Gå til innhold

Hvor kan man handle godteri på nett uten å få tollavgifter nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Snart påske, og siden vi ikke kan kjøpe smågodt, så tenkte jeg å kjøpte godteri til påskeeggene på nett. Er det fortsatt noen steder man kan bestille godteri uten å få tollavgift på varene?

Anonymkode: d9b32...4a8

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snart påske, og siden vi ikke kan kjøpe smågodt, så tenkte jeg å kjøpte godteri til påskeeggene på nett. Er det fortsatt noen steder man kan bestille godteri uten å få tollavgift på varene?

Handle i Norge nå. Vi må passe på å bruke pengene i Norge fremover. 

• Liker 2
Skrevet

I utgangspunktet ikke. Det vil ikke si at man ikke kan ha flaks.

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ikke uten at noen bryter loven på noe vis (sånn enkelt sagt). Fra 1. januar ble avgift på slike varer fra utlandet pålagt mva. og ev. toll.

Anonymkode: 57c12...8cf

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye du kan kjøpe istedet for smågodt. 

Anonymkode: 5dd6d...fde

AnonymBruker
Skrevet

Varer vel ikke lenge før smågodtprodusentene produserer smågodtet sitt i poser nå, håper jeg. Ikke at det er gjort i en feil, heller sikkert, men lov å håpe. Savner colaflaskene!

Anonymkode: 6ae7d...825

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg gjorde den dagen regjeringen stengte barnehage og skoler var å kjøpe en stor pose smågodt. For på det tidspunktet, tenkte jeg, ville ikke smågodtet ha rukket å bli smittet av noen så da var det trygt å kjøpe. Men jeg trodde jo ikke da at det skulle være stengt mer enn 14 dager. Nå er smågodtposen tom, og smågodtdiskene pakket ned.. 1st world problems, I know, men det er sånt man har god tid til å sitte å fundere på nå gitt.

Anonymkode: 6ae7d...825

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Brunello skrev:

Handle i Norge nå. Vi må passe på å bruke pengene i Norge fremover. 

Kan godt være norsk butikk, bare jeg kan bestille på nett.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så en av de store godis butikkene skrev at tiltross nye tollregler så var forsendingen tollfri. Husker ikke hva siden het, men søkte på godteri på nett og det med tollgreiene stod under spørsmål eller om oss på siden.

Anonymkode: 85adc...6f5

Skrevet

Coopers candy.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...