Gjest Empre1985 Skrevet 29. mars 2020 #1 Del Skrevet 29. mars 2020 Heisann, jeg er ny her og tenkte jeg bare ville høre med dere om hva dere syns så langt om noe jeg lagde idag, jeg skjærte litt i treverk og prøvde å lage noe som ligner litt et ansikt da og så la jeg på sånn funny photo frame på nettet, hva syns dere så langt, burde jeg prøve å lage noe mer, del gjerne her dere også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Del Skrevet 30. mars 2020 Ser ikke noe ansikt. Anonymkode: ef790...e17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Familytree Skrevet 30. mars 2020 #3 Del Skrevet 30. mars 2020 Great job! Keep it up, proud of ya🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imperfectionibus Skrevet 30. mars 2020 #4 Del Skrevet 30. mars 2020 Du har noe på gang, og med endel øvelse blir du nok mester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Empre1985 Skrevet 30. mars 2020 #5 Del Skrevet 30. mars 2020 6 timer siden, Imperfectionibus skrev: Du har noe på gang, og med endel øvelse blir du nok mester. Takker ehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Del Skrevet 30. mars 2020 Jeg ser noe der, men det krever litt mer jobb det er litt utydelig. Ser også ut til at du kanskje trenger å jobbe litt mer med plassering av munn, nese etc. Men det er en start, fortsett med dette! Anonymkode: fb7cd...414 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Empre1985 Skrevet 30. mars 2020 #7 Del Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser noe der, men det krever litt mer jobb det er litt utydelig. Ser også ut til at du kanskje trenger å jobbe litt mer med plassering av munn, nese etc. Men det er en start, fortsett med dette! Anonymkode: fb7cd...414 Takk so mye for konstruktiv kritikk, egentlig er jeg sanger, men er litt lei av det nå, så jeg prøver litt å lage noe artig da ut av det jeg har, skal kjøpe litt modelleire idag og prøve å lage en figur eller statue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Empre1985 Skrevet 30. mars 2020 #8 Del Skrevet 30. mars 2020 (endret) Har ikke begynt på busten ennå, trenger litt mer tid tror jeg, men jeg lagde en liten vase for en liten blomst da for moro skyld Endret 30. mars 2020 av Empre1985 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Empre1985 Skrevet 30. mars 2020 #9 Del Skrevet 30. mars 2020 14 timer siden, Imperfectionibus skrev: Du har noe på gang, og med endel øvelse blir du nok mester. Haha, takker :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå