Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil nesten si jeg hater alle. Det må sies at jeg ikke lar det gå utover noen. Jeg er snill som et lam på utsiden, men inni meg tenker jeg mye dritt og stygge tanker om stort sett alle jeg møter, både i RL og på nettet. Jeg syntes folk rett og slett er noen stupide, ignorante og ekle krypt. Hvorfor er det slik?

Anonymkode: a0958...5f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fordi du tror på tankene dine. 

Hvis du er stresser og urolig for noe, så kan man bli veldig påvirket av de tanker som måtte komme frem. I stede for å la de bare tanker, så begynner du å tro på at tankene har en ekte verdi og at de kan definere deg. 

Målet ditt er å la tankene være det de er, uten å prøve å ilegge tanker egenskaper det ikke har.

Anonymkode: 2fe12...46e

AnonymBruker
Skrevet

Det har kanskje noe med hva du har erfart.

Men kan du utdype litt mer hva du hater ved andre? Finnes ingen type mennesker du liker?

Anonymkode: 972e8...929

AnonymBruker
Skrevet

Det er gjerne slik at hvis man føler alt og alle er idiotisk, så er det en selv det er noe galt med. Det er få som er så spesielle at de er mye bedre en absolutt alle andre, slik jeg ser det.

Anonymkode: cb80a...286

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er gjerne slik at hvis man føler alt og alle er idiotisk, så er det en selv det er noe galt med. Det er få som er så spesielle at de er mye bedre en absolutt alle andre, slik jeg ser det.

Anonymkode: cb80a...286

Sant nok, men du kan ikkke benekte at det er mange tåpelige mennesker i verden også.

Bare se hvordan folk oppfører seg nå!

Men det vil alltid finnes noen som ikker slik

Anonymkode: 972e8...929

Gjest Alterego666
Skrevet

Forsøk å holde deg med folk som ikke er idioter. Søk mot folk du respekterer og beundrer.

Dersom du mener ALLE andre er idioter, bør du ta et kritisk blikk på deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Tror det gjenspeiler din egen selvforakt, og du projiserer det over på andre. Kanskje du skal jobbe litt med deg selv.

Anonymkode: 0998b...27d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...