Gå til innhold

Overraske med dildo og sleeve?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig lyst til å prøve dette ut på fruen😀 Ville dere helst sett at deres partner diskuterte dette med dere før innkjøp, eller ville dere likt å bli overrasket? Når det gjelder størrelse på leketøyet, så hadde jeg ikke tenkt å kjøpe det så veldig stort. Min størrelse pluss litt? Noen som har tips? 

Voksen mann

Anonymkode: d8649...ca8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dildo fin overraskelse om dette er noe hun fra før har og liker å bruke. Hvis ikke snakk med hun først. 

Sleeve fint hvis du har liten pikk 

Anonymkode: 05dd2...d0b

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe vi hadde diskutert i mitt forhold, fordi det da hadde vært snakk om en del penger.

Anonymkode: 879a7...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Hun har ikke dildo, men liker å bli stimulert i skjeden med fingre. Særlig etter at jeg har kommet og blir slapp, mens hun jobber videre mot orgasme nr 2-3-4 liker hun å bli stimulert. Hadde vært ganske sexy å ta henne med dildo da😀 Mht til sleeve, så er jeg vel ganske på gjennomsnittet hva angår størrelse, kanskje til og med litt på + med 16 cm diameter som hun takler lett når hun er opphisset, men krever at vi tar det litt med ro helt i begynnelsen. 

ts 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatet en slik overraskelse... Vi har ikke leketøy og jeg ønsker ikke det heller. Liker også å bli stimulert med fingre i skjeden, men syns tanken på å få en plastdings oppi der rett og slett er avtennende. Så hvis hun ikke har noe leketøy fra før, tenker jeg det er lurt å drøfte det først. 

Anonymkode: b6ab3...b65

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke dildo, men liker å bli stimulert i skjeden med fingre. Særlig etter at jeg har kommet og blir slapp, mens hun jobber videre mot orgasme nr 2-3-4 liker hun å bli stimulert. Hadde vært ganske sexy å ta henne med dildo da😀 Mht til sleeve, så er jeg vel ganske på gjennomsnittet hva angår størrelse, kanskje til og med litt på + med 16 cm diameter som hun takler lett når hun er opphisset, men krever at vi tar det litt med ro helt i begynnelsen. 

ts 

16 cm i diameter. Da trenger du ikke sleeve. 50 cm omkrets må vel være mer enn nok? 

Anonymkode: c2cc4...9b5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Oops, mente selvfølglig omkrets. Har ståkarakter i matematikk altså😉

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde vært positiv til det! Det har typen gjort flere ganger før og det er alltid spennende. 

Anonymkode: da241...36e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde vært positiv til det! Det har typen gjort flere ganger før og det er alltid spennende. 

Anonymkode: da241...36e

Hva da?

AnonymBruker
Skrevet

Hadde likt å blitt overrasket med begge deler. 

Anonymkode: 39fc3...cf3

AnonymBruker
Skrevet

Vil sleeven holde seg på hvis han blir slapp? Etter at jeg har kommet faller lillemann sammen, men fruen vil gjerne stimuleres lengre.  Vil sleeve kunne fungere her? 

Minuteman

AnonymBruker
Skrevet

Nei da hadde jeg blitt skuffet, vil ikke ha objekter inni meg. Mannen er fantastisk helt uten ekstra utstyr.

Anonymkode: 6a0a8...45a

• Liker 2
Skrevet
On 3/29/2020 at 7:09 PM, AnonymBruker said:

Sleeve fint hvis du har liten pikk 

Trenger ikke ha lite utstyr for å ha gøy med sleeve. Såfremt du ikke har utstyr som gjør at vanlig samleie blir som fisting, så kan du variere med sleeve. Trenger forsåvidt ikke engang ha samleie.

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil sleeven holde seg på hvis han blir slapp? Etter at jeg har kommet faller lillemann sammen, men fruen vil gjerne stimuleres lengre.  Vil sleeve kunne fungere her? 

Har ikke allverdens erfaring med ulike merker sleeve, men med lufttett sleeve vil vakuumet vil holde det på plass og faktisk "melke" deg dersom du fortsetter etter at du kom.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg kjøper så mye rart fra Wish mens jeg ligger tilsengs før jeg sovner. Dersom jeg skulle diskutere alt dette, hadde vi ikke hatt tid til annet....

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Minuteman

Sjekk ut Tom of Finland cocksleeve. Finnes i 2 størrelser. 

Da holder Minute mannen lenger enn et skarve minutt. 

Skrevet

Det lønner seg å lufte dette på forhånd. Dette er absolutt ikke for alle. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ville nå uansett heller kjøpt en vibrator enn en dildo, særlig hvis du skal kjøpe en sleeve også. 

Jeg har de siste par årene kjøpt ganske mange forskjellige typer sexleketøy fra aliexpress. Typisk impulskjøp når jeg har sittet og surfet på nettet, og tenkt at det kunne vært en artig overraskelse for kona. Hun hadde ingen sexlektøy fra før.

Den første vibratoren var en suksess Den likte hun veldig godt, ihvertfall den første uka. Nå tror jeg ikke hun bruker den så ofte lenger.  Etterhvert som det kom stadig flere leketøy i postkassa, ble hun mer og mer likegyldig til overraskelsene mine. Vi har prøvd de fleste, men det har gjerne blitt med den ene gangen. Hun er rett og slett ikke så veldig interessert, og foretrekker å ha vanlig sex med meg. Men hun blir ikke sur eller noe for at jeg kjøper ting, mere likegyldig eller oppgitt over min manglende impulskontroll når det gjelder shopping på nettet.  Den eneste gangen hun har sagt kategorisk nei til å prøve noe, var da jeg hadde kjøpt en kjempetjukk naturtro svart dildo som var 30 cm lang og 8 cm i diameter (25 cm omkrets, omtrent  som en vinflaske). Ikke så rart kanskje? 

Så, hvis du har råd til det, ville jeg tatt sjansen og satset på å kjøpe en overraskelse eller to. Men da må du være forberedt på at det kan være et bomkjøp. Kanskje lurt å vente med å lansere dem til du merker at hun er i riktig stemning?

Anonymkode: 9a59e...477

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville nå uansett heller kjøpt en vibrator enn en dildo, særlig hvis du skal kjøpe en sleeve også. 

Hun har diverse vibratorer, men ingenting til innvortes bruk. Hun elsker å bli penetrert, men jeg klarer ikke å stille med ereksjon over lengre tid (30+ minutter) og tenkte at dildo og eller sleeve kunne gi henne penetrasjon (samtidig sim hun stimulerer klit med vibrator). Så er det også litt spennende å fantasere om, kanskje jeg til og med kunne bli klar for en omgang til....

ts

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har de siste par årene kjøpt ganske mange forskjellige typer sexleketøy fra aliexpress. Typisk impulskjøp når jeg har sittet og surfet på nettet, og tenkt at det kunne vært en artig overraskelse for kona. Hun hadde ingen sexlektøy fra før.

Den første vibratoren var en suksess Den likte hun veldig godt, ihvertfall den første uka. Nå tror jeg ikke hun bruker den så ofte lenger.  Etterhvert som det kom stadig flere leketøy i postkassa, ble hun mer og mer likegyldig til overraskelsene mine. Vi har prøvd de fleste, men det har gjerne blitt med den ene gangen. Hun er rett og slett ikke så veldig interessert, og foretrekker å ha vanlig sex med meg. Men hun blir ikke sur eller noe for at jeg kjøper ting, mere likegyldig eller oppgitt over min manglende impulskontroll når det gjelder shopping på nettet.  Den eneste gangen hun har sagt kategorisk nei til å prøve noe, var da jeg hadde kjøpt en kjempetjukk naturtro svart dildo som var 30 cm lang og 8 cm i diameter (25 cm omkrets, omtrent  som en vinflaske). Ikke så rart kanskje? 

Så, hvis du har råd til det, ville jeg tatt sjansen og satset på å kjøpe en overraskelse eller to. Men da må du være forberedt på at det kan være et bomkjøp. Kanskje lurt å vente med å lansere dem til du merker at hun er i riktig stemning?

Anonymkode: 9a59e...477

Må bare påpeke at de i Kina ikke har samme regler for skadelige stoffer i produktene de selger. Personlig ville jeg ALDRI puttet noe inni meg som var kjøpt på Ali ekspress fordi det sikkert inneholder ett helt lass med giftstoffer som er kreftfremkallende. Så hvis jeg var deg ville jeg heller kjøpt ting på Kondomeriet etc. 

Anonymkode: 6e167...f2c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...