Gå til innhold

Ting du savner som butikkene hadde før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, jukkapalme skrev:

Savner også Sad Sam tyggisen. Eller egentlig ikke tyggisen, men klistremerkene :hoho: Husker jeg samlet på klistremerkene, jeg elsket den triste hunden :rodmer:  

Nå fikk jeg skikkelig detaljerte flashbacks til fjerde klasse i 92’! 🤩 Tusen takk!

Anonymkode: cf2cb...933

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Hollie skrev:

Den finnes enda i 1,5l flasker. Kjøpte på Kiwi for ikke lenge siden

Tusen takk.

Anonymkode: 15b5d...3bd

Skrevet
21 timer siden, Hollie skrev:

Den finnes enda i 1,5l flasker. Kjøpte på Kiwi for ikke lenge siden

Den smaker sølevann.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fanta exotic uten sukker! Hvor ble det av den? En kortvarig glede... Tror den var å finne en liten stund i butikkene i 2018 eller 2019, og så forsvant den igjen.

Freia melkesjokolade med appelsinkrokan

Freia melkesjokolade med kjekskuler

Sørlandsis med jordbærsmak. Hennig Olsen har også hatt en jordbærvariant i Creme jubileum-serien. Hvorfor selger ikke jordbæris? Min favorittsmak... 

Dream-ispinne fra Diplom is. Det var gresk yoghurtis med sitronsmak. 

Sommeris fra Hennig Olsen. Sikkert minst 10 år siden den forsvant. Den var SÅ god! 

Anonymkode: 611f3...4ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Findus pasta&kjøttboller

maarud chips med paprika og sweet chili!

sjokolkirsj!!

Anonymkode: e6197...b75

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Findus pasta&kjøttboller

maarud chips med paprika og sweet chili!

sjokolkirsj!!

Ops! Sjokokirsj!😅 

AnonymBruker
Skrevet

6635.jpg

Anonymkode: a4fad...c59

Gjest Gretagarbo
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fanta exotic uten sukker! Hvor ble det av den? En kortvarig glede... Tror den var å finne en liten stund i butikkene i 2018 eller 2019, og så forsvant den igjen.

Freia melkesjokolade med appelsinkrokan

Freia melkesjokolade med kjekskuler

Sørlandsis med jordbærsmak. Hennig Olsen har også hatt en jordbærvariant i Creme jubileum-serien. Hvorfor selger ikke jordbæris? Min favorittsmak... 

Dream-ispinne fra Diplom is. Det var gresk yoghurtis med sitronsmak. 

Sommeris fra Hennig Olsen. Sikkert minst 10 år siden den forsvant. Den var SÅ god! 

Anonymkode: 611f3...4ad

Ja, hva skjedde med den?!?!

Skrevet

Isbre (drops), Vicks (de trekantede halstablettene), Ballerina pepperkaker med sjokoladefyll (jeg elsker kjeks, så det er i grunnen mange kjekstyper jeg savner), Nidars småsjokolader Relieff og Tøffe. 

AnonymBruker
Skrevet

For 10- 15 år siden kjøpte jeg ofte biffstrimler i en teriyakimarinade på Obs, denne marinaden/sausen disse tynne biffstrimlene lå i, var helt fantastisk ubeskrivelig god! Jeg lagde wok med denne og tilsatt kokosmelk, det var det beste jeg visste, og drømmer fortsatt om denne😍 Skulle virkelig ønske den kom tilbake. Har prøvd mange andre teriyaki- marinader og sauser, men ingen når halveis opp engang.

Anonymkode: 90759...f6a

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, every woman skrev:

Isbre (drops), Vicks (de trekantede halstablettene), Ballerina pepperkaker med sjokoladefyll (jeg elsker kjeks, så det er i grunnen mange kjekstyper jeg savner), Nidars småsjokolader Relieff og Tøffe. 

Ja Isbredrops husker jeg godt! Trodde jeg fant noe lignende igjen i Gdansk en gang, men nei.

Skrevet
On 4/7/2020 at 6:30 PM, Brunhilde said:

Jeg savner noen sjokolader, med de forsvant for veldig mange år siden. Det er Opal, mørk sjokolade med bringebærkrem og bringebærgele inni, mørk banansjokolade (i gullpapir) og en mørk sjokolade som jeg tror het "Egglikør". 

Det er ikke veldig lenge siden jeg fant den banansjokoladen på Meny, du kan se etter den der hvis du har en stor Meny i nærheten!

On 4/9/2020 at 2:18 PM, applestories said:

Fikk bare smakt denne en gang før den forsvant like brått som den kom.

Den var så god at jeg ikke kunne kjøpe en pose til - den hadde forsvunnet på null komma niks.

Maarud Potetgull® tasty mexican med næringsinnhold, oppskrifter og ...

Den så jeg på Kiwi for to uker siden, den kom som ønskereprise i fjor en gang.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde faktisk tenkt til å skrive "Rød Stratos" i denne tråden, for det har jeg ikke sett i butikkene på årevis. Og på Rema og Kiwi der jeg pleier å handle oftest, har de det ikke. 

Men så var jeg innom Coop butikken litt lenger unna der jeg bor her forrige uke, og da jeg sto i lang kø til kassen, havnet jeg ved siden av reolen med sjokolader. Og hva lå der og glinset i hylla??? Jo, en eske med RØD STRATOS! Har du sett....

Den var dyr, men jeg måtte kjøpe meg en. Den var god. Hva kommer det av at så få har den? 

Endret av Million
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Million skrev:

Jeg hadde faktisk tenkt til å skrive "Rød Stratos" i denne tråden, for det har jeg ikke sett i butikkene på årevis. Og på Rema og Kiwi der jeg pleier å handle oftest, har de det ikke. 

Men så var jeg innom Coop butikken litt lenger unna der jeg bor her forrige uke, og da jeg sto i lang kø til kassen, havnet jeg ved siden av reolen med sjokolader. Og hva lå der og glinset i hylla??? Jo, en eske med RØD STRATOS! Har du sett....

Den var dyr, men jeg måtte kjøpe meg en. Den var god. Hva kommer det av at så få har den? 

Det er en god stund siden den kom tilbake, men i stor plate, ikke den mindre baren som de solgte for mange år siden, og det er den jeg syns er best😊 

Skrevet
11 timer siden, applestories skrev:

Den smaker sølevann.

Den er ment å ha med rødvin og isbiter, så det så :opplyser: :sikle:

Skrevet

Smint pastiller. Den røde var såå nam!🤤

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Million skrev:

De har den på Europris også. Ære være.

Anonymkode: cc008...71a

Skrevet
På 9.4.2020 den 14.18, applestories skrev:

Fikk bare smakt denne en gang før den forsvant like brått som den kom.

Den var så god at jeg ikke kunne kjøpe en pose til - den hadde forsvunnet på null komma niks.

Maarud Potetgull® tasty mexican med næringsinnhold, oppskrifter og ...

Denne finnes da enda🙂

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De har den på Europris også. Ære være.

Anonymkode: cc008...71a

Du husker ikke tilfeldigvis hva den koster på Europris?

På Coop Mega skulle de ha 50-51 kr for den Røde Stratosen. Noe som er 10-11 kr mer enn f.eks en Fruktnøtt plate på Rema.

Endret av Million
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Million skrev:

Du husker ikke tilfeldigvis hva den koster på Europris?

På Coop Mega skulle de ha 50-51 kr for den Røde Stratosen. Noe som er 10-11 kr mer enn f.eks en Fruktnøtt plate på Rema.

Europris har ofte «ta 4, betal 100kr» for 4 valgfrie nidar-plater😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...