Gjest Hjelp.. Skrevet 16. juni 2005 #1 Del Skrevet 16. juni 2005 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg er innlagt nå og skal dessverre snart bli utskrevet. Men jeg har ikke noe lyst. Jeg har ikke blitt noe bedre, og det sa personalet der også, derfor må jeg bli utskrevet. Siden jeg ikke har blitt bedre, men jeg har så lyst til å bli frisk og vanlig. Hvorfor har jeg ikke blitt noe bedre? Er det vanlig? Personalet der sa i begynnelsen at det ikke var noen der som ikke har blitt noe bedre etter et opphold. Og da hadde jeg et bitte bitte bitte lite håp, selv om jeg ikke trodde på at jeg kunne bli bedre. Men nå sier de at de ser at jeg ikke har blitt noe bedre. Og det føler jeg også. Jeg er misslykka og dypt fortvilet. Jeg er nå hjemme på permisjon, og skal tilbake dit om tre dager. Jeg har sagt at jeg ikke ønsker å bli utskrevet. Jeg føler meg ikke frisk nok til å klare meg selv. Har for mye selvmordstanker og er alvorlig depremert, og har alvorlig angst. Personalet har også sagt at jeg er veldig syk og burde være der lengre, men siden jeg har vært innlagt i et halvt år og ikke blitt noe bedre, skriver de meg ut. Føler at de straffer meg fordi ikke jeg har noe bedring. Er det vanlig? Kanskje jeg like godt kan ta selvmord, og håpe at jeg overlever. Kanskje jeg blir innlagt da.? Må det være sånn? At man må ta selvmord for å få hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp.. Skrevet 16. juni 2005 #2 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer meg ikke alene og jeg har sagt til personalet mange ganger, men de har bestemt datoen når jeg skal ut, og jeg har ikke noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp.. Skrevet 16. juni 2005 #3 Del Skrevet 16. juni 2005 Hva skal jeg gjøre? Jeg klarer meg ikke alene og jeg har sagt til personalet mange ganger, men de har bestemt datoen når jeg skal ut, og jeg har ikke noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litt Lost Skrevet 16. juni 2005 #4 Del Skrevet 16. juni 2005 :trøste: Ta dag for dag. Hold fast ved at du skal tilbake om 3 dager. Ikke tenk lenger frem enn det akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp.. Skrevet 16. juni 2005 #5 Del Skrevet 16. juni 2005 Men jeg kan ikke ta dag for dag. Fordi jeg bekymrer meg så innmari for om jeg klarer meg alene. i fjor sommer så gikk det fryktlig galt med meg. Er ikke blitt noe bedre nå nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hjelp.. Skrevet 16. juni 2005 #6 Del Skrevet 16. juni 2005 Men jeg kan ikke ta dag for dag. Fordi jeg bekymrer meg så innmari for om jeg klarer meg alene. i fjor sommer så gikk det fryktlig galt med meg. Er ikke blitt noe bedre nå nei. Jeg vil anbefale deg å ta en telefon til Mental Helse. Tlf nr deres finner du på www.mentalhelse.no Ingen her inne kan hjelpe deg slik de kan, og på bakgrunn av dette stenges denne tråden. Lykke til. Mie (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg