Gå til innhold

Salg av sexleketøy skyter i været

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først var det toalettpapir, hermetikk, kjøttdeig, tørrvarer mm. Nå er det en ny trend på gang. 

Screenshot_20200329-213213.jpg

Anonymkode: e173b...def

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Damn, jeg har ikke hatt sex på 23 år og jeg er fortsatt ikke så desperat som noen av de som har gått uten sex i noen dager.. 

Anonymkode: 5d104...d28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke egentlig bra da? Det betyr vel at de uten fast partner holder seg for seg selv. Womanizer (som det er bilde av) er forøvrig herlig 👍🏻

Anonymkode: 2bc23...d83

AnonymBruker
Skrevet

Drit nå i om noen er desperate, det er jo veldig positivt at noen businesser går bra👍

Anonymkode: 1a7aa...f98

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damn, jeg har ikke hatt sex på 23 år og jeg er fortsatt ikke så desperat som noen av de som har gått uten sex i noen dager.. 

Undersøkelser viser at de som har ofte sex både med partene eller med seg seg selv får mer sexlyst. Jeg leste en undersøkelse hvor de fikk folk som vanligvis ikke onanerer så ofte til å gjøre dette hver dag. Resultatet var at de fikk mer sexlyst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Desperat? Du synes dette er negativt? Så rart.

Anonymkode: 261e4...0f7

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig ikke negativt, men å hamstre sexleketøy... 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å være så sex-negativ? Det er ingenting negativt med å ville ha sex, og har man ikke en fast partner er det da bare positivt at man kjøper noe verktøy for å kose seg på egen hånd, nå som vi skal begrense kontakt med fremmede Det er også helt i orden at du ikke ønsker sex, men flertallet av den voksne befolkning synes orgasmer er digg nå og da, og det er ingen som blir imponert eller gir deg et diplom for at du lar være å ha sex. 

Anonymkode: 00c4f...f65

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med å være så sex-negativ? Det er ingenting negativt med å ville ha sex, og har man ikke en fast partner er det da bare positivt at man kjøper noe verktøy for å kose seg på egen hånd, nå som vi skal begrense kontakt med fremmede Det er også helt i orden at du ikke ønsker sex, men flertallet av den voksne befolkning synes orgasmer er digg nå og da, og det er ingen som blir imponert eller gir deg et diplom for at du lar være å ha sex. 

Har jeg sagt at jeg ikke vil ha sex, at jeg er sex negativ og at orgasme ikke er digg? Jeg sier bare at jeg ikke har hatt det på så lenge og at jeg ikke ser poenget med å hamstre sexleketøy. Er du en man er hånden din nokk, er du en dame er trenger du ikke 50 forskjellige dildoer med forskjellig størrelse og og utseende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det er noe muffens ved det hele. Folk som har brukt hånddusjen løper ikke plutselig og kjøper ekstra hjelpemidler. Er vel heller de som er utro mot koner som har kjøpt med hjem for å "piffe" opp et allerede dødt ekteskap.

Anonymkode: 0ca5f...db9

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først var det toalettpapir, hermetikk, kjøttdeig, tørrvarer mm. Nå er det en ny trend på gang. 

Screenshot_20200329-213213.jpg

lurer nå mest på hvilken modell av womanizer det der er,... kjøpte min rett før utbruddet- god investering!:)

Anonymkode: 06e9d...a69

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg sagt at jeg ikke vil ha sex, at jeg er sex negativ og at orgasme ikke er digg? Jeg sier bare at jeg ikke har hatt det på så lenge og at jeg ikke ser poenget med å hamstre sexleketøy. Er du en man er hånden din nokk, er du en dame er trenger du ikke 50 forskjellige dildoer med forskjellig størrelse og og utseende. 

Hvem er det som har kjøpt 50 dildoer alene? Både menn og kvinner kan greie seg med hånda, men noen av oss synes det er artig å supplere med leketøy, og ønsker å ha et lite utvalg. Jeg har en godt utrustet skuff, og har ikke handlet noe under karantenen enda, men det kan fort skje, siden jeg er permittert fra jobb, bruker mye mer tid på nett, og har tid til å surfe på tilbud og lese anmeldelser. Har ingenting å gjøre med at jeg er desperat, jeg har allerede grunnbehovet mitt dekket med regelmessig sex med en fast partner, og om det hadde vært et uttrykk for at jeg er kåt og singel hadde jeg ikke skammet meg over det heller. 

Jeg vet ikke hvorfor du ikke har hatt sex på 23 år, så det må nesten du svare på, men jeg regnet med det var etter eget ønske, siden du presenterte med en tone av stolthet. Og ja, du fremstår som veldig sexnegativ, når du prøver å shame folk for å handle sexleketøy når de har ekstra fritid. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som har kjøpt 50 dildoer alene? Både menn og kvinner kan greie seg med hånda, men noen av oss synes det er artig å supplere med leketøy, og ønsker å ha et lite utvalg. Jeg har en godt utrustet skuff, og har ikke handlet noe under karantenen enda, men det kan fort skje, siden jeg er permittert fra jobb, bruker mye mer tid på nett, og har tid til å surfe på tilbud og lese anmeldelser. Har ingenting å gjøre med at jeg er desperat, jeg har allerede grunnbehovet mitt dekket med regelmessig sex med en fast partner, og om det hadde vært et uttrykk for at jeg er kåt og singel hadde jeg ikke skammet meg over det heller. 

Jeg vet ikke hvorfor du ikke har hatt sex på 23 år, så det må nesten du svare på, men jeg regnet med det var etter eget ønske, siden du presenterte med en tone av stolthet. Og ja, du fremstår som veldig sexnegativ, når du prøver å shame folk for å handle sexleketøy når de har ekstra fritid. 

Jeg er 23 lol😂 Var ikke meningen med å si det på en negativ måte. Jeg vil heller ikke Shame folk, ser bare ikke poenget med å hamstre

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 lol😂 Var ikke meningen med å si det på en negativ måte. Jeg vil heller ikke Shame folk, ser bare ikke poenget med å hamstre

Jeg var som deg helt til jeg hadde hatt sex første gang. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg visst at du var så ung hadde jeg nok droppet denne diskusjonen, men ok. 😉 Så lenge det ikke er vanlig at spebarn og barneskole-elever har et sexliv så har ikke du "ikke hatt sex på 23 år" du har bare ikke debutert enda, noe som er helt greit det også, men det gjør at du kanskje mangler litt forståelse for hvordan dette er for de som er seksuelt aktive. Og du er i hvert fall ikke rett person til å dømme andre som "desperate" fordi de har kjøpt seg en ny vibrator eller to mens de er i karantene, men nå har du ofrhåpentligvis lært at sånne utsagn får deg til å høres negativ og dømmende ut. 

• Liker 2
  • Opprett ny...