AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 Lå i sengen og halvsov da samboer plutselig får for seg at han vil se på blokkeringslisten min på mobilen. Hvorfor i all verden skal du det spør jeg. Jo, for å se om jeg har blokkert noen han ikke vet om mens vi har vært sammen, sier han. Kanskje jeg har blokkert noen jeg møtte i Syden ifjor?! Altså at jeg har vært utro og så blokkert personen så samboer ikke skal finne det ut. Jeg har overhodet ikke vært utro og ble rasende over dette her. Stod opp fra senga og kjeftet. Han mente jeg gjorde det siden jeg var skyldig så jeg slang mobilen til han og sa han får se på lista selv. Jeg kledde på meg og sa at jeg stikker og trenger mobilen min. Da sa han jeg bare skulle ta telefon og at han skjønner hvorfor jeg ble så sint og det er fordi jeg er skyldig. Dette stemmer jo ikke, jeg ble så sint fordi jeg er uskyldig og føler meg tråkket på! Vi har roet oss ned og snakket nå, men han mener jeg overdrev og at det er helt normalt å få se mobilen til kjæresten sin. Han mener jeg overreagerte og mener også at jeg sikkert har slettet noen på listen mens stakk ut en tur, så nå får jeg ikke bevist min uskyld heller. Anonymkode: 14365...31d 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 29. mars 2020 Slå opp med fyren, du fortjener bedre. Anonymkode: 61c6f...f39 56
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Jeg ser på mobilen til samboeren min. Har ikke noe problem med at han ser på min. Han trodde selv jeg skrev med en fyr på messenger og ba om å få se, men det var bare en fyr i en gruppe på face som sendte meg en melding med informasjon som jeg hadde bedt om. Men jeg ble ikke sur av den grunn. Det er viktigere og vise og trygge om at alt er ok enn å bli sint. Kanskje det er noe han og kompisene har snakket om så fikk han en forvridd tanke i hodet. Trygg han og vis at det ikke stemmer. Anonymkode: 7600a...128 31
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Jeg syns du overreagerer. Det hadde aldri plaget meg om kjæresten ville se på mobilen min liksom... Ja værsågod, jeg har ingenting å skjule så det gir meg ikke høyere puls eller temperament. Jeg ser på hans også og det er helt naturlig for oss, det er ikke for å anklage den andre eller noe, men da demper vi usikkerheter før de utvikler seg Anonymkode: aa1d1...ae3 28
tangent Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Jeg synes mistro i forholdet er giftig og hadde aldri valgt å være sammen med en person som ikke tror meg og argumenter for at jeg lyver uten grunn. Man kan aldri trygge en sånn person når personen sirkulerer tilbake til at selv om beviset ikke er der så betyr det ikke at det ikke var der tidligere, men at nå er det slettet. 36
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 Jeg skjønner at du ble forbanna. Det er tydeligvis ikke tillit i forholdet. Samtidig virker du veldig temperamentsfull. Man kan si tydelig i fra uten å klikke. Jeg skjønner også at han reagerte på din reaksjon, selv om det er innafor å reagere. Du opptrådte som han sier på den klassiske busted-måten: ved sinne. Anonymkode: ca370...748 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 Jeg ville ikke vært ok med å «vise» frem min mobil, og ville heller aldri spurt samboer om det. Jeg låner mobilen om min ikke er i nærheten og det samme gjør han, men det synes jeg blir noe annet. Så skjønner godt at du reagerte (selv om det sikkert var mindre oppfarende måter og gi beskjed på). Anonymkode: a76d0...10e 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #9 Skrevet 29. mars 2020 Hadde dumpa en så kontrollerende og sjalu fyr. Jeg fatter ikke at dere orker. Anonymkode: 235fd...4b0 8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #10 Skrevet 29. mars 2020 Jeg hadde blitt vanvittig skuffet og overrasket. Han skulle fått lagt seg langflat om han kom med et slikt ønske, og tilliten hadde vært borte en god stund. Det er kontrollerende. Det er et tillitsbrudd. Det sier egentlig som oftest noe om at man ikke har helt rent mel i posen selv. Vi kan hverandres koder, og låner hverandres telefoner. Men jeg har aldri opplevd at han har gått inn på annet enn det han trenger der og da. Anonymkode: fb0a3...767 7
Nymerïa Skrevet 29. mars 2020 #11 Skrevet 29. mars 2020 Hvis han ikke klarer å legge dette bak seg ville jeg ha spurt rett ut om han trodde jeg var utro. Hvis han trodde jeg hadde vært utro ville jeg ha spurt hvorfor i all verden han ønsket å være sammen med meg. Hvem vil egentlig være sammen med en utro person som attpåtil lyver om det? Du hadde vært et ganske dårlig menneske om det var tilfelle. Og er du interessert i å være sammen med noen som ikke tenker godt om deg? 7
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #12 Skrevet 29. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde dumpa en så kontrollerende og sjalu fyr. Jeg fatter ikke at dere orker. Anonymkode: 235fd...4b0 At en fyr spør om å få se mobilen 1 gang betyr ikke det at han er kontrollerende... kanskje ts hadde oppført seg litt rart og han faktisk hadde grunn til å bli usikker. Anonymkode: cec01...dcf 12
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #13 Skrevet 29. mars 2020 Føler jeg har lest den motsatte tråden ofte på KG: "Jeg ba om å få se på kjærestens mobil, han nektet og ble sint." Da er alltid rådene: "Han er utro, kom deg vekk derfra!". Men nå, når situasjonen er motsatt er det visst noe helt annet... Anonymkode: 4dade...101 11
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #14 Skrevet 29. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du opptrådte som han sier på den klassiske busted-måten: ved sinne. Anonymkode: ca370...748 Den klassiske uskyldig og hva i helvete er det du prater om nå da-måten er også sinne. Eventuelt bare å gråte når han ikke ser det over all mistroen som kommer grunnløst. Anonymkode: 84896...32c 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #15 Skrevet 29. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg har lest den motsatte tråden ofte på KG: "Jeg ba om å få se på kjærestens mobil, han nektet og ble sint." Da er alltid rådene: "Han er utro, kom deg vekk derfra!". Men nå, når situasjonen er motsatt er det visst noe helt annet... Anonymkode: 4dade...101 Litt forskjell på en enkelt gang og gjentagende. Jeg går fra kjæresten min om han er mer sjalu. Det er så ekkelt å forholde seg til. Anonymkode: 84896...32c
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #16 Skrevet 29. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Føler jeg har lest den motsatte tråden ofte på KG: "Jeg ba om å få se på kjærestens mobil, han nektet og ble sint." Da er alltid rådene: "Han er utro, kom deg vekk derfra!". Men nå, når situasjonen er motsatt er det visst noe helt annet... Anonymkode: 4dade...101 Nå er disse trådene ofte også fulle av "han tar ikke telefonen...han har vært utro før....han kommer aldri rett hjem....han melder ikke når han er på byen med kompiser". Har ikke sett en eneste tråd der man går rett på "han har ikke gjort noe, men jeg ønsker likevel å få se telefonen". Da ville jo svarene vært tilsvarende som i denne tråden. Anonymkode: fb0a3...767 13
Snöhvit Skrevet 29. mars 2020 #17 Skrevet 29. mars 2020 Jeg hadde gitt han telefonen slik at han kunne sett at jeg var ærlig også hadde han bare kunne sittet der og følt seg dum. Det er forsåvidt riktig at mange reagerer med sinne om de er skyldig, men det er ikke ensbetydende med uærlighet. Håper dere finner ut av det. 4
McMary Skrevet 29. mars 2020 #18 Skrevet 29. mars 2020 (endret) Nå får vi jo ikke vite noe om foranledningen her. Har du oppført deg på en måte som gjør at samboeren din er usikker på deg? Det er jo ikke slik at man går fra kjæresten sin så snart man synes noe skurrer (som noen mener oppi tråden), man prøver å finne ut av om magefølelsen stemmer eller om man har misforstått noe. Hvis dere aldri har hatt noen tillitsbrudd eller noe før, var det jo rart at han var såpass direkte før du en gang var våken. At han ikke la det frem som at han har blitt usikker på ditt og datt og lurte på o han kunne får se. Eller, uansett. Det var en rar måte og tidspunkt å ta det opp på, men syns du overreagerte da. Jeg ville aldri blitt sur for noe sånt, ville bare slengt over mobilen og bedt han se gjennom alt han ville. Viktigst for meg at kjæresten føler seg trygg og jeg har ingenting å sjule. Endret 29. mars 2020 av McMary 4
Sidabmao Skrevet 29. mars 2020 #19 Skrevet 29. mars 2020 Når man ikke stoler på den man er sammen med, så er forholdet kjørt! 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #20 Skrevet 29. mars 2020 Når du plutselig sitter å dikter opp slike scenarier i hodet som din kjæreste har gjort, med blokkering av folk du kanskje har møtt osv, så hadde jeg sagt jeg ikke gidder snakke med han før han slutter røyke sokka sine. Anonymkode: 64d47...751 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå