Gå til innhold

Dere som har to/ flere barn av samme kjønn, ønsker dere å prøve på flere barn for å bli foreldre til begge kjønn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare nysgjerrig på dette rett og slett. 

Anonymkode: feb1d...283

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har to gutter, veldig fornøyd med det 😊

Anonymkode: a4722...eb4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Har to gutter, veldig fornøyd med det 😊

Anonymkode: a4722...eb4

Det har jeg også, trådstarteren her altså. Er veldig fornøyd med det jeg også, men har oppigjennom åra opplevd at folk liksom forventer at vi prøver på jenta. Det skjedde altså ikke 😅

Så er bare litt nysgjerrig på hva andre med ett kjønn tenker. 

AnonymBruker
Skrevet

Har to gutter. Har lyst til å prøve på en til, men oddsen for å få en jente når man har 2 gutter fra før er vel ikke særlig god uansett. Hadde jeg fått en av hver hadde jeg nok sterilisert meg under siste keisersnitt. 

Anonymkode: 56192...228

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to gutter, og ønsket meg to gutter.

Men mamma ønsket seg barn av begge kjønn, så vi er tre jenter før lillebror kom 😅 

Anonymkode: d4f35...0dc

AnonymBruker
Skrevet

Har to gutter, og har ikke noe savn eller ønske om ei datter 😊 Fikk dog mange reaksjoner av typen «Dere må få et barn til, slik at dere får ei jente» fra andre 🙄

Anonymkode: 9f802...8ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min drøm var alltid å få 3 gutter.. MEN nr 2 ble jente , så ble redd for å prøve på nr 3, men vi fikk nr 3, og det ble heldigvis en gutt  ❤️ 

Anonymkode: 82dc0...2bb

AnonymBruker
Skrevet

Har flere av hvert kjønn. Første er jente. Og da vi fikk gutt som nr 2 fikk jeg veldig mange kommentarer på at; så kjekt å bli fort ferdig da! Som om regelen er at man er ferdig så fort man har fått begge kjønn...

Anonymkode: 1115c...cbf

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har litt det inntrykket av mange rundt oss. Tror ikke jeg hadde gjort det selv da jeg egentlig ønsket meg to av samme før vi ble gravide....Men så glad for en av hver nå.

Anonymkode: a4ec0...aef

AnonymBruker
Skrevet

Min drøm var alltid å få 3 gutter.. MEN nr 2 ble jente , så ble redd for å prøve på nr 3, men vi fikk nr 3, og det ble heldigvis en gutt  ❤️ 

Anonymkode: 82dc0...2bb

Herregud... Heldigvis. 

Anonymkode: 9f318...db3

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Nå håper jeg, etter situasjonen vi er i nå at folk gir faen å få unger på unger. Dette takler dere ikke. 

Anonymkode: f6a47...d2e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har to jenter. Jeg har fått noen kommentarer på om vi ikke skal "prøve å få gutten også", uten at jeg tror de er så alvorlig ment. Jeg kunne ønsket meg et barn til, men det er uavhengig av kjønn. Mannen vil ikke ha flere, så vi stopper med jentene. 

Anonymkode: 2cd57...de6

AnonymBruker
Skrevet

Vi har to gutter og vil ha flere barn. Jeg ønsket meg i utgangspunktet 4 barn, mannen ville ha 2, så vi møtes på 3. Vi håper på en jente, men håndterer fint en gutt til også ❤️ Utsetter prøvingen en stund til dagens situasjon har roet seg litt. 

Anonymkode: da427...7bf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har to gutter og vil ha flere barn. Jeg ønsket meg i utgangspunktet 4 barn, mannen ville ha 2, så vi møtes på 3. Vi håper på en jente, men håndterer fint en gutt til også ❤️ Utsetter prøvingen en stund til dagens situasjon har roet seg litt. 

Husk at dere kan få tvillinger også 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk at dere kan få tvillinger også 😅

Haha, det er det jeg i all hemmelighet håper på 😂 men ikke si det til mannen min, da kapper han strenga 🤫😅

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har to gutter. Ønsker meg to barn til, men det spiller ingen rolle hvilket kjønn de har.

Er faktisk litt overrasket over meg selv, for før jeg fikk barn, trodde jeg at alle ønsket seg barn av begge kjønn, og her står jeg og ikke bryr meg om kjønn i det hele tatt.

Anonymkode: ac2d5...43d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg to av samme kjønn. (samme om det var gutter eller jenter.) 

Fikk gutt og jente😂

Anonymkode: 0ade4...2fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker 3 jenter og 1 gutt. Har fått to jenter. Håper neste er jente også gutt til sist! 

Anonymkode: 9f318...db3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde to jenter, og ønsket et barn til, men hadde ikke noe større ønske om at det skulle bli en gutt enn en jente. Det ble en gutt - og vi er jo veldig glade i lillebroren. Men kjønn var uvesentlig. 

Anonymkode: 33a0f...b87

AnonymBruker
Skrevet

Har to gutter og fornøyd med det. Lyst på en nr 3 om noen år. Hadde vært gøy med en jente, men familien til mannen kan ikke å lage jenter 😂 Har 5 søsken, 4 av dem er brødre. Kun gutter som blir lagd 😅 Ungene mine har 9 søskenbarn, alle gutter 😊

Anonymkode: 57525...b61

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...