Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

verdens beste ansiktsskrubb, ole henriksen walnut scrubb er utgått. Vet noen om en som er like bra? Jeg kjøåte den andre scrubben til ole henriksen, men den var ikke i nærheten så god :(

Sliter med MAAASSE sorte prikker... noen som har råd eller tips til produkter som faktisk funker?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare bra. Den er sannsynligvis utgått fordi folk har lært at å skrubbe ansiktet med knuste valnøttskall er forferdelig for huden!!! Du sliper nærmest huden og lager små mikrosår i huden, som senere vil utvikle seg til arr. Det er veldig 2000/2010 å skrubbe huden med valnøttskall, ferskenstein, kaffegrutt osv. Det er forferdelig og ikke bra for huden i det hele tatt!!! Les deg opp på AHA og BHA, hvordan du eksfolierer huden uten å skade den. Og kom ikke her å si at det funker å skrubbe trynet med valnøttskrubb, for det gjør det faktisk ikke. Det gjør vondt verre, irriterer huden og kan gjøre at du utvikler sensitivitet for visse produkter+++++++ 

Se denne: https://www.youtube.com/watch?v=0grXSkUAvLY

Anonymkode: 73ffc...92d

• Liker 3
Skrevet

ok det var jeg ikke klar over.

takker for info!

Trenger sårt tips mot sorte prikker og hudormer...

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, anneira skrev:

ok det var jeg ikke klar over.

takker for info!

Trenger sårt tips mot sorte prikker og hudormer...

Paula's Choice BHA Liquid er bra. Bruk BHA produkter. :) 

Anonymkode: 73ffc...92d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Støtter kommentar over, å skrubbe huden skal man være meget forsiktig med da de fleste skrubber du får kjøpt er grusomt dårlige for huden. 

Anonymkode: dc3af...eb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2020 den 15.20, anneira skrev:

tusen takk for svar og tips alle i hop!

vurderer å kjøpe denne. Kan du/dere anbefale vask/krem i kombinasjon med denne?

Hvilken hudtype har du og hva er problemene du ønsker å få bukt med bortsett fra sorte prikker? :) Jeg er på ingen måte ekspert men er interessert i hudpleie og har mye erfaring med mange forskjellige produkter. Har selv fet hud, og sliter med sorte prikker, og for meg fungerer Paula's Choice BHA Liquid ganske bra. Forsvinner de helt? Nei, men de blir mye mindre tydelige og på gode dager er de nesten usynlige. Jeg vet at hos noen fungerer prikkene helt ved bruk av BHA liquid, så du må nesten prøve deg frem. 

Jeg vil forøvrig anbefale deg å se på videoene til han som er linka over her, Hyram. Han er ikke hudlege eller noe sånt men han har mye peiling og hans videoer er lette å følge med på og å lære av. 

Husk forresten ALLTID å bruke solkrem når du bruker BHA eller AHA syrer i ansiktet! Om ikke vil det absolutt ha motsatt effekt. Bruk solkrem daglig og påfør nytt hver andre time om du oppholder deg i sola. 

Anonymkode: b46f7...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fet hud som ofte glinser. Det kommer en rød kvise innimellom, men det er ikke det som plager meg mest. Det som plager meg er disse sorte prikkene oghudormene som ligger tett i tett i hele ansiktet. Jeg bestilte faktisk paulas choise som du nevnte + en maske av samme merke,har kun rukket å bruke det to dager så er spent på effekten! Hvor lang tid tok det før det du merket bedring? Og hva slags solkrem vil du anbefale?

takk for tips og råd :)

Anonymkode: 9555a...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...