AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 For et par år siden hadde jeg mange venner , dro mye på fester osv. Nå er jeg 22 og føler at alle har gått hver sin vei.. den dag i dag har jeg 2 gode venninner , (hun ene snakker jeg ikke så ofte med siden hun flytta) og en kjæreste + en bestekompis . Er dette normalt ? Føler at jeg nesten ikke har noen venner lenger ... Har også en fast jobb og jobber til seint på kveld , i helger pleier jeg å henge med typen /møte hun ene bestevenninna . Men jeg ser at andre har veldig store vennekretser, føler meg litt liner jeg. Kan beskrive meg som ganske pen og snill... så forstår ikke helt. Anonymkode: 96b35...7cc
Gjest Familytree Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette normalt ? Ingenting er evig, Ts.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Hvis du bruker all tiden din på jobb og typen og ikke tar deg tid til å møte vennene dine så er det nok helt normalt at de forsvinner ut av livet ditt, ja. Du bør nok tenke på å prioritere annerledes. Anonymkode: 0b152...20a
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du bruker all tiden din på jobb og typen og ikke tar deg tid til å møte vennene dine så er det nok helt normalt at de forsvinner ut av livet ditt, ja. Du bør nok tenke på å prioritere annerledes. Anonymkode: 0b152...20a Nei ikke sånn, jeg ble sammen med typen kun for en måned siden. Jeg har alltid vært der for vennene mine.. begge de venninne nå er i forhold og de har jo nesten forsvunnet . Hun ene svarer meg ikke engang , og jeg må ta initiativ hver gang .. Anonymkode: 96b35...7cc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ikke sånn, jeg ble sammen med typen kun for en måned siden. Jeg har alltid vært der for vennene mine.. begge de venninne nå er i forhold og de har jo nesten forsvunnet . Hun ene svarer meg ikke engang , og jeg må ta initiativ hver gang .. Anonymkode: 96b35...7cc Da skjønner jeg. Det er dessverre helt normalt at noen venninner forsvinner når de får seg type. Det kommer til å skje igjen og igjen, og når de blir single igjen dukker de opp igjen og da vil de plutselig tilbringe all sin tid med deg igjen. Det er bare sånn livet er, noen venninner vil ditche deg når de får kjærester, og alt du kan gjøre med det er å finne nye venninner. Behold de venninnene som ikke ditcher deg når de får kjæreste, og ikke ta opp igjen kontakten med de som vil henge med deg igjen når de plutselig blir single igjen. Venninner som har ditcha deg for en type en gang kommer til å gjøre det igjen og igjen om du gir de sjansen. Etterhvert får du bygd deg opp en krets av venninner du kan stole på. Anonymkode: 0b152...20a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Har mindre kontakt med mine, ikke så mange igjen, har kjæreste men tar meg tid til andre, vennene mine har sitt eget liv og tar kontakt når de vil, men alt er så mye enklere for vi har jo INSTAGRAM, FACEBOOK, og SNAPCHAT! Anonymkode: 224d4...3a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå