Gjest Wasabi Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Har lest et sted at det er vanlig å SA ekstremt tidlig i svangerskapet, og ofte så tidlig at man ikke vet at man er gravid. Jeg hadde en bitteliten engangs blødning (som ikke var som mensen) da jeg skulle fått mensen i helgen, og mensen har fremdeles ikke dukket opp. Graviditetstestene er negative og mensen har fremdeles ikke kommet. Kan jeg ha opplevd en slik ekstremt tidlig SA? Noen erfaringer?
sandra++ Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har hørt at leger har sagt at omtrent alle kvinner har en s.a. i løpet av livet - men det er så tidlig at de IKKE merker det.
Malama Skrevet 17. juni 2005 #3 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har også lest at så godt som alle mister i løpet av livet, at det rett og slett er den "åhh, mensen kom 1/2/3/4 dag(er) forsinka" som egentlig er et svangerskap det ikke ble noe av. At det skjer så tidelig at vi ikke vet det, ja kan vel skje allerede om mensen er presis. Men om man da bare blør en dag eller sånn som du skriver, jeg vet ikke. Selv er jeg jo ikke prøver, men har en merkelig greie pågang nå. Hver dag den siste uka har jeg hatt LITT brunt "blod" (brunt er jo gammelt blod) hver morgen. vi snakker omtrnet en halv t-skje i mengde, som kommer en time eller to etter at jeg står opp. Ikke noe mer. Og mensen den er forsinka ja, dette er dag 37... (men jeg har nylig sluttet på pillene, så sykluser som er forvirrende er jeg forberedt på. Vi prøver ikke uansett, så det er ikke så farlig. Men jeg skulle gjern hatt mensen så jeg kunne "holde litt styring" på kroppen min snart....
sandra++ Skrevet 17. juni 2005 #4 Skrevet 17. juni 2005 Malama - ville bare si at du ikke er alene om det med "gammelt blod", jeg også har akkurat sluttet på piller og opplever dette. Er vel kroppen som "finner" seg til rette håper jeg :-)
Malama Skrevet 17. juni 2005 #5 Skrevet 17. juni 2005 Håper det ja. Det er jo tre måneder side jeg sluttet da, og de to første månedne egikk det helt flott (bortsett fra at jge ikke hadde EL da, men syklusen var stabil og grei) men så kommer dette her, over ei uke forinka, og bare brune greier, ingen mens, bare forvirrende greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå