Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest littrar
Skrevet

Hei... Bare lurte på om flere der ute som ikke klarer snille gutter? Har møtt mange snille, søte, ja nesten perfekte gutter den siste tida, men det er liksom ikke no for meg! Men en skikkelig bad-boy, det er noe. Vil ha en som er røff i senga, ikke sipper hvis jeg ikke vil tilbringe hver dag sammen med ham... og ikke minst så er jeg aldri snill med kjærestene mine hvis de er sånne tøfler! Noen andre som har det litt sånn? Eller er jeg bare rar :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ler::ler::ler: hahaha.. :roll: ja vi snakkes sikkert hvis jeg stikker innom krisesenteret om noen år.
Skrevet
:ler::ler::ler: hahaha.. :roll: ja vi snakkes sikkert hvis jeg stikker innom krisesenteret om noen år.

Hva driver egentlig du og Hu i svingen med?? :ler:

Skrevet
Hei... Bare lurte på om flere der ute som ikke klarer snille gutter? Har møtt mange snille' date=' søte, ja nesten perfekte gutter den siste tida, men det er liksom ikke no for meg! Men en skikkelig bad-boy, det er noe. Vil ha en som er røff i senga, ikke sipper hvis jeg ikke vil tilbringe hver dag sammen med ham... og ikke minst så er jeg aldri snill med kjærestene mine hvis de er sånne tøfler! Noen andre som har det litt sånn? Eller er jeg bare rar :ler:[/quote']

Jeg kjenner noen torpedoer du kan kontakte. De sa de kjøpte nye balltre som de ville teste ut.

Skrevet
Hei... Bare lurte på om flere der ute som ikke klarer snille gutter? Har møtt mange snille' date=' søte, ja nesten perfekte gutter den siste tida, men det er liksom ikke no for meg! Men en skikkelig bad-boy, det er noe. Vil ha en som er røff i senga, ikke sipper hvis jeg ikke vil tilbringe hver dag sammen med ham... og ikke minst så er jeg aldri snill med kjærestene mine hvis de er sånne tøfler! Noen andre som har det litt sånn? Eller er jeg bare rar :ler:[/quote']

så enten er man snill=tøffel ellers er man slem/bad boy?

hva med vanlige gutter som kan like forskjellige ting i senga, som på lik linje med deg selv ønsker ett samliv der man både har tid sammen og tid hver for seg, og som er selvstendige nok til å ikke være tøfler?

hva er en bad boy? en slem kjæreste er for meg en kjæreste som behandler deg dårlig!

hvorfor vil du ha det?

hva er grunnen til at du vil ha en som ikke har respekt for deg og som ikke bryr seg om deg nok til å behandle deg verdig?

jeg vil ikke ha en tøffel som kun lever for å henge i skjørtekantene mine jeg heller, men jeg vil IKKE ha en bad boy!! har bodd med en som ikke behandlet meg og forholdet bra, og vet du, jeg er rimelig sikker på at de færreste faktisk VIL ha en kjæreste som behandler seg dårlig!

og med en så fargerik verden, så finnes det utallige menn mellom boksen bad boy og tøffel.

Gjest Pelsjeger
Skrevet
så enten er man snill=tøffel ellers er man slem/bad boy?

hva med vanlige gutter som kan like forskjellige ting i senga, som på lik linje med deg selv ønsker ett samliv der man både har tid sammen og tid hver for seg, og som er selvstendige nok til å ikke være tøfler?

hva er en bad boy? en slem kjæreste er for meg en kjæreste som behandler deg dårlig!

hvorfor vil du ha det?

hva er grunnen til at du vil ha en som ikke har respekt for deg og som ikke bryr seg om deg nok til å behandle deg verdig?

jeg vil ikke ha en tøffel som kun lever for å henge i skjørtekantene mine jeg heller, men jeg vil IKKE ha en bad boy!! har bodd med en som ikke behandlet meg og forholdet bra, og vet du, jeg er rimelig sikker på at de færreste faktisk VIL ha en kjæreste som behandler seg dårlig!

og med en så fargerik verden, så finnes det utallige menn mellom boksen bad boy og tøffel.

Når jeg leser det svaret ditt aline, så slo deg meg bare at den perfekte match til deg aline, er en filosof eller en politiker. :wow::sjokkert:

Du elsker jo regelrett å diskutere, svare med nye spørsmål på et spørsmål og utbrodere problemstillinger så det kreves en hel dag for å svare deg. Hva skjedde med de gode gamle ja/nei, enten/eller og for/mot problemstillingene?

Så til svaret til trådstarter: Du burde være overlykkelig. Badboysene er jo de som de fleste damene her inne klager over at er de eneste gutta de møter/finner. Tror ikke du skal slite så mye du heller. Markedet er enormt!

Gjest peggy
Skrevet

akk..ja,ja.synd at ikke Guran er her lenger da... :ler:

Skrevet

Hm. Er vi ikke litt slemme her nå?

Jeg tror jeg kan forstå hva hun mener. Bare tøffling og dulling er ikke bare godt det heller. Alt til sin tid. Selv om ordet 'slem' kansje gir litt feil inntrykk :)

Skrevet
Du elsker jo regelrett å diskutere' date= svare med nye spørsmål på et spørsmål og utbrodere problemstillinger så det kreves en hel dag for å svare deg. Hva skjedde med de gode gamle ja/nei, enten/eller og for/mot problemstillingene

ja, jeg elsker å diskutere! det er en av grunnene til at jeg liker meg på KG, diskusjonsforum!

det var faktisk mer diskusjoner med spørsmål og svar og tanker rundt problemstillinger etc før i tiden, og har blitt mye mer ja/nei, liker/liker ikke, for/mot "diskusjoner" nå en det var.

for min del, vil man ikke diskutere, la være å bruke tid på ett diskusjonsforum.

ønsker man ja/nei spørsmål, sett opp en avstemning, les svarprosenten der og drit i svar og utredninger.

og ja, jeg ville nok likt en filosof eller en politiker, liker ihvertfall mennesker som har meninger og tanker rundt ting, ikke bare svarer ja og nei eller enig/uenig. :tunge1:

Gjest Daniella_
Skrevet
Hm. Er vi ikke litt slemme her nå?

Jeg tror jeg kan forstå hva hun mener. Bare tøffling og dulling er ikke bare godt det heller. Alt til sin tid. Selv om ordet 'slem' kansje gir litt feil inntrykk :)

Mulig jeg tolket det feil?

For sånn jeg ser det så vil hun ha en badboy, som da = en slem fyr, som slår, er utro + + +

Men, hvis det er noe annet hun vil ha så burde hun kanskje forklare seg litt bedre?

Skrevet

Mulig jeg tolket det feil?

For sånn jeg ser det så vil hun ha en badboy, som da = en slem fyr, som slår, er utro + + +

Men, hvis det er noe annet hun vil ha så burde hun kanskje forklare seg litt bedre?

:o sier du det?

Slik tolket ikke jeg det. Mmm.. Jeg tror ikke det var det hun mente med 'badboy'. Håper jeg i allefall :-?

Gjest Daniella_
Skrevet

:o sier du det?

Slik tolket ikke jeg det. Mmm.. Jeg tror ikke det var det hun mente med 'badboy'. Håper jeg i allefall :-?

håper jeg også. :tunge1:

Gjest littrar
Skrevet

Nei nei nei! Vil ikke ha en som slår eller er utro! Vil ha en som jeg må jobbe litt for, en som kan sette meg på plass hvis jeg er vanskelig, som ikke er redd for å si fra hvis noe er galt- selv om det kan såre meg... En som ikke vil kysse og klemme for mye ute i offentlighet, eller sende søte sms hvert minutt man ikke er sammen. Blir vel sånn litt mellomting mellom en tøffel og de som slår....? Om de kan kalles slemme vet jeg ikke, kan jo være at alle jeg har vært sammen med er noen store tøfler, og det jeg vil ha kalles menn :ler:

Skrevet

Vel, jeg har ihvertfall mer draget når jeg gir litt faen. Ingen kvinner som vil ha deg så mye som de du kanskje ikke bryr deg mest om. Forstå det dem som kan ...

Men når det gjelder kvinner som jeg _faktisk_ bryr meg om, så gir det også en bedre dynamikk i forholdet å ikke bruke enhver anledning til å overøse dem med komplimenter og svare på deres minste nikk. Er ingen slem gutt, jeg slår ikke, er ikke utro og har respekt for kvinner. Men jeg har funnet ut at det dummeste jeg kan gjøre er å sette dem på pidestall og behandle dem som små prinsesser. Funker mye bedre å være litt "slem" med glimt i øyet :wink:

Jeg prioriterer mine egne lyster og ønsker, bruker tiden min slik jeg selv egentlig vil og følger mine naturlige vridning mot å være litt røff i senga. Selv om det i innimellom og særlig i begynnelsen av forhold medfører litt syting og motstand (med unntak av senge-biten, som alltid er poppis :sjarmor: ), så gir det etter en stund et mye mer harmonisk forhold enn om jeg skulle brukt hele min energi til å blidgjøre min kjære. Synes også kjærestene mine har hatt mer respekt for meg som individ enn det jeg ser hos endel vennepar. Hos mange av dem blir forholdet en homogen enhet der mannen har svært lite å si, uten at han nødvendigvis er så veldig tøffel i utgangspunktet.

Kanskje upopulært å si et forum som dette, men det er en maktkamp i endel forhold, og selv om jentene alltid så gjerne vil vinne den kampen, så virker det på meg som om dere blir mer lykkelige når dere ikke får det som dere vil :ler:

Ønsker med dette på ingen måte hevde at jeg er sjefen i forholdene mine, at kvinner skal innordne seg eller noe slikt patriarkalsk crap, ikke at det skulle være nødvendig å nevne ...

Skrevet

det virker ikke som om det er bad boys eller slemme kjærester du vil ha, bare selvstendige mannfolk med egne meninger og litt tak i, og DET er du ikke alene om! :)

jeg leste "slem kjæreste" og har bodd med en, så erfaringer har nok litt invirkning på hva man legger i ordet.

Gjest littrar
Skrevet
:ler: Er visst ikke så flink til å forklare meg! Er nok stor forskjell på hva jenter mener med "slem". Tror M30 har ganske så rett i det han sier, er hvertfall sånn med meg. Jobber mye hardere for å holde på en som "driter i meg". Har også lagt merke til mange tråder her inne på KG skrevet av jenter som savner og elsker han som var utro, voldelig, narkoman++ Nå går ikke jeg så langt at jeg vil ha en voldelig og utro kjæreste! Men vil gjerne ha en som kanskje krangler litt, og kan bli sinna hvis en gutt prøver seg. Ikke en som alltid sier at han kan stole på meg, og har jo ingen grunn til å bli sjalu...
Gjest SumoBryter
Skrevet

Jeg forstår at det er det du tror du vil, men er det egentlig det? Det tror jeg ikke, ikke etter du har opplevd så mye dritt at du omvender og vil ha en snill en. Snill tenger ikke bety kjedelig heller.

Gjest littrar
Skrevet
Jeg forstår at det er det du tror du vil' date=' men er det egentlig det? Det tror jeg ikke, ikke etter du har opplevd så mye dritt at du omvender og vil ha en snill en. Snill tenger ikke bety kjedelig heller.[/quote']

Jo, nå er jeg bare 22, så jeg har jo ikke all verdens livserfaring. Men ut fra det jeg har erfart, så er jeg mer lykkelig sammen med disse bad boys... Og av en merkelig grunn, så gir de meg lyst til å være verdens snilleste kjæreste!

Skrevet

Bare et lite hjertesukk sånn på tampen:

En gang imellom er dette ønsket om å bli satt på plass, passet på og få motstand noe av det kjipeste med damer. Skulle tro de var ute en pappa, ikke en partner ...

Men stort sett går det greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...