SoWhat? Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Uavhengig av pris! Hva ville du bestilt, og hvor?
SPOCA Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 (endret) Forrett: Minestronesuppe Hovedrett: Filet mignon fra lokal Devon-storfe med ovnstekte poteter og sesongens grønnsaker. Dessert: Sjokoladeterte med hasselnøttpraliner og salt karamelliskrem. Hvor: Favorittrestauranten min i Sør-England Endret 29. mars 2020 av SPOCA 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Forrett: Vårruller Hovedrett: Ramen kanskje? Eller en nudelrett. Eventuelt lapskaus(min livrett😂). Dessert: Sorbet eller banansplitt. Eventuelt bare frukt/bær og ekte vaniljeis. Anonymkode: 4924d...032
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Skalldyrsalat. Cannelonni med spinat, ricotta og pancetta. Tiramisù.
Maestro Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 Hvitløkbrød Indrefilet med bearnesaus Sjokoladefondue
Brunhilde Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 Mye mer enn en tretters, og jeg ville vel ikke visst hva som stod på menyen før jeg var der, men om jeg ikke behøver å ta hensyn til pris vil jeg spise på Under, mat og vinmeny. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #9 Skrevet 29. mars 2020 Forrett: sjøkreps med estragonsmør. Med litt godt brød til Hovedrett: reinsdyrstek med sellerirotpure, stekt champignon og kantareller, soppsaus og tyttebær Dessert: Pannacotta med multesaus og revet sjokolade Elsker sjøkreps. Elsker vilt og sopp. Elsker multer. Ingen annen forklaring. Denne menyen kan i tillegg være basert på kun norske råvarer også. Anonymkode: 027dd...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå