Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bryr seg stort sett om biler, snus og alkohol. Kunne du tenke deg å være sammen med en råner?

Anonymkode: ec627...34c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke om du selv er råner, eller bare dro alle under samme kam. Men eksen min snuste, drakk i helgene og elsket å råne. Jeg elsket også å kjøre turer og være ute på kveldene i bil, men det var da MYE mer ved han enn akkurat det? Han var en kjempe fin person 😌 Så ja, kunne absolutt vært sammen med en «råner».

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er for gammel 😅

Synes det er noe desperat over å være råner når man har kommet godt opp i tjueårene +++

Disse ble så klart ''beundret'', den gang man var 16, ung dum og naiv. Herregud, så naiv man var.

Anonymkode: d2ecf...530

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på. En 30 år gammel naver som kjører gammel Volvo 240 sprayet med bengalakk og tusen Wunderbaum hengende i speilet - absolutt ikke. 

Anonymkode: 3d1be...c26

• Liker 5
Skrevet

Jeg er gift med èn råner. Mye biler, fikse, selge, sladde, kjøre. Snuser. Men lite alkohol nå. Vi har hatt mange fine kvelder/netter på rånerunder og gatebiltreff 😉 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 6e208...010

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi har ingenting felles iom at han snuser og drikker alkohol.

Anonymkode: a3a36...48f

• Liker 1
Skrevet

Stereotypen av en aktiv råner er nok mot det jeg pleier finne attraktivt, så tviler på at det skjer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Lipyros skrev:

Jeg er gift med èn råner. Mye biler, fikse, selge, sladde, kjøre. Snuser. Men lite alkohol nå. Vi har hatt mange fine kvelder/netter på rånerunder og gatebiltreff 😉 

Bare én? 

Anonymkode: 94ed6...a2f

• Liker 10
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare én? 

Anonymkode: 94ed6...a2f

😂😂😂

• Liker 2
Skrevet

Bry seg om biler i en viss grad er ok men ha snus og alkohol som sine interesser, nope 

• Liker 1
Skrevet

NEI! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tja, spørs hvor ille du vil ha råneren? Når jeg var ung og dum hadde jeg helt sikkert falt for Bakken fra Wunderland, eller GT fra Rådebank... Torodd derimot, nei! Men som voksen, må jeg si ja under forbehold.. Se på Jon Arild(?) og Hugsten, en sånn type kunne jeg godt blitt sammen med, roet ned den verste fyllinga og kjører for å kjøre :) 

Anonymkode: 0b87a...c54

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja så lenge han er en fin og oppegående person, ser bra ut og lukter godt, ikke kler seg i slitte filler og har masse snus i kjeften. Og ikke har ødelagt økonomi og framtid pga x antall bøter og alkohol. Er interessert i bil selv og det hadde vært et koselig forhold/ekteskap. Og få hjelp til å skru på bilen 🤣

Anonymkode: 73ab8...a7e

Skrevet

det er et krav, baby

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, spørs hvor ille du vil ha råneren? Når jeg var ung og dum hadde jeg helt sikkert falt for Bakken fra Wunderland, eller GT fra Rådebank... Torodd derimot, nei! Men som voksen, må jeg si ja under forbehold.. Se på Jon Arild(?) og Hugsten, en sånn type kunne jeg godt blitt sammen med, roet ned den verste fyllinga og kjører for å kjøre :) 

Anonymkode: 0b87a...c54

Nei øsj, ikke Bakken, vet hvem han er og han har vært på det meste for å si det sånn🤣 

har hatt to «harry» eller «råner» kjærester, ingen av de har lappen, men har hatt mange fine bilturer allikevel. De er også kjekke. Han eneste kjæresten jeg hadde som var normal, var faktisk den det ble mest og lange bilturer med i utlandet og sånt😂

Anonymkode: 73ab8...a7e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg vokste opp i Indre Østfold og her kryr det av rånere. Iallfall her i nærområdet var rånere synonymt med mobbere.

Anonymkode: 8802f...871

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

NEI !

Anonymkode: 5c1df...409

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en. Kanskje to og skal jeg være ærlig 😅

Begge drakk sjelden og snuste eller røyka ikke.

Snille gutter, men bilinteressen ble for stor i forhold til...

Ja jeg vokste ut av det.

En av de råner ennå...godt inn i 30 åra.

Vi er venner nå, men dating er uaktuelt...

Anonymkode: a64a3...5b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...