AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Ser mye utenlandske nyheter gjennom dagen, og dette er en floskel som går igjen. Jeg er ikke så sikker på om det er sant. Det ser ut for meg at innsatsen mot denne globale krisen er lokal, regional og nasjonal. Ser ut for meg at alle er mest interessert i å stanse utbredelse i sin husholdning, så sin bygd, bydel, sin by, og sitt land. Så vokser sirkelen utover. Ser ut som det er de små enheter som ber om større systemer basert på sine behov. Tross denne floskelen er der ingen som vil rense hele verden først. Anonymkode: 3d347...b74
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser mye utenlandske nyheter gjennom dagen, og dette er en floskel som går igjen. Jeg er ikke så sikker på om det er sant. Det ser ut for meg at innsatsen mot denne globale krisen er lokal, regional og nasjonal. Ser ut for meg at alle er mest interessert i å stanse utbredelse i sin husholdning, så sin bygd, bydel, sin by, og sitt land. Så vokser sirkelen utover. Ser ut som det er de små enheter som ber om større systemer basert på sine behov. Tross denne floskelen er der ingen som vil rense hele verden først. Anonymkode: 3d347...b74 Ja, innsatsen er først og fremst nasjonal, men det betyr ikke at det er optimalt. Problemet med den fremgangsmåten er at verdenssamfunnet må være lukka veldig lenge, opptil mange år. Hadde man hatt felles kontrollsystemer, kontrollposter på flyplasser/knutepunkter osv. så kunne man ha åpnet tidligere. Men nå må man vente lenge, helt til hele den vestlige verden ligger i brakk og vi er tilbake til middelalderen. Anonymkode: b2fc7...ccd
Anbefalte innlegg