AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #61 Skrevet 6. april 2020 På 29.3.2020 den 11.02, AnonymBruker skrev: Smash med pepper 😭 den var ti tusen ganger bedre enn vanlig smash! Anonymkode: 4b686...08b Smash uten sjokoladetrekk. Det var maissnacks som het Sombreros, før de begynte å trekke dem med sjokolade og kalle dem smash. Anonymkode: 5d77a...ba5 6
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #62 Skrevet 6. april 2020 Rom-rosin yoghurt Anonymkode: 77e5e...02d
Minya Skrevet 6. april 2020 #63 Skrevet 6. april 2020 On 4/2/2020 at 2:22 PM, AnonymBruker said: De selger salte UFO i butikkene 🤔 Anonymkode: 20e97...00e Mulig du tenker på Dundersalt? Den kom tilbake for en tre-fire år siden, men Salte UFO tror jeg ikke jeg har sett på minst tjue år. 10 minutter siden, AnonymBruker said: Is som het Sjokokirs, is i begre med kirsebær, og stivnet sjokolade i bunnen. Var kjempegod. Var i firepakning. Sikkert flere som husker den. Anonymkode: 3e037...c38 Årgh, jaaaah! Jeg kjøpte den minst en gang i måneden frem til den plutselig ikke var der mer for en fem års tid siden. 10 minutter siden, AnonymBruker said: Shio med ferskensmak. Brus har liksom ikke vært det samme siden den ble borte. Anonymkode: 90564...6a6 Seconded. Shio Fersken er og blir den aller beste brusen jeg noen sinne har smakt. Mindre sukker var det i den også, og ikke så himla mye kullsyre. Savn. 2
Ariana807 Skrevet 6. april 2020 #64 Skrevet 6. april 2020 (endret) Sørlandschips med sitronpepper Dus Soft Shake Lakris Jelly Pop Melkesjokolade Snjo Pizza Tradizionale Funghi Bianca Prior Kalkunservelat naturell BonBon Hurlumhej Mix Kims French Cries Sour Creme & Onion (den var tilbake en liten stund for 1-2 år siden, så borte igjen 😔) Endret 6. april 2020 av Ariana807 1
vaarinn Skrevet 6. april 2020 #65 Skrevet 6. april 2020 20 minutter siden, Minya said: Jeg savner virkelig en frossen pastarett som Dr Oetker hadde for noen år siden, tror ikke jeg har sett den på omtrent ti år. Det var to typer, en bolognese-greie og en pastarør med mozzarella, den med mozzarella var skikkelig god. Finner ikke noe bilde av den fordi jeg ikke husker nøyaktig hva den het, men den står høyt på savnelista. Og den originale SoHo sjokoladen. Den limited edition greia de kom med for en fire-fem år siden var ikke god. Og de gamle, sinnsykt gode Tung-i-Ramen-nudlene de pleide å selge på Meny før MrLee og YumYum (og senere EMV-versjonene til de forskjellige kjedene) ble enerådende på markedet. Jeg fant dem hos en sånn høl-i-veggen-asiatisk butikk på Grønland i Oslo mens jeg fortsatt bodde der, og fikk innehaveren der til å bestille tre hele kartonger av dem for meg XD Tror jeg spiste den siste for tre år siden... Åh 😱 jeg tror jeg vet hva du mener. Hvis det er den samme så husker jeg at jeg brukte å kjøpe det da jeg jobbet som ekstrahjelp på Sparkjøp. Måtte varmes i mikroen i rundt 6 minutt? Har ikke sett de på flere år, men mulig coop har noen lignende. Hadde vært litt nostalgisk å smakt den igjen 😜
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #66 Skrevet 6. april 2020 Crackler Spesielt en, ble solgt på Texaco , giant chew bar? giant bar ? Hmm, den Var dobbelt så stor som den snap and crackle, cracklen var rosa, papirat var rosa-blått-gult? Hjelp med navnet mottas med takk Anonymkode: acc9a...39e
applestories Skrevet 6. april 2020 #67 Skrevet 6. april 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg savner melkesjokolade, og andre sjokolader, i mindre pakker enn 200 gram. Før kunne vi velge mellom 20, 50, 100 og 200 gram. Jeg savner også chipsposer som er små. Anonymkode: 5d77a...ba5 Du får fortsatt Melkesjokolade i 24, 60, 74 (rull) og 200 gram. Men enig i at de godt kunne beholdt den på 100. 1
applestories Skrevet 6. april 2020 #68 Skrevet 6. april 2020 39 minutter siden, Expandable86 skrev: 😍 Drømmer av og til om at jeg finner den i butikken, senest i natt. Men så skjer det alltid noe som gjør at jeg ikke kommer bort til den. Skulle tro jeg hadde traumer fra barndommen, men det har jeg ikke! 4
Minya Skrevet 6. april 2020 #69 Skrevet 6. april 2020 23 minutter siden, vaarinn said: Åh 😱 jeg tror jeg vet hva du mener. Hvis det er den samme så husker jeg at jeg brukte å kjøpe det da jeg jobbet som ekstrahjelp på Sparkjøp. Måtte varmes i mikroen i rundt 6 minutt? Har ikke sett de på flere år, men mulig coop har noen lignende. Hadde vært litt nostalgisk å smakt den igjen 😜 Ja, det var den, spiste den mye som lunsj mens jeg jobbet på en Rema i Oslo xD Den var også helt genial å ha i fryseren til dager jeg ikke gadd å lage middag, for det var nok i den til et ordentlig måltid hvis du hadde naan eller hvitløksbrød ved siden av. Har prøvd noen som ligner, men de smaker ikke noe godt. 😕
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #71 Skrevet 6. april 2020 3 Musketerer sjokoladen. Anonymkode: 83116...978 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #72 Skrevet 6. april 2020 Gjende karamell (kjeks med myk karamell og sjokoladetrekk over) og Kims bamsechips med paprika. Anonymkode: 5308d...126
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #73 Skrevet 6. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Is som het Sjokokirs, is i begre med kirsebær, og stivnet sjokolade i bunnen. Var kjempegod. Var i firepakning. Sikkert flere som husker den. Anonymkode: 3e037...c38 Jaaaaa... trodde jeg var kommet over sorgen over at denne er borte helt til jeg så svaret ditt😭 Anonymkode: 83116...978 4
Anonymburker Skrevet 6. april 2020 #74 Skrevet 6. april 2020 15 minutter siden, applestories skrev: 😍 Drømmer av og til om at jeg finner den i butikken, senest i natt. Men så skjer det alltid noe som gjør at jeg ikke kommer bort til den. Skulle tro jeg hadde traumer fra barndommen, men det har jeg ikke! Hehe, uffda 😝 Kjeft vekker virkelig barndomsminner.
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #75 Skrevet 6. april 2020 De sjokoladefigurene som heter sjokoladefamilien hadde bringebær gele inni seg før, de savner jeg. Savner også caramelo sjokolade, Disney sjokolade, stupedama, bugg tyggis, en type blåbær yoghurt som kom i gjennomsiktig beger hvor alle blåbærene lå på bunn så man måtte røre dem ut. Var også en ganske god sjokoladekakemix som man blanda med vann og smør og lagde i microen. Og brusen som het sitronbrus. Pinne is fra Henning Olsen da den fantes i maaaange smaker, jordbær med sjokoladetrekk, hadde bilde av en rosa gris på esken, sjokolade med sjokoladetrekk hadde ekorn bilde, pistasj med sjokoladetrekk hadde skilpadde bilde og vanilje med sjokoladetrekk hadde isbjørn bilde. Guuuud så mye jeg savner egentlig. Anonymkode: 08d06...8b2
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #76 Skrevet 6. april 2020 I Spania og Italia savner de å ha penger til å handle for. I Sør-Italia er de ca. to måneder unna hungersnød nå. Anonymkode: 4e6da...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #77 Skrevet 6. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I Spania og Italia savner de å ha penger til å handle for. I Sør-Italia er de ca. to måneder unna hungersnød nå. Anonymkode: 4e6da...d6d Altså...🤦🏻♀️ Anonymkode: 83116...978 25
AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #78 Skrevet 6. april 2020 6 timer siden, applestories skrev: Du får fortsatt Melkesjokolade i 24, 60, 74 (rull) og 200 gram. Men enig i at de godt kunne beholdt den på 100. 60 gram? det kan jeg ikke huske å ha sett i noen vanlig butikk på aldri den tid. Den på 24 gram er vel eventyrsjokoladen, og den regner jeg ikke med, fordi den ikke kan brekkes i ruter. Anonymkode: 5d77a...ba5
Anita. Skrevet 6. april 2020 #79 Skrevet 6. april 2020 Salt og pepper chips fra olivio og urge intense energidrink! 3
applestories Skrevet 6. april 2020 #80 Skrevet 6. april 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: 60 gram? det kan jeg ikke huske å ha sett i noen vanlig butikk på aldri den tid. Den på 24 gram er vel eventyrsjokoladen, og den regner jeg ikke med, fordi den ikke kan brekkes i ruter. Anonymkode: 5d77a...ba5 Du regner ikke med en sjokolade fordi den ikke er ferdih oppdelt? Nei, da skjønner jeg at det blir vanskelig. Og rullen er vel også vanskelig å få i ruter. Her er forresten den på 60 gram i første butikken jeg var innom, Extra. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå