AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Hva syns man egentlig om folk som selger ting dem har fått som gave? Feks julegaver, bursdagsgaver, hjemmestrikk... Interessert i å høre deres meninger.. Anonymkode: 0c0fa...bd3
solmåneogstjerner Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Jeg synes ikke man skal selge ting som andre har lagt sjelen sin i å gi til deg. Om du har fått hjemmestrikk du ikke kan bruke så kan du GI det videre. Om du har fått den tredje blenderen så tenker jeg det er ok å selge den. Min mening. 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Innen 1 år, helt forfedlig, egoistisk og selvsentrert. Etter 1 år, helt greit, så lenge det ikke er hjemme laget/eller personlig laget til deg. Min kanskje upoplær menning. Anonymkode: 62bb0...55d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Kanskje de trenger pengene mer enn tingene. Anonymkode: 66ee5...a32
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #5 Skrevet 29. mars 2020 Husker jeg åpnet julegaver fra venninner tidligere og ga de til andre venninner på julaften 😂 helt greit, synes jeg! Nå er det ikke alle venner som står en like nære eller alle gaver folk har lagt sjelen sin i liksom. Men en genser som søsteren min strikket til meg, den blir så personlig at den kan jeg ikke kvitte meg med. Generelt ting som folk har laget personlig kan man jo av naturlige årsaker ikke gi videre. Men en strikket kopphåndduk kan man jo forsåvidt gi videre og si at man har laget selv 😆 Anonymkode: 16ce2...0a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå