AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Del Skrevet 29. mars 2020 Har noen her sett troll, tusser, huldra eller andre underjordiske skapninger noen gang? Anonymkode: 0b86f...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisenberg Skrevet 29. mars 2020 #2 Del Skrevet 29. mars 2020 Siden jeg er aktiv på KG ser jeg troll stadig vekk. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Del Skrevet 29. mars 2020 Har ikke sett, men har følt og hørt dem. Hvordan det? Anonymkode: 2c2ca...0ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Del Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke sett, men har følt og hørt dem. Hvordan det? Anonymkode: 2c2ca...0ce Bare lurer. Synes det er spennende ☺️ Anonymkode: 0b86f...4ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2020 #5 Del Skrevet 29. mars 2020 Nei, hvis man ser eventyrfigurer er det nok på tide å bestille time hos fastlegen. Da er man psykotisk. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Del Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, Apocalypte skrev: Nei, hvis man ser eventyrfigurer er det nok på tide å bestille time hos fastlegen. Da er man psykotisk. Det er ikke sikkert. Man har hørt om mennesker som opp gjennom tidene har både sett, hørt og vært i kontakt med utenomjordiske. Anonymkode: 0b86f...4ed 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2020 #7 Del Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er ikke sikkert. Man har hørt om mennesker som opp gjennom tidene har både sett, hørt og vært i kontakt med utenomjordiske. Anonymkode: 0b86f...4ed Ja og de har vært psykisk syke. Det er jo en logisk forklaring. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #8 Del Skrevet 29. mars 2020 Har muligens sett en Gnom. Han var til forveksling lik Gollum (Ringenes Herre), bare med kortere ben og stor penis. Anonymkode: c92e5...768 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #9 Del Skrevet 29. mars 2020 54 minutter siden, Heisenberg skrev: Siden jeg er aktiv på KG ser jeg troll stadig vekk. Troll som beretter om sexlivet sitt og ekteskapet sitt i hver minste detalj for hele Norge på 5 millioner, framfor å snakke med den det gjelder. Anonymkode: 9fd45...c1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #10 Del Skrevet 29. mars 2020 53 minutter siden, Apocalypte skrev: Ja og de har vært psykisk syke. Det er jo en logisk forklaring. Nei. Selv om du ikke evner å forstå eller oppleve ting, betyr ikke det at de som gjør det er psykisk syke. Anonymkode: bf0c4...56a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #11 Del Skrevet 29. mars 2020 Jeg har ikke sett noe, men denne artikkelen er spennende da😊 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/22W1a/21-aar-gammel-gaate-fortsatt-uloest-moey-paa-landet-fanget-uforklarlig-vesen-paa-film Anonymkode: bf0c4...56a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #12 Del Skrevet 29. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett noe, men denne artikkelen er spennende da😊 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/22W1a/21-aar-gammel-gaate-fortsatt-uloest-moey-paa-landet-fanget-uforklarlig-vesen-paa-film Anonymkode: bf0c4...56a Åh, takk for at du postet denne. Har sett en eldre dokumentar om dette (fra 90-tallet tror jeg) flere ganger. Bestefaren min var veldig opptatt av underjordiske og hadde tatt det opp på video. Margit Sandemo var også blitt intervjuet på dokumentaren ☺️ Anonymkode: 0b86f...4ed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #13 Del Skrevet 30. mars 2020 20 timer siden, Apocalypte skrev: Nei, hvis man ser eventyrfigurer er det nok på tide å bestille time hos fastlegen. Da er man psykotisk. Hallo!? Anonymkode: 99c82...de1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Del Skrevet 30. mars 2020 Husker nisseskjeletter til UiB, og hvor sinna Anne Kalvig ble. Anonymkode: 6a950...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Del Skrevet 30. mars 2020 Jeg så ei litta frue tidligere i dag. Hun hadde en liten pose med løk i den ene hånda og en ball i den andre. Hun svevde litt over bakken, ca seks cm. Hun hadde grå kofte og vårsko. Hun gikk inn mellom blokka og tørkebåsen og så forsvant hun bak en liten haug. Katten min gikk etter henne og da den kom tilbake luktet den løk. Dette skjedde på Bogerud. Anonymkode: 819b3...493 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pastpresent Skrevet 30. mars 2020 #16 Del Skrevet 30. mars 2020 Min søster såg nisser og huldre stadig i vår tidlige barndom. Da hun såg huldra var hun svært redd. Jeg såg aldri noe slikt, men såg andre rare syner da jeg var liten og gikk opp i stua lenge før jeg egentlig skulle stå opp. Vanlig at barn ser syner. Voksne som ser syner kan selvsagt være sprø, men det er som regel ufarlig og vanligere enn man tror. Og eldre mennesker med demens, slag, delir ser ofte svært skremmende ting. Husker hvor stressa jeg var på en av mine første nattevakter på sykehjem da en av beboerne skrek av engstelse fordi hun "såg" ei dame med kniv som stod bak meg og smilte ondskapsfullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rant Skrevet 31. mars 2020 #17 Del Skrevet 31. mars 2020 Ser stadig vekk troll her på KG. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veras123 Skrevet 18. april 2020 #18 Del Skrevet 18. april 2020 Ja sett masse troll. De skjuler seg bak skjermer i de tusenvis av hjem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #19 Del Skrevet 18. april 2020 På 30.3.2020 den 0.15, Apocalypte skrev: Ja og de har vært psykisk syke. Det er jo en logisk forklaring. Kan være logisk forklaring, men ikke at de er psykisk syke. Akkurat som de som ser lys på himmelen som de tror er ufoer. De lager egne forklaringer når de ikke vet hva de ser. Anonymkode: dc08e...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #20 Del Skrevet 18. april 2020 Denne tråden hører inn under religion, alternativt, og filosofi. Ikke vitenskap og natur. Anonymkode: dc08e...b2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå