AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #41 Del Skrevet 29. mars 2020 Kristne mennesker skremmer meg! De virker litt psykotisk på en måte 😮 Anonymkode: a8387...99e 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 29. mars 2020 #42 Del Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke slitsomt for meg for jeg KVILER i Guds nåde! Jesus har tatt på seg all verdens synd! Anonymkode: 1fe7a...acf Men her kommer du bare med det vanlige tåkepratet! Hvis han HAR det, hvorfor sender de virus o.l for å straffe oss? Tok ikke Jesus en for laget likevel?? Gud er så inkonsekvent! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. mars 2020 #43 Del Skrevet 29. mars 2020 4 minutter siden, Pia Sofia skrev: Så slitsomt å tro noe sånt, siden det aldri kommer til å skje. Tenk på at du bekymrer deg så mye for at vi andre ikke er like overtroiske, og det helt uten at det hjelper det minste! Mulig det forkorter livet ditt, det er ikke sunt for kroppen din. Jeg har planer om å leve til jeg er 100, og det får jeg nok til. Jeg har gode gener, og er snill med medmennesker, og folk er snille mot meg tilbake. Jeg tror det er bedre bruk av tid å bidra litt i samfunnet enn å sitte inne med foldede hender. Vi får se, da, vøtt! Hvem av oss to som har det beste livet! Og hvem som hadde gjort det vi skulle før vi dør. Ganske sikker på at jeg ikke havner ett kjipere sted enn deg etter døden. Er du snill med medmennesker? Svaret ditt her tyder ikke på at du er noe særlig snill med flere passiv aggressive uttalelser. Hallo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #44 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han høres i så fall ut som den type dame du ikke ønsker å gå på date med. I og med at han er en han så ville jeg tro han heller gjorde noe positivt for å få folk til å våkne. Anonymkode: 92684...3cd Ingen kan tåle Faderen ! Det er forferdelig å falle i Guds hender, står det. Men var jo derfor Jesus kom ! I Jesus kan en tåle Gud ! Anonymkode: 1fe7a...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 29. mars 2020 #45 Del Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kristne mennesker skremmer meg! De virker litt psykotisk på en måte 😮 Anonymkode: a8387...99e Jepp! Bestefar var lik! Han var en sånn som prekte på bygda, ble tatt i mot som en rockestjerne når han reise rundt, mens bestemor sleit hjemme med tre barn. Respekt. Not! Så en dokumentar som en dame laget om faren sin, tror den heter "Predikanten" og da skjønte jeg hvordan bestefar hadde hatt det. De levde livets glade dager og alle ville huse dem. Men familiene hjemme gikk for lut og kaldt vann. Skikkelig kristent, ass! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #46 Del Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, Pia Sofia skrev: Men her kommer du bare med det vanlige tåkepratet! Hvis han HAR det, hvorfor sender de virus o.l for å straffe oss? Tok ikke Jesus en for laget likevel?? Gud er så inkonsekvent! For at folk skal omvende seg til Han! Det er ikke noe selvfølge noe som helst, f.eks. å ha det bra, å slippe å ha det vondt , og komme til himmelen, og slippe helvete, osv. Anonymkode: 1fe7a...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 29. mars 2020 #47 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, SoWhat? skrev: Er du snill med medmennesker? Svaret ditt her tyder ikke på at du er noe særlig snill med flere passiv aggressive uttalelser. Hallo Jeg har ikke så mye respekt for religion, nei! Men jeg synes ikke det er snillere å komme med sånne idiotiske greier som å si at dette er pålagt oss fra gud for å vekke oss, jeg blir faktisk ganske provosert av det! Nei, jeg er ikke hellig, men jeg er snill med mennesker rundt meg, akkurat som de fleste andre jeg kjenner! Det må da for pokker holde for noe som skal være en snill kraft! Er ikke det grunnreglene, å være et medmenneske! Men når det kommer til fanatiske religiøse, da har jeg et problem, ja! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 29. mars 2020 #48 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For at folk skal omvende seg til Han! Det er ikke noe selvfølge noe som helst, f.eks. å ha det bra, å slippe å ha det vondt , og komme til himmelen, og slippe helvete, osv. Anonymkode: 1fe7a...acf Ja, så det ER en straff! Gud er IKKE god! Han er en dramakjerring som en annen her sa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #49 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, Pia Sofia skrev: Ja, så det ER en straff! Gud er IKKE god! Han er en dramakjerring som en annen her sa! Han tukter dem Han elsker! Og noen er under Guds vrede, andre under Guds nåde! Men en slipper ikke fra mer eller mindre lidelser uansett! Men det hjelper på å ha Jesus som Herre! Ingenting godt fra Gud er noe selvfølge! Menneskene er mye verre enn Gud må du tenke på først og fremst! Hvordan vi behandler Gud med våre synder! Anonymkode: 1fe7a...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #50 Del Skrevet 29. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan tåle Faderen ! Det er forferdelig å falle i Guds hender, står det. Men var jo derfor Jesus kom ! I Jesus kan en tåle Gud ! Anonymkode: 1fe7a...acf Hæ? Hva slags tåkeprat og gnål er det du kommer med da? Dersom en gud sprer sykdom bare for å få oppmerksomhet så er han en psykotisk bitch. Burde skjerpe seg og heller bidra positivt. Og noe sånt driver du å rævsleiker og tilber? Anonymkode: 92684...3cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 29. mars 2020 #51 Del Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tukter dem Han elsker! Og noen er under Guds vrede, andre under Guds nåde! Men en slipper ikke fra mer eller mindre lidelser uansett! Men det hjelper på å ha Jesus som Herre! Ingenting godt fra Gud er noe selvfølge! Menneskene er mye verre enn Gud må du tenke på først og fremst! Hvordan vi behandler Gud med våre synder! Anonymkode: 1fe7a...acf Oooog, I´m out! Ingenting kan endre på din sinnsyke oppfatning, jeg skjermer meg selv med å droppe å lese mer, det koster meg for mye, jeg mister hjerneceller. Beklager disrespekten, men jeg klikker nesten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #52 Del Skrevet 29. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Hva slags tåkeprat og gnål er det du kommer med da? Dersom en gud sprer sykdom bare for å få oppmerksomhet så er han en psykotisk bitch. Burde skjerpe seg og heller bidra positivt. Og noe sånt driver du å rævsleiker og tilber? Anonymkode: 92684...3cd Er forskjell på Guds natur og djevelen sin natur og menneskenaturen. Alle mennesker har en usynlig fiende: Djevelen. Anonymkode: 1fe7a...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #53 Del Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, Pia Sofia skrev: Oooog, I´m out! Ingenting kan endre på din sinnsyke oppfatning, jeg skjermer meg selv med å droppe å lese mer, det koster meg for mye, jeg mister hjerneceller. Beklager disrespekten, men jeg klikker nesten. 🙂 Anonymkode: 1fe7a...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 29. mars 2020 #54 Del Skrevet 29. mars 2020 12 minutter siden, Pia Sofia skrev: Jeg har ikke så mye respekt for religion, nei! Men jeg synes ikke det er snillere å komme med sånne idiotiske greier som å si at dette er pålagt oss fra gud for å vekke oss, jeg blir faktisk ganske provosert av det! Nei, jeg er ikke hellig, men jeg er snill med mennesker rundt meg, akkurat som de fleste andre jeg kjenner! Det må da for pokker holde for noe som skal være en snill kraft! Er ikke det grunnreglene, å være et medmenneske! Men når det kommer til fanatiske religiøse, da har jeg et problem, ja! Det er jo ikke noe å bli provosert av? Men mulig du har dårlige erfaringer med noe... Det vet jo ikke jeg Jeg tror på Gud, for noe større enn mennesker må jeg tro på. Men jeg tror ikke på alt tradisjonelle kristne gjør. Ikke har jeg svar på alt heller, og jeg forstår at noen syns Gud er brutal. Men vi vet så utrolig lite.... 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #55 Del Skrevet 29. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han tukter dem Han elsker! Og noen er under Guds vrede, andre under Guds nåde! Men en slipper ikke fra mer eller mindre lidelser uansett! Men det hjelper på å ha Jesus som Herre! Ingenting godt fra Gud er noe selvfølge! Menneskene er mye verre enn Gud må du tenke på først og fremst! Hvordan vi behandler Gud med våre synder! Anonymkode: 1fe7a...acf Du er ikke sånn som slår kone og barn med bibelen i hånd også .. sånn tilfeldig vis? Anonymkode: 92684...3cd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Energidronning Skrevet 29. mars 2020 #56 Del Skrevet 29. mars 2020 Landa med nordisk korsflagg er jo kristne. det stemmer at befolkningen er ikke så praktiserende som trossamfunnet før (dvs. besøk og be på kyrke eller ikke så men går på pilgrimsreise til Nidaroskatedralen, men over 90% folk feier jul, påske osv), men det spiller ingen rolle, det er bare en modern måte å være kristen. "modern nordisk kristen" er regjerende religionen i Norge, og ikke lenger lutheransk eller katolsk. alt i alt, basert på fakta som helhetsvurdering, Norge er uten tvil et sterk kristent land i dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #57 Del Skrevet 29. mars 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kristne mennesker skremmer meg! De virker litt psykotisk på en måte 😮 Anonymkode: a8387...99e Hva med muslimske? Anonymkode: 037e4...19c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #58 Del Skrevet 29. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er forskjell på Guds natur og djevelen sin natur og menneskenaturen. Alle mennesker har en usynlig fiende: Djevelen. Anonymkode: 1fe7a...acf Så gud setter i gang med korona og så skal du forsøke å skyve skylden over på djevelen? Ro ro til fiskeskjær.. Dersom djevelen har starta greiene så er vel gud allmektig og kan hoste opp en vaksine eller noe? Du må kutte de religionsgreiene, ta deg en øl og joine den siviliserte delen av menneskeheten. Vi ateistene er mye snillere! Kom til oss, få en øl og litt sosialt samvær. Ikke de derre tukte hverandre greiene. Det er bare tull. Anonymkode: 92684...3cd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #59 Del Skrevet 29. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke sånn som slår kone og barn med bibelen i hånd også .. sånn tilfeldig vis? Anonymkode: 92684...3cd Nei. Men er viktig å skille mellom hva som er fra Gud og hva som er fra satan. Og hvem vi er opp i alt dette. Anonymkode: 1fe7a...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #60 Del Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor hater du Gud? Anonymkode: 1fe7a...acf Jeg hater ikke Gud! Jeg er faktisk kristen! Men i motsetning til ganske mange andre kristne er jeg åpen for andre religioner og at folk skal få leve med den de vil enten det er av samme kjønn eller det motsatte kjønn! Folk skal få tro, eller ikke tro, på akkurat det de vil! Lenge leve mangfoldigheten! Anonymkode: 647b6...61a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg