AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Har brukt restylane i årevis, men så ser jeg de har fått en ny type filler som varer 1-4 år. Man kan velge mellom 4 typer som har forskjellige varigheter. Og det frister jo veldig med tanke på at det er kjipt med så kortvarig resultat som restylane gir samt at det også vil være mange penger spart. Men nytt er også skummelt, så er det noen som har erfaringer? Eventuelt andre semi permanente fillere? Anonymkode: b4e08...b11
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Hva bruker du Restylane til? lepper? Står at Ellanse er mot rynker? Regner med den er like «farlig» som botox. Anonymkode: b7dd2...263
rebony Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Da jeg tok Restylane i leppene var det ute etter bare en måneds tid, har prøvd Juvederm de siste 2 gangene nå og det har vart i 4-6 måneder begge gangene. Har fortsatt litt i leppene nå selv om det er ca 1 år siden jeg tok det sist. 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Juvederm har holdt i leppene mine i to år. Ville ikke tatt noe som varer i 4 år med mindre du er helt sikker på hvor mye du vil ha i leppene. Anonymkode: 10270...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå