Skogkløver Skrevet 29. mars 2020 #21 Skrevet 29. mars 2020 Jeg ble sammen med en råner i min tid. Han stoppet å råne når han endelig fikk en dame han kunne bruke tiden sin på 😂 han er fremdeles glad i biler, men drar aldri ut for å råne 🤭 Men jeg hadde hatt større problemer med en som "stort sett er opptatt av snus og alkohol"🙄 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #22 Skrevet 29. mars 2020 Kunne ikke vært sammen med en person som ikke har estetisk sans, gjør ting kun for å tøffe seg, er brautete, drikker seg drita og drar på fest hver helg eller som ikke har noen felles interesser som meg, men skulle det tilfeldigvis finnes en som ikke gjør dette, men som likevel råner og som er interessant, reflektert, forståelsesfull og smart kan jeg godt date han. Anonymkode: 7a5b7...f67 1
Ullvott Skrevet 30. mars 2020 #24 Skrevet 30. mars 2020 Nei, vi ville hatt altfor ulike interesser, og ville neppe følt oss særlig hjemme eller bekvemme i hverandres miljø/omgangskrets.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #25 Skrevet 30. mars 2020 Nei. Ingen råner ville blitt sammen med meg heller. Anonymkode: 46232...f86 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #26 Skrevet 30. mars 2020 Har en hemmelig drøm om å bli pult i en skikkelig amcar. For gammel, og sambo, så det kommer ikke til å skje. Men det uoppnåelige er ofte en pirrende fantasi. Anonymkode: 095fa...db1 1
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2020 #27 Skrevet 30. mars 2020 Jeg var en råner en gang, og jeg ser deler av meg selv i Sivert i Rådebank. Han er på vei ut av det, og vil ikke være råner som 21-åring. Sivert er et frampek på hva mange rånere gjør. Når han er ute av det, har han masse praktisk kunnskap og et godt fellesskap i bygda han snart skal forlate.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #28 Skrevet 31. mars 2020 Synes menn som kan mekke bil er sexy og mandig, og jeg hører selv på typisk råne/bygdemusikk bl.a, så ser ikke noe negativt med rånere, så lenge de har en jobb og ikke drikker for mye og ofte. Å mekke mye og kjøre mye bil er ikke noe negativt. Men nå er jeg for gammel for typiske rånere da, har passert 30. Kunne lett falt for Sivert i rådebank hvis jeg var 10 år yngre. Glad i biler og kjøring, men smart og oppegående. Anonymkode: 7cc2f...c31
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #31 Skrevet 31. mars 2020 Er sammen med en råner. Han bryr seg om bilene sine, meg, barna våre, hjemmet vårt. Han setter alltid familien først og er en veldig god familiefar. Som kjæreste er han min helt. Han er en råner, som ikke kun er opptatt av fylla og kompiser. Jeg er også ganske opptatt av bil og liker kjøring. Flere av de vi kjenner i miljøet er like opptatt av familie som oss. De har dette med bil og kjøring som hobby. Selv faren minner en gammel råner, men når han fikk barn så kom barna først. Anonymkode: 8e688...feb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå