AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Ekkelt jeg vet, men se på disse bildene. Er det halsbetennelse eller hva kan det være? Jeg lyser alltid i munnen min hver gang jeg er syk, men sånn ille som nå har kun vært ved halsbetennelse og streptokokker. Ser ut som snørr som henger fast i sidene men jeg har prøvd å dratt ned så mye som mulig og drukket varmt. Frister å pirke det ut med q tips. Vil jeg bli bedre av å pirke det vekk? Anonymkode: 12d4e...441
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Ingen???? Får ikke tak i legevakta Anonymkode: 12d4e...441
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Ser ut som halsbetennelse, spør du meg. Men nei, jeg er ikke utdannet helsepersonell. Har du feber, eller andre symptomer? Anonymkode: 1151e...027 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Ligner slike matrester som setter seg fast i mandlene. Google mandelstener. Svir du i halsen? Anonymkode: c1155...e73
Rant Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 Ser ut som mandelsten. Det stinker noe helt hinsides. 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligner slike matrester som setter seg fast i mandlene. Google mandelstener. Svir du i halsen? Anonymkode: c1155...e73 Nei, det der er belegg. Anonymkode: 681f3...dc1
Sensi Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 Er heller ikke lege. Men tolker det du skriver som at du har hatt halsbetennelse og streptokokker før, og da har det vært slik. Basert på det og det at halsen din ikke ser bra ut, så syns jeg du skal dra til legen. God bedring 😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 Du er ikke frisk. Anonymkode: 05774...c67
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 Du bør absolutt få sjekket halsen din. Og det er heller ikke mandelstein, det kan jeg se. Anonymkode: 681f3...dc1 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som halsbetennelse, spør du meg. Men nei, jeg er ikke utdannet helsepersonell. Har du feber, eller andre symptomer? Anonymkode: 1151e...027 Hatt feber i hele dag frem til nå og veldig slapp men litt mindre slapp nå. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ligner slike matrester som setter seg fast i mandlene. Google mandelstener. Svir du i halsen? Anonymkode: c1155...e73 Det ser ut som snørr som er klistret fast, men ingenting forsvinner av varm drikke, sitron osv. Klør litt men ikke noe særlig. Svir ikke. 6 minutter siden, Rant skrev: Ser ut som mandelsten. Det stinker noe helt hinsides. Det her lukter ikke, i allfall ikke som jeg kan lukte selv da 😩 vet at den ene prikken på siden der er en mandelstein som også lukter, men resten er sårt og noe helt annet 😓 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det der er belegg. Anonymkode: 681f3...dc1 Belegg? Hva slags belegg? Har belegg på tunga hvertfall 🙈 3 minutter siden, Sensi skrev: Er heller ikke lege. Men tolker det du skriver som at du har hatt halsbetennelse og streptokokker før, og da har det vært slik. Basert på det og det at halsen din ikke ser bra ut, så syns jeg du skal dra til legen. God bedring 😊 Uff ja, de er så vanskelige å få tak i nå.. Sist jeg var på legevakta tok det 5 timer med venting før jeg fikk time. Takk😊 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ikke frisk. Anonymkode: 05774...c67 Nei har liggi rett ut med feber i dag Anonymkode: 12d4e...441
Rant Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 Du har feber og tegn på halsbetennelse. Det du ser i halsen er nok da mest sannsynligvis slim/snørr. Om du har høy feber så ringer du legevakten. God bedring. 🙂 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 Hvitt belegg som man gjerne får ved halsbetennelse. Få det sjekket opp du, og særlig siden du har feber. Anonymkode: 681f3...dc1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 Grunnen til at jeg er litt redd å måtte skrive her er pga jeg har ei på 3 mnd og en på 2 år. Ammer hun på 3 mnd. Anonymkode: 12d4e...441
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg er litt redd å måtte skrive her er pga jeg har ei på 3 mnd og en på 2 år. Ammer hun på 3 mnd. Anonymkode: 12d4e...441 Uansett er det ikkenoe akutt som må fikses i natt. Ring fastlegen din på mandag om ikke feberen tar helt av. Anonymkode: 7c48b...93f 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #15 Skrevet 29. mars 2020 Er du helt alene med barna, eller har du en annen voksen med deg? Tenker bare så du får slappet av og hentet deg inn litt når du ikke er i form. så sant du ikke har problemer med å puste eller blir dårligere ser jeg for meg dette kan vente til fastlegen på mandag. Ved forverring kontakter du legevakten. Ta Paracet, få i deg væske og prøv å slapp av. Anonymkode: 6ed25...73d 1
Sensi Skrevet 29. mars 2020 #16 Skrevet 29. mars 2020 Uff... mange ting å tenke på. Du sier du har lagt rett ut med feber. Hvor høy feber da? Har du fått drukket nok? Spist noe? Du kan ringe legevakten og fortelle om formen din og spørre om råd hvis du er bekymret. De ene bildet ditt var veldig bra. Si du kan sende bilde om det er ønskelig. Hva er du redd for? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #17 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du helt alene med barna, eller har du en annen voksen med deg? Tenker bare så du får slappet av og hentet deg inn litt når du ikke er i form. så sant du ikke har problemer med å puste eller blir dårligere ser jeg for meg dette kan vente til fastlegen på mandag. Ved forverring kontakter du legevakten. Ta Paracet, få i deg væske og prøv å slapp av. Anonymkode: 6ed25...73d Helt alene, så det her har vært et mareritt i dag 😓 er ikke ibux best? Anonymkode: 12d4e...441
Frukthage Skrevet 29. mars 2020 #18 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt alene, så det her har vært et mareritt i dag 😓 er ikke ibux best? Anonymkode: 12d4e...441 Paracet er febernedsettende
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #19 Skrevet 29. mars 2020 3 minutter siden, Sensi skrev: Uff... mange ting å tenke på. Du sier du har lagt rett ut med feber. Hvor høy feber da? Har du fått drukket nok? Spist noe? Du kan ringe legevakten og fortelle om formen din og spørre om råd hvis du er bekymret. De ene bildet ditt var veldig bra. Si du kan sende bilde om det er ønskelig. Hva er du redd for? Har spist en yougurth i dag. Hadde 39,5 i feber. Drukket 2 store glass sitron vann i dag, men tror ikke jeg har fått i meg mer enn det 🙈 hver gang jeg har reist meg fra sofaen var kun for å lage mat til eldste, har ikke hatt energi til å ordne noe til meg selv. Jeg er redd for å smitte barna, spesielt hun på 3 mnd. Er livredd for at så små skal bli syke og i tillegg er det absolutt ikke godt å være syk. Problemet er at jeg ikke når inn til de 🤒🤒 prøvd å ringe en del nå i kveld, men nå vil jeg gå å sove Anonymkode: 12d4e...441
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #20 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, Frukthage skrev: Paracet er febernedsettende Uff har bare tatt ibux 😓 da er det kanskje lurere å blande de to? Anonymkode: 12d4e...441
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå