Gå til innhold

Mye sutter når det gjelder å stille klokken til sommerstid.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det er tydelig noen tanderske sjeler som lar seg bli relativt hysterisk angående dette. Fordi det forstyrrer kroppen når de må stå opp en time før eller etter.

Hvordan i himmel og hav tror dere at vi som må jobbe skift året ut, år etter år har det. Det snakker dem ikke noe om i media. Jeg og tusenvis av andre jobbet kanskje kveld denne dagen, dagvakt i morgen, så langvakt og så nattevakt. Gjerne har du 8 timer fra du går stressa av kveld før du skal opp på morgenen. Noe som betyr 6 timer å ligge i sengen på når du kommer hjem og sover kanskje 3-4 av disse.

Men disse kontorhønene får altså verden forstyrret med 1t forskyvning av døgnet. Det skal ikke være mulig. Har ikke disse journalistene og "ekspertene" forsøkt noe annet en 8-3 jobb i løpet av sin karriere?

Anonymkode: 56395...dbc

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Sutter" og "tandersk", godt utgangspunkt :kaklehone:

Endret av herzeleid
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er sutter?

Anonymkode: 26b76...8a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sutter?

Det rimer på mutter, så det må ha noe med skruer å gjøre.

Anonymkode: ca586...fd1

• Liker 1
Skrevet

For de som har en og annen klokke som ikke stiller seg selv, er det en tung og vanskelig prosess å stille dem, så det er forståelig at mange sliter med dette. 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sutter?

Sutring. Sutter er kanskje dialekt?

Anonymkode: e7e0b...a18

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner ingen som har sutret over å stille klokka. Men jeg kjenner mange som mener man burde droppe det, og bare ha en tid hele året. Det er jeg personlig for, for jeg ser ikke vitsen med denne flyttingen frem og tilbake ☺️ 

Anonymkode: 1e013...42c

• Liker 1
Skrevet

Det var jo så mye snakk om at vi nå skulle slutte å stille kl fram og tilbake to ganger i året.  Hvorfor gjør vi det fortsatt?

Skrevet

Jeg har hørt om kontorrotter, men aldri kontorhøner. Du virker som en med et bredt ordforråd, ts. :fnise: 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sutring. Sutter er kanskje dialekt?

Anonymkode: e7e0b...a18

Sutter for meg er dialekt for «å suge» f.eks «babyen sutter på smokken.»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...