AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Jeg er rimelig sikker på at vi har hatt Corona. Min mann hadde det (ble testet) og jeg og begge barna ble syke med Coronasymptomer rett etterpå ( vi ble ikke testet). Nå er vi alle friske igjen. De regner vel med at man blir immune, men vet ikke 100% sikkert, er det sånn? Anonymkode: c0164...b18
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Du er sannsynligvis immun, men du kan jo spre smitte via hender osv likevel. Anonymkode: c5195...fb4 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 Jøss, alt du vet da..... Anonymkode: e29c6...adf 15
Tiuren Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 Vi får håpe du har rett... Neida, jeg tulla, og det gjør du og. Kan du vise til noe som bekrefter dette? 4
Blondine Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 Er du ekspert på området? Hvordan kan du uttale deg om at de fleste vil dø? 5
Frøkensina Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 (endret) 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 Dette stemmer ikke. Det som imidlertid stemmer er at blant de som har vært alvorlig syke (sykehusinnlagt) med covid-19 er det påvist permanente lungeskader blant flere. Det som også har kommet fram i det siste er spørsmål rundt hvor lenge man kan være smittsom etter at man ikke har symptomer lenger siden studier hat vist at man utsondrer/avlegger viruset i opptil 14 dager etter at man er «frisk». Edit: Men man vet ikke om viruset er i stand til å smitte eller ikke i denne perioden hvor det avsondres. Endret 29. mars 2020 av Frøkensina 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 Nei nå overdriver du veldig. Mange får svært få symptomer, og blir nesten ikke syke i det hele tatt. Disse får ikke lungeskader 😄 Anonymkode: b3509...c12 13
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #9 Skrevet 29. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 🤣🤣🤣 vi fikk få symptomer og er friske og raske. Vurderer faktisk hytta i påsken🤫 ts Anonymkode: c0164...b18 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #10 Skrevet 29. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 Kjeder du deg så mye ? Anonymkode: c5195...fb4 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #11 Skrevet 5. juni 2020 På 29.3.2020 den 15.20, AnonymBruker skrev: Også de som i første omgang har overlevd det livstruende coronaviruset, kan dø på sikt som følge av infeksjonen. De fleste får jo varige lungeskader, og enkelte blir infisert flere ganger. På sikt vil trolig de fleste smittede dø av dette. Vi har etter hvert neppe igjen mer enn halve befolkningen når det er gått ett års tid. Anonymkode: 92fb7...957 Da skal dødstallene øke drastisk, om den påstanden skal oppfylles.. Anonymkode: 8fab5...397 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #12 Skrevet 5. juni 2020 Jeg lever akkurat som før. Ante ikke at jeg har vært smittet, tok bare en antistoff-test fordi jeg var nysgjerrig. Og der var det fullt av antistoffer. Om jeg anstrenger meg skikkelig KAN det ha vært en dag i mars jeg var bittelitt slapp, men ellers har jeg følt meg 100% hele året. Er i midten av førtiårene, bmi på 30, trener aldri og er en slapp slask. Anonymkode: 82ef2...f98
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #13 Skrevet 5. juni 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lever akkurat som før. Ante ikke at jeg har vært smittet, tok bare en antistoff-test fordi jeg var nysgjerrig. Og der var det fullt av antistoffer. Om jeg anstrenger meg skikkelig KAN det ha vært en dag i mars jeg var bittelitt slapp, men ellers har jeg følt meg 100% hele året. Er i midten av førtiårene, bmi på 30, trener aldri og er en slapp slask. Anonymkode: 82ef2...f98 Hvilken antistoff test tok du? Anonymkode: d8fdf...e78
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #14 Skrevet 5. juni 2020 La meg se hva lege skrev... En serumprøve som gav positivt utslag for IgG mot SARS Cov2... Anonymkode: 82ef2...f98
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #15 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: La meg se hva lege skrev... En serumprøve som gav positivt utslag for IgG mot SARS Cov2... Anonymkode: 82ef2...f98 Blod eller spyttprøve? Anonymkode: d8fdf...e78
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #16 Skrevet 5. juni 2020 Får man slike prøver om man ikke har hatt symptomer? Mot antistoffer. Anonymkode: db551...62e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #17 Skrevet 5. juni 2020 Fantastisk😂. 8 av svarene er svar på innlegg 3😂😂😂 Anonymkode: 60953...62f 1
Anbefalte innlegg