AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Vil nesten si jeg hater alle. Det må sies at jeg ikke lar det gå utover noen. Jeg er snill som et lam på utsiden, men inni meg tenker jeg mye dritt og stygge tanker om stort sett alle jeg møter, både i RL og på nettet. Jeg syntes folk rett og slett er noen stupide, ignorante og ekle krypt. Hvorfor er det slik? Anonymkode: a0958...5f9
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Søk hjelp. https://sml.snl.no/narsissistisk_personlighetsforstyrrelse Anonymkode: 4755f...eb5 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Fordi du tror på tankene dine. Hvis du er stresser og urolig for noe, så kan man bli veldig påvirket av de tanker som måtte komme frem. I stede for å la de bare tanker, så begynner du å tro på at tankene har en ekte verdi og at de kan definere deg. Målet ditt er å la tankene være det de er, uten å prøve å ilegge tanker egenskaper det ikke har. Anonymkode: 2fe12...46e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Det har kanskje noe med hva du har erfart. Men kan du utdype litt mer hva du hater ved andre? Finnes ingen type mennesker du liker? Anonymkode: 972e8...929
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Det er gjerne slik at hvis man føler alt og alle er idiotisk, så er det en selv det er noe galt med. Det er få som er så spesielle at de er mye bedre en absolutt alle andre, slik jeg ser det. Anonymkode: cb80a...286 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er gjerne slik at hvis man føler alt og alle er idiotisk, så er det en selv det er noe galt med. Det er få som er så spesielle at de er mye bedre en absolutt alle andre, slik jeg ser det. Anonymkode: cb80a...286 Sant nok, men du kan ikkke benekte at det er mange tåpelige mennesker i verden også. Bare se hvordan folk oppfører seg nå! Men det vil alltid finnes noen som ikker slik Anonymkode: 972e8...929
Gjest Alterego666 Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 Forsøk å holde deg med folk som ikke er idioter. Søk mot folk du respekterer og beundrer. Dersom du mener ALLE andre er idioter, bør du ta et kritisk blikk på deg selv.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 Tror det gjenspeiler din egen selvforakt, og du projiserer det over på andre. Kanskje du skal jobbe litt med deg selv. Anonymkode: 0998b...27d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå