Gå til innhold

Slutt å stikke nesa di opp i ting du ikke har noe med!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med å kjefte en mor huden full på butikken slik at barnet hun har med seg hører det.

Slutt med å gi stygge blikk til de som du møter ute.

Slutt med å være moralsk vokter og fortell hva andre mennesker skal gjøre eller ikke. 

Stopp og avle opp hat mellom hverandre!

Anonymkode: f7d08...799

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Wow. Har du opplevd det? Så kjedelig da. Håper i morgen blir bedre. Har heldigvis ikke de erfaringene. 

Anonymkode: 7c778...c75

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Da må jo dere som vet at dere ødelegger for andre med egoistiske valg begynne å stoppe opp med å gjøre disse tingene dere gjør da!

Anonymkode: ee7bc...0da

• Liker 7
Skrevet

Punkt 3 og 4 gjør du selv her i dette innlegget.

• Liker 10
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da må jo dere som vet at dere ødelegger for andre med egoistiske valg begynne å stoppe opp med å gjøre disse tingene dere gjør da!

Hva er egoistisk med å ha med seg barnet på butikken om  enn må? Det finnes alene foreldre.. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig

Anonymkode: 63d31...887

• Liker 2
Skrevet

The sun will come out tomorrow... ☀️

AnonymBruker
Skrevet

Bra noen strammer opp folk som ikke har folkeskikk og ikke tar hensyn. Vet ikke bakgrunnen her men har aldri hørt om noen som kjefter på fremmede på butikken uten grunn. 

Anonymkode: 63d31...887

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt med å kjefte en mor huden full på butikken slik at barnet hun har med seg hører det.

Slutt med å være moralsk vokter og fortell hva andre mennesker skal gjøre eller ikke. 

Er for så vidt enig i det du skriver men lurer litt på om situasjonene er reelle? Jeg går mye ute i gata med mine to barnehagebarn. Synes flere hilser nå en før. Folk nikker og smiler og vi tilbake. 
Jeg er i butikken en gang i uka (uten barn) men opplever at folk er høflige, holde avstand og generelt er mer hyggelige enn før. 

• Liker 5
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke egoistiske valg mener du?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, tussi84 skrev:

Hva er egoistisk med å ha med seg barnet på butikken om  enn må? Det finnes alene foreldre.. 

Er vel bare et eksempel på nettopp det ts snakket om....

Anonymkode: 053ca...640

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er nok ikke skyldig i det, med mindre det at jeg ristet kraftig på hode av noen drittunger som ikke flyttet seg vekk fra veibanen før jeg måtte ty til bilhornet.

Anonymkode: a3ccf...184

Skrevet

I all verden. Hvem ser stygt på hverandre? 

Om jeg ber noen holde seg for munnen om de hoster er jeg da moralens vokter? Har forøvrig ikke gjort det ennå, men det kommer til å skje om jeg ser det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av og til må en ha barnet/barna med seg når en skal ukeshandle

Anonymkode: a3ccf...184

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Heisenberg skrev:

Er for så vidt enig i det du skriver men lurer litt på om situasjonene er reelle? Jeg går mye ute i gata med mine to barnehagebarn. Synes flere hilser nå en før. Folk nikker og smiler og vi tilbake. 
Jeg er i butikken en gang i uka (uten barn) men opplever at folk er høflige, holde avstand og generelt er mer hyggelige enn før. 

Leste i en annen tråd her inne som galdt corona politiet. Var visst en mor som hadde opplevd å bli kjeftet huden full inne i matbutikken fordi hun hadde med seg barnet i  butikken. Dette hørte barnet og. 

Skrevet

Er det ikke lov å ha med barn i butikken nå? 🤔
Hva med de som er nødt, aleneforeldre fex?

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du handler på en måte som setter meg og mine i livsfare, så får du selvfølgelig høre det din ........  !!! 

Anonymkode: 776d4...e74

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Barn ha da godt å være med i butikken. De skal jo tross alt se og lære! Barnet mitt er med overalt som er lov. 

Anonymkode: 74268...300

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du handler på en måte som setter meg og mine i livsfare, så får du selvfølgelig høre det din ........  !!! 

Anonymkode: 776d4...e74

Så du synes det er greit at et uskyldig barn er vitne til at moren/faren blir skjelt ut?
Og hvorfor setter det deg eller dine i livsfare hvis barnet til en annen person er med i butikken, og vedkommende +barnet holder avstand fra deg og dine?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Så du synes det er greit at et uskyldig barn er vitne til at moren/faren blir skjelt ut?
Og hvorfor setter det deg eller dine i livsfare hvis barnet til en annen person er med i butikken, og vedkommende +barnet holder avstand fra deg og dine?

Er vel greit at barn får bekreftet at foreldrene ders tydeligvis er noen tufser.. Barn er ikke så dumme at de ikke klarer å se det selv. Det er bare sunt at barnet får se at andre også syns faren deres er dust.

• Liker 2
  • Opprett ny...