AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Hei! Bor i en nokså ny leilighet med helt slette vegger. Før jeg flyttet inn var alle veggene helt hvite, er ganske sikker på at de tidligere eierne aldri har malt. Malte først stua i en grå/beige farge, og er veldig misfornøyd. Jeg har nå lenge sett etter en ny farge, men finner aldri noe jeg har ordentlig tro på at blir bra. Har derfor innsett at jeg bare må prøve noe, kanskje feile, og kanskje måtte male et par ganger før jeg blir fornøyd. Det er snakk om to vegger i stua, så er ikke hele leiligheten. Vil veggene etter hvert bli stygge, eller skal det litt mer til? Burde jeg pusse ned veggene? Anonymkode: a38bd...c57
Belima Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Du kjøper en prøveboks i den fargen du tror du vil ha og maler ca 1 kvm to ganger. Se på fargen i dagslys og kveldslys og bestem deg når du er sikker. Maler du flere farger, så benytt flere steder på veggene. Husk hvis du velger mørke farger og angrer, så trenger du ofte flere strøk, hvis fargen du til slutt velger er lys. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå