Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har lenge vurdert dette men har samtidig vært usikker på å ta valget om noen steg unna det jeg jobber med til vanlig.(helsevesenet) 

Jeg har hatt mye ansvar for studenter de siste årene og ELSKER rollen med å lære bort, se andre utvikle seg og nå nye mål. 

Jeg har nå bestemt meg for å søke på bachelor pedagogikk og tenker da deltid som nettstudent. Er det noen av dere som har erfaring med dette studie? Eventuelt erfaring med å ta en bachelorgrad på nett? :) jobbmuligheter etterpå? 

Anonymkode: 93ea8...a67

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du har bachelor kan du vel se på PPU for yrkesfag? :) Kortere vei til nytt yrke

Anonymkode: 480f8...00e

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker du å bruke den bacheloren til? Hvis du ønsker å undervise, bør du ta PPU-Y. 

Anonymkode: 44009...ab2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på siste året av bachelor i pedagogikk.  Tok første året på nett, var veldig bra. Man kan jobbe med mye forskjellig med dette studiet, jeg jobber selv innen psykisk helse og rus, og kommer mest sannsynlig til å fortsette med dette etter studet. Sjefen min har også bachelor i pedagogikk.

Anonymkode: 546a7...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Veldig gode erfaringer med det, anbefales! Veldig spennende; ikke minst befriende å kunne arbeide med rådgivning/veiledning/skole fremfor direkte pasientrelatert pleie. Jeg har tatt min bachelor på nett, HK. Gode anerkjente veiledere. 
Yrkesfaglærer deltid er også en mulighet, da får du stipend på 210 000 (mao. dekker samlinger ++). 

Anonymkode: ea6df...4fc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk første året på bachelor i ped på Uib, og studiet er forsåvidt interessant nok, men jeg tror nok de spennende jobbmulighetene lar vente på seg med mindre du tar master eller kombinerer det med noe mer matnyttig. Eller er fornøyd med en saksbehandlerjobb på Nav.. 

Du er ikke formelt kvalifisert til å jobbe som lærer med bachelor i pedagogikk, du må ha PPU eller ta en ordinær lærerutdanning. 

Anonymkode: 82bd7...cf1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...