktet smøre hver kveld, men legen sa etter hvert at jeg bare burde smøre annen hver kveld siden huden synes det ble sterkt. Husk å smør tynt nok også! Det blir bedre, og om et halv år fra nå kommer du til å være glad du gjennomførte denne litt ille flassingen. Du er jo muligens en del hjemme også pga. corona uansett? Ja, jeg er hjemme derfor jeg syns det var ganske så greit og begynne på denne nå. Siden har hørt masse om at du blir mye tørr i huden. Men når jeg våkner så svir det ellers, våkna me utslett i hele ansiktet. Smører meg inn med en god fuktighetskrem og🤷🏼♀️. Endret 31. mars 2020 av Lone888 Anonym
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 51 minutter siden, Cetine skrev: Jeg brukte det for noen år siden. Flasset og var helt forferdelig rødt først, men det gikk over OG kvisene forsvant etter hvert også. Det var bare den første perioden (litt usikker hvor lenge), jeg var rød i huden og flasset. Bruker den fortsatt noen ganger i året hvis jeg får en vond kvise, men ikke ellers. Jeg skulle i utganspunktet smøre hver kveld, men legen sa etter hvert at jeg bare burde smøre annen hver kveld siden huden synes det ble sterkt. Husk å smør tynt nok også! Det blir bedre, og om et halv år fra nå kommer du til å være glad du gjennomførte denne litt ille flassingen. Du er jo muligens en del hjemme også pga. corona uansett? Anonymkode: 7277a...37f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2020 #7 Skrevet 17. april 2020 Begynte på Epiduo igjen denne uken. 2-3 netter siden første påsmøring. Brukte den for 2 år siden, såg ut som eg hadde brannskadet hud i ansiktet og ja svei masse. Eg sjekket ut youtube om epiduo denne gangen, og det er gode tips der frå utlandet. Tar det roligere denne gangen, og håper eg tåler den bedre denne gangen. Anonymkode: 4edb7...e39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå