Gå til innhold

Hvor lenge?

Fremhevede innlegg

Gjest Ehhh..
Skrevet

Jeg er så kvalm hele tiden pga. angst og nærvøsitet. Mange ganger er jeg ekstra kvalm, og har lyst til å kaste opp. Men jeg får det ikke til. Jeg stikker fingrene nedi halsen, to fingre og roterer rundt. Men det kommer ingenting opp. Jeg får bare tårer i øynene. Hvorfor får jeg tårer i øynene? Er det vanlig?

Jeg har så lyst til å klare å kaste opp, fordi denne kvalmen er helt grusom. Det er bedre å få det ut, bedre å få ut kvalmen.

Skal jeg drikke noe for å kaste opp lettere? Spise noe? Hvor lenge skal jeg vente?

Videoannonse
Annonse
Gjest kvalm
Skrevet

når du er kvalm fordi du har spist noe eller drikket mye alkohol, er det lurt å "hjelpe" kroppen med å kvitte seg med det som irriterer magen, men er du nervøs og lign, er det ingenting som fysisk "plager" tarmene, og da hjelper det lite å kaste opp.

Jeg opplever samme greia selv. myye kvalme som kommer som "annfall". Jeg bruker noe som heter seaband, som er et armbånd som har en plastikk tupp som stimulerer et akupunkturpunkt på underarmen. den virker med en gang, og den kan brukes hele tiden. noen ganger må det peppermynte te til. det kan ev hjelpe med beroligende urter. lykke til. det er mye å prve der ute, men husk å prøv et produkt om gangen, så vet du hva som hjelper!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...