AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Slutt med å kjefte en mor huden full på butikken slik at barnet hun har med seg hører det. Slutt med å gi stygge blikk til de som du møter ute. Slutt med å være moralsk vokter og fortell hva andre mennesker skal gjøre eller ikke. Stopp og avle opp hat mellom hverandre! Anonymkode: f7d08...799 10
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Wow. Har du opplevd det? Så kjedelig da. Håper i morgen blir bedre. Har heldigvis ikke de erfaringene. Anonymkode: 7c778...c75 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Da må jo dere som vet at dere ødelegger for andre med egoistiske valg begynne å stoppe opp med å gjøre disse tingene dere gjør da! Anonymkode: ee7bc...0da 7
youcancallmejune Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Punkt 3 og 4 gjør du selv her i dette innlegget. 10
tussi84 Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Da må jo dere som vet at dere ødelegger for andre med egoistiske valg begynne å stoppe opp med å gjøre disse tingene dere gjør da! Anonymkode: ee7bc...0da Hva er egoistisk med å ha med seg barnet på butikken om enn må? Det finnes alene foreldre.. 9
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må jo dere som vet at dere ødelegger for andre med egoistiske valg begynne å stoppe opp med å gjøre disse tingene dere gjør da! Anonymkode: ee7bc...0da Enig Anonymkode: 63d31...887 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 Bra noen strammer opp folk som ikke har folkeskikk og ikke tar hensyn. Vet ikke bakgrunnen her men har aldri hørt om noen som kjefter på fremmede på butikken uten grunn. Anonymkode: 63d31...887 1
Heisenberg Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med å kjefte en mor huden full på butikken slik at barnet hun har med seg hører det. Slutt med å gi stygge blikk til de som du møter ute. Slutt med å være moralsk vokter og fortell hva andre mennesker skal gjøre eller ikke. Stopp og avle opp hat mellom hverandre! Anonymkode: f7d08...799 Er for så vidt enig i det du skriver men lurer litt på om situasjonene er reelle? Jeg går mye ute i gata med mine to barnehagebarn. Synes flere hilser nå en før. Folk nikker og smiler og vi tilbake. Jeg er i butikken en gang i uka (uten barn) men opplever at folk er høflige, holde avstand og generelt er mer hyggelige enn før. 5
Heisenberg Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må jo dere som vet at dere ødelegger for andre med egoistiske valg begynne å stoppe opp med å gjøre disse tingene dere gjør da! Anonymkode: ee7bc...0da Hvilke egoistiske valg mener du? 4
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, tussi84 skrev: Hva er egoistisk med å ha med seg barnet på butikken om enn må? Det finnes alene foreldre.. Er vel bare et eksempel på nettopp det ts snakket om.... Anonymkode: 053ca...640 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med å kjefte en mor huden full på butikken slik at barnet hun har med seg hører det. Slutt med å gi stygge blikk til de som du møter ute. Slutt med å være moralsk vokter og fortell hva andre mennesker skal gjøre eller ikke. Stopp og avle opp hat mellom hverandre! Anonymkode: f7d08...799 Er nok ikke skyldig i det, med mindre det at jeg ristet kraftig på hode av noen drittunger som ikke flyttet seg vekk fra veibanen før jeg måtte ty til bilhornet. Anonymkode: a3ccf...184
Rant Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 I all verden. Hvem ser stygt på hverandre? Om jeg ber noen holde seg for munnen om de hoster er jeg da moralens vokter? Har forøvrig ikke gjort det ennå, men det kommer til å skje om jeg ser det. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må jo dere som vet at dere ødelegger for andre med egoistiske valg begynne å stoppe opp med å gjøre disse tingene dere gjør da! Anonymkode: ee7bc...0da Av og til må en ha barnet/barna med seg når en skal ukeshandle Anonymkode: a3ccf...184 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #15 Skrevet 28. mars 2020 2 minutter siden, Heisenberg skrev: Er for så vidt enig i det du skriver men lurer litt på om situasjonene er reelle? Jeg går mye ute i gata med mine to barnehagebarn. Synes flere hilser nå en før. Folk nikker og smiler og vi tilbake. Jeg er i butikken en gang i uka (uten barn) men opplever at folk er høflige, holde avstand og generelt er mer hyggelige enn før. Leste i en annen tråd her inne som galdt corona politiet. Var visst en mor som hadde opplevd å bli kjeftet huden full inne i matbutikken fordi hun hadde med seg barnet i butikken. Dette hørte barnet og. Anonymkode: f7d08...799
Helgeline Skrevet 28. mars 2020 #16 Skrevet 28. mars 2020 Er det ikke lov å ha med barn i butikken nå? 🤔 Hva med de som er nødt, aleneforeldre fex?
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #17 Skrevet 28. mars 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt med å kjefte en mor huden full på butikken slik at barnet hun har med seg hører det. Slutt med å gi stygge blikk til de som du møter ute. Slutt med å være moralsk vokter og fortell hva andre mennesker skal gjøre eller ikke. Stopp og avle opp hat mellom hverandre! Anonymkode: f7d08...799 Hvis du handler på en måte som setter meg og mine i livsfare, så får du selvfølgelig høre det din ........ !!! Anonymkode: 776d4...e74 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #18 Skrevet 28. mars 2020 Barn ha da godt å være med i butikken. De skal jo tross alt se og lære! Barnet mitt er med overalt som er lov. Anonymkode: 74268...300 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #19 Skrevet 28. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du handler på en måte som setter meg og mine i livsfare, så får du selvfølgelig høre det din ........ !!! Anonymkode: 776d4...e74 Så du synes det er greit at et uskyldig barn er vitne til at moren/faren blir skjelt ut? Og hvorfor setter det deg eller dine i livsfare hvis barnet til en annen person er med i butikken, og vedkommende +barnet holder avstand fra deg og dine? Anonymkode: f7d08...799 8
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #20 Skrevet 28. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Så du synes det er greit at et uskyldig barn er vitne til at moren/faren blir skjelt ut? Og hvorfor setter det deg eller dine i livsfare hvis barnet til en annen person er med i butikken, og vedkommende +barnet holder avstand fra deg og dine? Anonymkode: f7d08...799 Er vel greit at barn får bekreftet at foreldrene ders tydeligvis er noen tufser.. Barn er ikke så dumme at de ikke klarer å se det selv. Det er bare sunt at barnet får se at andre også syns faren deres er dust. Anonymkode: ee7bc...0da 2
Anbefalte innlegg