AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Del Skrevet 29. mars 2020 Kjøpte en jysk seng og skulle forsøker å skru på fotene. hvor av 32 skruer var det 12 som holdt. 2 knakk av, hvor halve sitter i treverket. 1 er bøyd og resterende skruejernet grevd ut metallet i hodet på skruene. Skal siest at skruene knakk når jeg brukte drill men synes dette er så pinglette at jeg vil bytte senga. Har jeg rett til det? Er vel messingskruer og det duger til alt annet en å lett treverk. Anonymkode: 85ada...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Del Skrevet 29. mars 2020 Ofte er det smart å kjøpe skikkelig skruer fra jernvarehandel dersom man kjøper billige møbler som kommer med dårlig kvalitet på skruene. Anonymkode: 525b8...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Del Skrevet 29. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Kjøpte en jysk seng og skulle forsøker å skru på fotene. hvor av 32 skruer var det 12 som holdt. 2 knakk av, hvor halve sitter i treverket. 1 er bøyd og resterende skruejernet grevd ut metallet i hodet på skruene. Skal siest at skruene knakk når jeg brukte drill men synes dette er så pinglette at jeg vil bytte senga. Har jeg rett til det? Er vel messingskruer og det duger til alt annet en å lett treverk. Anonymkode: 85ada...d44 Jøsses, dette hørtes ekstremt ut, her hadde jeg klaget til butikken tvert. Det kan skje med en skrue muligens, men dette høres jo ut som en produksjonsfeil. Billig eller ikke, det skal jo kunne brukes! Anonymkode: b4d6e...8a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Del Skrevet 29. mars 2020 Det står i bruksanvisningen sikkert at du ikke skal bruke drill det blir nok for mye kraft. Da har du ikke reklamasjonsrett. Viktig og følge anvisning Anonymkode: 0f710...9d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyBoy Skrevet 29. mars 2020 #5 Del Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjøpte en jysk seng og skulle forsøker å skru på fotene. hvor av 32 skruer var det 12 som holdt. 2 knakk av, hvor halve sitter i treverket. 1 er bøyd og resterende skruejernet grevd ut metallet i hodet på skruene. Skal siest at skruene knakk når jeg brukte drill men synes dette er så pinglette at jeg vil bytte senga. Har jeg rett til det? Er vel messingskruer og det duger til alt annet en å lett treverk. Anonymkode: 85ada...d44 Ja, du har rett på å bytte senga når den ikke funker som den skal. Hadde selv en seng fra jysk hvor beina falt av hele tiden. Måtte skru flere av beina fast hele tiden, da de bare løsnet. Fikk etter en stund et hull inn i parketten under fordi det ene beinet med senga løsna aldri og hadde ikke verkyøt selv så la i flere tilefeller på en helt rar seng som nærmest tippet over. Når jeg da flytta ut måtte jeg betale for slitasje på gulvet... Veldig kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #6 Del Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det står i bruksanvisningen sikkert at du ikke skal bruke drill det blir nok for mye kraft. Da har du ikke reklamasjonsrett. Viktig og følge anvisning Anonymkode: 0f710...9d4 Nei det kan jeg ikke se. Brukte bare drill på 2 skruer. Anonymkode: 85ada...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Del Skrevet 29. mars 2020 7 minutter siden, SnoopyBoy skrev: Ja, du har rett på å bytte senga når den ikke funker som den skal. Hadde selv en seng fra jysk hvor beina falt av hele tiden. Måtte skru flere av beina fast hele tiden, da de bare løsnet. Fikk etter en stund et hull inn i parketten under fordi det ene beinet med senga løsna aldri og hadde ikke verkyøt selv så la i flere tilefeller på en helt rar seng som nærmest tippet over. Når jeg da flytta ut måtte jeg betale for slitasje på gulvet... Veldig kjedelig... Ja det er nok kjedelig. Funker vel som det skal bare at det er kjedelig med helt ny seng i når den er full av hull og treverket er pakket med brekte skruer der foten skal inn. Anonymkode: 85ada...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnoopyBoy Skrevet 29. mars 2020 #8 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja det er nok kjedelig. Funker vel som det skal bare at det er kjedelig med helt ny seng i når den er full av hull og treverket er pakket med brekte skruer der foten skal inn. Anonymkode: 85ada...d44 Kan du ikke bare ta med senga på jysk og forklare situasonen? Kan jo hende du får tilbake pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #9 Del Skrevet 29. mars 2020 Hvilken seng er det du har kjøpt? Jeg skal kjøpe meg ny seng når jeg flytter om en uke og det er jo greit å vite hvilken jeg skal holde meg unna😄 Anonymkode: 3892b...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå