AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Noen som har tips til kjekke aktiviteter? Vi går ut 1-2 ganger daglig. Men noen dager blir det lite ute pga dårlig vær. Merker minsten blir fort sutrete/lei av å være inne å gjøre det «vanlige» (div leker, synging, dansing, lesing av bok (øving på dyrelyder feks) enkle puslespill). Anonymkode: e2f6f...741
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Ta et ark i en zip lock-pose og legg i klatter med maling. Så kan han trykke utpå posen og grise uten søl. Anonymkode: 7c55d...9e3 2
LivetErEnLek Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 https://www.barnehage.no/artikler/fantasifantastens-tips-10-ting-a-finne-nar-dere-ma-vaere-hjemme/488558
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Min på 20 mnd elsker å bygge med duplo, leker også med lego. Liker å tegne. Gir jeg han en våtserviett og spør om han vil vaske, så går han rundt å vasker overflater, hehe. Ellers veksler vi på hvor i huset vi er( i stua eller på soverom) da det er ulike leker her og der. Hoppe på madrass er gøy. Springe etter ball som jeg triller bortover gulvet. Anonymkode: fec7b...56f
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 Trolldeig, lage sanseflasker med vann/babyolje/glitter, bading i balje, såpebobler, discolys, male på steiner/kongler. Legg ark på gulvet og la barne gå på arket med maling under føttene, lage instrumenter (ris i en flaske feks) Anonymkode: 16085...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå