AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #1 Skrevet 29. mars 2020 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/AdwzJx/spedbarn-med-coronavirus-doed-i-usa?utm_source=vgfront&utm_content=row-1 Babyer og små barn døde i Wuhan også, men det ble lagt lokk på av kinesiske myndigheter. Nå har baby i usa dødd av Korona Anonymkode: c35d7...ea4 3
Khadira Skrevet 29. mars 2020 #2 Skrevet 29. mars 2020 Det undersøkes om babyen i USA døde av korona. Vesentlig forskjell. 28
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #3 Skrevet 29. mars 2020 Dessverre tyder vel alt på at hun på NRK hadde rett. Korona er rett og slett en pest. Anonymkode: 2cb9c...905 10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #4 Skrevet 29. mars 2020 Tro ikke på alt media skriver Anonymkode: 49b7f...5eb 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dessverre tyder vel alt på at hun på NRK hadde rett. Korona er rett og slett en pest. Anonymkode: 2cb9c...905 Og det er igrunn hvorfor det er lockdown i alle land. Lettere å renske ut døde fra hus og leiligheter enn når folk dør som fluer over alt på gater og i hyttegrender. Og skjule at det er pest. Anonymkode: c35d7...ea4 1
Snöhvit Skrevet 29. mars 2020 #6 Skrevet 29. mars 2020 Sannsynligheten for at en baby et eller annet sted i verden har død som følge av korona er stor. Om dette kommer som et sjokk for noen som helst så er det overraskende. 10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #7 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og det er igrunn hvorfor det er lockdown i alle land. Lettere å renske ut døde fra hus og leiligheter enn når folk dør som fluer over alt på gater og i hyttegrender. Og skjule at det er pest. Anonymkode: c35d7...ea4 ja huff grusomt. Anonymkode: 2cb9c...905 3
Khadira Skrevet 29. mars 2020 #8 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og det er igrunn hvorfor det er lockdown i alle land. Lettere å renske ut døde fra hus og leiligheter enn når folk dør som fluer over alt på gater og i hyttegrender. Og skjule at det er pest. Anonymkode: c35d7...ea4 Det var da veldig dramatisk det skulle være. Det er enklere med lockdown fordi da slipper man ubegrenset spredning, noe man bør unngå hvis man har muligheten. Hva med det er så vanskelig å skjønne? 8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #9 Skrevet 29. mars 2020 AAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! 😨😭 Dere SA jo at kun oldinger og syke døde!!! Anonymkode: 8bb41...92d 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #10 Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tro ikke på alt media skriver Anonymkode: 49b7f...5eb Sant det. Ha kildekritikk. Men det blir i hvert fall helt feil å avskrive all media som "fake news". Vi vet ikke ennå om spedbarnet hadde andre sykdommer som er mer avgjørende her. Likevel er faktumet at en baby, som har testet positivt for Covid-19, død. Anonymkode: feb87...87d 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #11 Skrevet 29. mars 2020 9 minutter siden, Nightcrawler said: Det var da veldig dramatisk det skulle være. Det er enklere med lockdown fordi da slipper man ubegrenset spredning, noe man bør unngå hvis man har muligheten. Hva med det er så vanskelig å skjønne? Når jeg tenker meg om, så er det den perfekte handling for å unngå at folk får panikk. For uansett hvordan myndighetene vir dette, så vil det dø såpass mange at sykehusene ikke vil klare å ta det unna. Og de har jo vedtatt at de på sykehjem ikke skal på sykehus, men behandles på sykehjemmene, noe som mest sannsynlig vil medføre døden for de fleste der. Og ved å unngå at folk er ute på gatene og plutselig kollapser, så unngår de både panikk blandt folk og plutselige ulykker i trafikken, for det er jo ingen tvil om at dersom noen er skikkelig dårlige og velger å kjøre så vil de kunne kollapse og dermed blir det bilulykker. De unngår også filming og at mange blir vitner til disse dødsfallene på gata. I begynnelsen i Wuhan var det jo mange som kollapset, og det ble postet på some, som myndighetene i kina så gikk aktivt inn for å slette og fjerne, pluss fjerne de som postet dette. Så går vi her da, kun på butikken og går tur, de som er friske. Mens de syke enten dør hjemme eller på sykehus, og knapt noen får se eller vite hva som skjer. Har allerede hørt rykter om at flere skal være hentet fra borettslagene rundt her, men ingenting av dette er havnet i media. Noe jeg syns er kjemperart men regner med de gjør for å ikke skremme folk. Og før du begynner å snakke om hysteri osv, jeg er en ganske rolig person som bruker å knuse konspirasjonsteorier, for så kynisk er jeg at jeg ikke tror på hva som helst. Anonymkode: c35d7...ea4 2
Khadira Skrevet 29. mars 2020 #12 Skrevet 29. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har allerede hørt rykter om at flere skal være hentet fra borettslagene rundt her, men ingenting av dette er havnet i media. Dette har jeg vanskeligheter med å tro på, men fine enough. 11
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #13 Skrevet 29. mars 2020 4 minutter siden, Nightcrawler said: Dette har jeg vanskeligheter med å tro på, men fine enough. Du tror de som er innlagt på sykehusene vandret dit av seg selv? Anonymkode: c35d7...ea4 1
Khadira Skrevet 29. mars 2020 #14 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du tror de som er innlagt på sykehusene vandret dit av seg selv? Anonymkode: c35d7...ea4 Nei, men altså.. Media? Why? 1
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2020 #15 Skrevet 29. mars 2020 Ok, babyer dør av mye. Gjør meg på ingen måte mer redd. Er det det du er ute etter TS, redsel? 7
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2020 #16 Skrevet 29. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dessverre tyder vel alt på at hun på NRK hadde rett. Korona er rett og slett en pest. Anonymkode: 2cb9c...905 Ok, hvorfor har det ikke dødd flere hundre her til lands.....hvis det er en pest?? 3
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2020 #17 Skrevet 29. mars 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg tenker meg om, så er det den perfekte handling for å unngå at folk får panikk. For uansett hvordan myndighetene vir dette, så vil det dø såpass mange at sykehusene ikke vil klare å ta det unna. Og de har jo vedtatt at de på sykehjem ikke skal på sykehus, men behandles på sykehjemmene, noe som mest sannsynlig vil medføre døden for de fleste der. Og ved å unngå at folk er ute på gatene og plutselig kollapser, så unngår de både panikk blandt folk og plutselige ulykker i trafikken, for det er jo ingen tvil om at dersom noen er skikkelig dårlige og velger å kjøre så vil de kunne kollapse og dermed blir det bilulykker. De unngår også filming og at mange blir vitner til disse dødsfallene på gata. I begynnelsen i Wuhan var det jo mange som kollapset, og det ble postet på some, som myndighetene i kina så gikk aktivt inn for å slette og fjerne, pluss fjerne de som postet dette. Så går vi her da, kun på butikken og går tur, de som er friske. Mens de syke enten dør hjemme eller på sykehus, og knapt noen får se eller vite hva som skjer. Har allerede hørt rykter om at flere skal være hentet fra borettslagene rundt her, men ingenting av dette er havnet i media. Noe jeg syns er kjemperart men regner med de gjør for å ikke skremme folk. Og før du begynner å snakke om hysteri osv, jeg er en ganske rolig person som bruker å knuse konspirasjonsteorier, for så kynisk er jeg at jeg ikke tror på hva som helst. Anonymkode: c35d7...ea4 Tror du på alt som blir postet på some? 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #18 Skrevet 29. mars 2020 4 minutter siden, Apocalypte said: Ok, babyer dør av mye. Gjør meg på ingen måte mer redd. Er det det du er ute etter TS, redsel? Eh? Nei? Har du hørt om opplysning? Anonymkode: c35d7...ea4 1
Djungelvrål Skrevet 29. mars 2020 #19 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh? Nei? Har du hørt om opplysning? Anonymkode: c35d7...ea4 Ja, er du opplyst? 1
Khadira Skrevet 29. mars 2020 #20 Skrevet 29. mars 2020 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Eh? Nei? Har du hørt om opplysning? Anonymkode: c35d7...ea4 Vel, den «opplysningen» du driver med da er i beste fall feilinformasjon. Amerikanske helsemyndigheter har ikke engang fått fast slått fast om babyen døde av corona, det eneste de vet er at babyen døde med corona. Forskjellen her er ganske åpenbar. Endret 29. mars 2020 av Nightcrawler 9
Anbefalte innlegg