Gjest Forvirra. Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Hva er vitsen lissom? Jeg går til en psykiater. Hun skal ha ferie i fem uker. Også fortalte hun meg at jeg ikke skulle få være alene når hun har ferie fordi jeg er såpass syk. Hun lovte meg dette. Hun kontaktet en psykiatrisk sykepleier i kommunen min. Og i dag fikk jeg vite at hun psykiatriske sykepleieren skulle ha ferie i fire uker. Akkurat de samme ukene som psykiatren min skulle ha. Og psykiatren min skal ha ferie i neste uke. Så da blir jeg helt overlatt til meg selv allikevell. Hva er vitsen med å kontakte kommunen da? Jeg må jo være alene i fire uker, og det går ikke. Jeg føler meg altfor syk til å klare fire uker alene når jeg har gått til psykiatren to ganger i uka et helt år, også plutselig blir jeg helt alene?
Gjest Violetta Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Finnes det ikke flere alternativer? Det må da finnes noen som kan hjelpe deg som ikke har ferie? Du må få ordnet dette i morgen, om du er så syk kan du jo ikke gå i fire uker alene... Ring i morgen og si du må ha hjelp i disse fire ukene. Psykiateren er vel pliktig til å hjelpe eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå