Gå til innhold

Når en eldre kvinne sier hun ser på deg som en sønn? Hva betyr det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg får stadig vekk tilbakemeldinger som: Jeg ser på deg som en bror, eller jeg ser på deg som en sønn.

Ofte når jeg liksom trekker meg litt unna, eller må prioritere andre ting.

Dame i en forening, møte gjennom et kort arbeidsoppdrag på noen dager, osv.

Skjønner ikke hvordan alt blir så dypt. Det kan være jenter eller eldre kvinner som knapt har kjent meg i noen få dager.

Jeg er en mann på 22. Er det ikke rart å si det til en mann, hvis du har barn?

Anonymkode: 832ef...cc7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at hun føler omsorg for deg, men ikke noe seksuelt. Hun liker deg som person. Du treffer dem tydeligvis i hjertet på en eller annen måte. 

Anonymkode: 35f4e...91e

• Liker 5
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at hun føler omsorg for deg, men ikke noe seksuelt. Hun liker deg som person. Du treffer dem tydeligvis i hjertet på en eller annen måte. 

Anonymkode: 35f4e...91e

De synes synd på meg ?🙄

Kanskje jeg blir altfor personlig og dyp? Det er aldri intensjon å flørte eller sjekke opp, men kommer i kontakt i forbindelse med tjenester på jobben. Jeg har kjæreste ...

edit:anonymersingen...

Endret av Nixlife
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Nixlife skrev:

De synes synd på meg ?🙄

Kanskje jeg blir altfor personlig og dyp? Det er aldri intensjon å flørte eller sjekke opp, men kommer i kontakt i forbindelse med tjenester på jobben. Jeg har kjæreste ...

edit:anonymersingen...

Nei, men du fremkaller en moderlig følelse eller «familiær» følelse hps mange veldig raskt.

Dette kommer ikke helt uten at du bidrar selv, altså. Du kan kutte ned helt på personlig prat, og se om det hjelper? Bare være høflig, men ikke privat?

Anonymkode: f37e9...541

AnonymBruker
Skrevet

22 år? Da er du et barn i de fleste over 35årsalderen øyne.. Jeg kunne tenkt og sagt det samme (er 44 år).

Anonymkode: f1a16...751

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...