Gjest gurio Skrevet 16. juni 2005 #1 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg er så redd. Selv om det ikke er noe grunn til å være redd. Jeg er redd nå også. Selv om jeg sitter bak pcen. Jeg er så redd, så redd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre?? Jeg orker ikke å leve et liv i redsel? Jeg har vært redd siden barndommen, men har blitt mere redd nå som jeg er voksen. Jeg er 22 år. Har angst og depresjon, men psykologen jeg går til skjønner ikke hvorfor jeg er så redd hele tiden. Og hun sier at jeg ikke bare kan ha angst og depresjon, men mye mere dypere siden redselen min er ekstremt kraftig.? Hun skjønner ikke hva hun skal gjøre sånn at jeg ikke er så redd. Har prøvd medisiner, samtaleterapi, og vært innlagt uten å bli mindre redd. Jeg er redd for livet og redd for døden. Hva skal jeg gjøre med redselen min? Hva skal jeg gjøre når jeg 24 timer i døgnet er livredd? Skrekkslagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rescue! Skrevet 17. juni 2005 #2 Del Skrevet 17. juni 2005 jeg vil anbefale deg noe som heter bachs rescue remedy. det er dråper som virker beroligende, spesielt ved panikk, sjokk og lignende. virker med en eneste gang! helt genialt! dette er ialefall noe som kan lindre, den vil nokk ikke helbrede. det finnes terapauter med tillegsutdannelse som bach terapaut, og de kan hjelpe deg mere på lang sikt. (da lager de remedier til deg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå