Milly:) Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Nå har jeg smurt meg inn og begynner å bli litt smånervøs for resultatet... Noen som har prøvd St. Tropez (skum) før som kan berolige meg? Det jeg gjorde var dette: - Peelet meg grundig med en bodyscrub fra L'Oreal - Påførte skummet litt etter litt, prøvde å få det så jevnt som mulig - Lot det tørke (noe det gjorde veldig fort) før jeg tok på meg pysjen Er det meningen jeg skal sove med det, og så skylle det av i morgen tidlig? Leste noe sånt i en annen tråd... Blir det lett skjoldete...?
Ibenholt Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Jeg sitter i samme båt;) Er også veldig nysgjerrig på resultatet..Noen som har prøvd? Og hvor mye av fargen forsvinner når man dusjer det av? Og måååå man dusje det av? (sto ingenting om det på boksen)
Tusseline Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Det ser veldig mørkt ut når det påføres, men fargen blir jevn og fin når den skylles av. I hvertfall på meg. Alltid.
Rio Skrevet 17. juni 2005 #4 Skrevet 17. juni 2005 Aldri tro på fargen som viser når man smører seg inn med St.Tropez. Det blir helt annerledes etter en dusj, og det er ingenting å være nervøs for =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå