Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er din mest uforklarlige opplevelse? Har du en uforklarlig opplevelse du vil dele? 

Anonymkode: d82c6...d4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den dagen jeg for første gang så mitt ultimate natur som Gud. Det tok bokstavelig talt pusten fra meg.

Etter dette var jeg i total sjokk og stillhet i rundt 4 timer før jeg begynte å gråte resten av de kommende ukene bare av å tenke på det. Jeg kunne ikke se et eneste menneske i øyet i ca 2 uker. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Conal skrev:

Den dagen jeg for første gang så mitt ultimate natur som Gud. Det tok bokstavelig talt pusten fra meg.

Etter dette var jeg i total sjokk og stillhet i rundt 4 timer før jeg begynte å gråte resten av de kommende ukene bare av å tenke på det. Jeg kunne ikke se et eneste menneske i øyet i ca 2 uker. 

Hæ?!

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, latuda skrev:

Hæ?!

Noe du ikke forstå? 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Conal skrev:

Noe du ikke forstå? 

Ja, at du så ditt ultimate natur som Gud? Skjønte ikke den..

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, latuda skrev:

Ja, at du så ditt ultimate natur som Gud? Skjønte ikke den..

Dette vil ikke være forståelig uten en dyp oppvåkning fra deg selv først. 

• Liker 2
Skrevet

“Ana'l-Haqq! Ana'l-Haqq!” (I am God! I am God!) - Mansur Al-Hallaj

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt må en tulling ødelegge tråden

Anonymkode: 22cd4...cb9

• Liker 10
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt må en tulling ødelegge tråden

Anonymkode: 22cd4...cb9

Du kan kalle meg hva som helst, min venn. Jeg vet at du bare er en uvåken menneske uten noe slags erfaring med høyere bevistheett tilstander. Akuratt som de aller fleste i Norge og resten av verden. 

Jeg har sett totalt igjennom hva du kaller "deg" som den illusjonen den er. Jeg har sett igjennom hele mennesket totalt. 

Jeg er bevisst på at det bare er meg, og ingenting annet, uten fremtid og ingen fortid. Å lære deg er fullstendig en illusjon. Men hei, spillet må fortsette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Conal skrev:

Du kan kalle meg hva som helst, min venn. Jeg vet at du bare er en uvåken menneske uten noe slags erfaring med høyere bevistheett tilstander. Akuratt som de aller fleste i Norge og resten av verden. 

Jeg har sett totalt igjennom hva du kaller "deg" som den illusjonen den er. Jeg har sett igjennom hele mennesket totalt. 

Jeg er bevisst på at det bare er meg, og ingenting annet, uten fremtid og ingen fortid. Å lære deg er fullstendig en illusjon. Men hei, spillet må fortsette.

Du virker som en negativ person 🤫😋

Anonymkode: b73cb...8fa

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skiller dere uforklarlige opplevelser fra opplevelser dere ikke kan forklare?

Anonymkode: 31026...2be

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker som en negativ person 🤫😋

Å spille snill er et menneske spill. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skiller dere uforklarlige opplevelser fra opplevelser dere ikke kan forklare?

Anonymkode: 31026...2be

Nja, jeg prøver å forklare de uforklarlige. 

Anonymkode: ef144...2b6

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Conal skrev:

Å spille snill er et menneske spill. 

Spille gjør jeg på PC. Lever i kjærlighet jeg 😘

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, Conal said:

Dette vil ikke være forståelig uten en dyp oppvåkning fra deg selv først. 

Er det ikke typisk.

Anonymkode: 25ce0...081

Skrevet (endret)
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spille gjør jeg på PC. Lever i kjærlighet jeg 😘

Du gjør det bra, men du har fortsatt ikke innsett Absolutt kjærlighet. Dette er en veldig radikal mystisk bevissthetstilstand. Du kan likestille det med død, udødelighet eller total Gud-modus. Det er så episk at hele kroppen din gyser i en kosmisk orgasme. 

Å realisere Absolutt kjærlighet er å realisere at alt er kjærlighet. Hat et kjærlighet. Ondskap er kjærlighet. En murder dreper ut av kjærlighet, osv osv. 

Ja, det er radikalt. Absolutt kjærlighet er radikalt. Egoet kan ikke håndtere det eller forstå det. Det er så dyb og nådeløs kjærlighet at det dreper egoet. 

Endret av Conal
  • Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Conal skrev:

Du gjør det bra, men du har fortsatt ikke innsett Absolutt kjærlighet. Dette er en veldig radikal mystisk bevissthetstilstand. Du kan likestille det med død, udødelighet eller total Gud-modus. Det er så episk at hele kroppen din gyser i en kosmisk orgasme. 

Å realisere Absolutt kjærlighet er å realisere at alt er kjærlighet. Hat et kjærlighet. Ondskap er kjærlighet. En murder dreper ut av kjærlighet, osv osv. 

Ja, det er radikalt. Absolutt kjærlighet er radikalt. Egoet kan ikke håndtere det eller forstå det. Det er så dyb og nådeløs kjærlighet at det dreper egoet. 

TS ba om uforklarlige hendelser, men du forklarer jo i massevis så kanskje ikke hva hen hadde tenkt seg... 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare et sånn helt generelt tips til dere alle: Det er enkelte brukere som bare har svada å komme med, og heldigvis har KG en ignorer-funksjon! :) Så slipper man å bli avsporet eller irritert over dem som konsekvent kommer med tøys eller har dårlige oppførsel. KG er blitt så mye lettere å lese etter at jeg begynte å bruke den funksjonen! Du finner den under "konto" -> "ignorerte brukere".

Snakker på helt generelt grunnlag altså, ikke rettet til noen spesielle i denne tråden.

For å svare på spørsmålet: Jeg har ikke opplevd noe jeg vil beskrive som overnaturlig eller uforklarlig. Har sett en del ting som jeg ikke helt visste mekanismene i, men kommer ikke på noe godt eksempel akkurat nå.

Anonymkode: f4f04...3a2

• Liker 4
Skrevet
8 minutter siden, Snöhvit skrev:

TS ba om uforklarlige hendelser, men du forklarer jo i massevis så kanskje ikke hva hen hadde tenkt seg... 🙄

Forklaringer betyr ikke noe. Direkte opplevelse er kilden til alt. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare et sånn helt generelt tips til dere alle: Det er enkelte brukere som bare har svada å komme med, og heldigvis har KG en ignorer-funksjon! :) Så slipper man å bli avsporet eller irritert over dem som konsekvent kommer med tøys eller har dårlige oppførsel. KG er blitt så mye lettere å lese etter at jeg begynte å bruke den funksjonen! Du finner den under "konto" -> "ignorerte brukere".

Snakker på helt generelt grunnlag altså, ikke rettet til noen spesielle i denne tråden.

For å svare på spørsmålet: Jeg har ikke opplevd noe jeg vil beskrive som overnaturlig eller uforklarlig. Har sett en del ting som jeg ikke helt visste mekanismene i, men kommer ikke på noe godt eksempel akkurat nå.

Anonymkode: f4f04...3a2

♥️😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...