Gå til innhold

Harry handel

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet jeg må i karantene 14 dager - men kommer jeg inn i Norge igjen om jeg tar en tur til Svinesund og handler ? 

Anonymkode: 96a9b...ebf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, om du er norsk statsborger gjør du det. På grunn av kronekursen lønner det seg ikke lenger å handle i Sverige. Hva er vitsen? 

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Gidavmeg skrev:

Ja, om du er norsk statsborger gjør du det. På grunn av kronekursen lønner det seg ikke lenger å handle i Sverige. Hva er vitsen? 

Om det lønner seg eller ei kommer helt an på hva man handler. Om man burde gjøre det er en annen sak. 

Skrevet
3 minutter siden, Gidavmeg skrev:

Handler jeg for 2000 SEK blir det 2115 NOK. Og prisene der borte er 40% av norske priser. Vil fortsatt lønne seg. Og i tillegg har de mer og bedre utvalg av mye.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du fått med deg hvor mye mer smitte det er i Sverige? Og at den kan du ta med deg hjem ?

Hvor dum går det an å bli? 

IKKE REIS! 

Anonymkode: 9af85...051

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer inn, men må skrive under på at du har forstått at du må være i karantene i 14 dager. 
Til alle som hyler om smittefare - det er mindre mennesker på Svinesund og Nordby enn det er i matbutikkene i Norge. Sannsynligheten er dermed større her, enn i Sverige. 

Anonymkode: 25609...f39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En bekjent av meg som har hytte i Sverige måtte over grensa og se til den i forrige uke, etter at en fastboende nabo varslet om at det hadde vært innbrudd. Han tenkte at når han allikevel var der kunne han jo benytte sjansen til å harryhandle og "bunkre opp" til de 14 dagene i karantene han hadde foran seg. Det hadde vært veldig lite folk både i Strømstad sentrum og på Nordbysenteret. I matbutikkene på begge steder var det lite utvalg av ferskvarer og det lille som var der hadde dårlig dato i følge ham. Det er jo liten vits å ha bugnende kjøttdisker når det ikke er noen der og handler, så han forstod jo hvorfor det var sånn, men det hadde vært verre enn han hadde sett for seg. 

Smittefare bekymret han seg ikke for, siden han hadde vært nesten alene både på Systembolaget og i de to matbutikkene han var innom, så å unngå nærkontakt med andre mennesker var ikke noe problem. Det bekymret ham mer hjemme i Drammen sa han.

Anonymkode: f08b9...5c2

• Opprett ny...