Gå til innhold

.

Silva Pluvialis

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Helt enig, som jeg sa før, en overgriper vil alltid være en overgriper.
Jeg tror at de som praktiserer BDSM kan snakke ut fra sin erfaring, men ikke se bort fra at andre mennesker kan oppleve misbruk dessverre.
Og de uten BDSM-erfaring skal ikke ha så ekstreme poeng om det.
Om rollespill, noen involverer ikke noen handling som kan være voldelig engang. Den andre gangen så jeg en mann som kler seg som en hund fordi han liker det. Og hans partner tar ham ut på tur i hagen. Bare det.

AnonymBruker
Skrevet

Let it go. 

Anonymkode: c2258...82c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker elementer innenfor bdsm. Tror det er fordi det er deilig å gjøre noe annet. I hverdagen er kanskje jeg den som styrer mest på og tar avgjørelser. Så i sengen er det deilig å ha det motsatt. Er noe med det å overgi seg en annen. Men jeg har aldri opplevd misbruk osv. Viste heller ikke at min partner likte å dominere før sånn 1år etter vi ble sammen. Han var redd jeg ikke likte det og det ville skape misforståelser.

Men igjen kjenner jeg og leser om de som det virker som bruker bdsm som noe seldestruktivt. Feks ikke føler seg bra nok og tar til takke med å gjøre det partner vil i sengen fordi de tror de ikke er god nok hvis ikke de blir med på det. Eller en bekjent som opplevde misbruk som barn. Etter det ble hun "naturlig" (sikkert feil begrep) kuet. Så det aldri i mot noen, gikk med hode bøyd, så ikke folk i øynene. Hun ble sammen med en som jeg vil se er ganske lik mr grey. Altså en som holder på med bdsm på feil måte. Og han vet jeg presser på til mye fordi han vet han kan gjøre det fordi hun er så kuet.

En annen jeg kjenner elsker å bli slått, pisket, stukket med nåler. Ikke lett pisking, men til det er merker og ser mer ut som vold. Hun opplevde å bli mishandlet som barn og slått av ungdomskjæresten. Jeg tror mer disse smertene er en flukt fra tankene. 

Så det er nok en god blanding. Er veldig viktig å ha en partner som forstår grenser og at man ellers har et sunt syn på bdsm.

Anonymkode: e2fd3...f34

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...