Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle gå inn igjen i huset nå , jeg ser direkte på utelykten og plutselig slukker den seg. Jeg trodde det var feil med lyspæren, men da jeg kom inn i vindfanget var bryteren til lykten slått av. Jeg slo den på igjen. Senere ser jeg at den er av igjen. I tillegg til dette forsvinner ting jeg vet jeg har lagt på èn plass, og dukker opp helt andre steder i huset på andre tidspunkt. Da jeg våknet i dag tidlig stod det plutselig en tom kaffekopp på nattbordet ved siden av sengen. Hva i alle dager kan dette være for noe? Flere som har opplevd lignende rare ting?

Anonymkode: 71015...ae5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kommer ikke til å få noen vettuge svar her 🙂👍

Anonymkode: ef067...e7d

• Liker 4
Skrevet (endret)

Enten så er det spøkelser

eller så er du veldig glemsk😂

og du bor alene eller?

Endret av Sunset90
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gå inn igjen i huset nå , jeg ser direkte på utelykten og plutselig slukker den seg. Jeg trodde det var feil med lyspæren, men da jeg kom inn i vindfanget var bryteren til lykten slått av. Jeg slo den på igjen. Senere ser jeg at den er av igjen. I tillegg til dette forsvinner ting jeg vet jeg har lagt på èn plass, og dukker opp helt andre steder i huset på andre tidspunkt. Da jeg våknet i dag tidlig stod det plutselig en tom kaffekopp på nattbordet ved siden av sengen. Hva i alle dager kan dette være for noe? Flere som har opplevd lignende rare ting?

Du kan be en bønn inne i huset og be om at det går vekk. (Dette har ikke noe med om du er troende eller ikke.) 

Jeg kjente en forferdelig energi inne på hybelen. Plutselig sto det en skikkelse foran meg. Forsvant fort. Når jeg lå i sengen ba jeg om at dette måtte forsvinne, prøvde også å fortelle til det som var der at det måtte gå over til lyset. Sa at det var best om det som var der dro over da det ville få det mye bedre der. Prøv å hjelp det som er der over. Trenger ikke klarsynte for det😉

Anonymkode: 7a747...c8c

AnonymBruker
Skrevet

En gang, da jeg var 10, så sparka jeg i en gatelykt i sinne og så slukka den og alle andre gatelykter som var i hele gata mi.. jeg trodde jeg hadde anti-elektriske krefter og bestemte meg for å aldri misbruke kreftene mine sånn igjen. Aldri prøvd å sparke gatelykter igjen. Kanskje jeg fortsatt har det i meg?? 👀

Anonymkode: 53f4b...eac

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan hjelpe deg gratis om du bor i nærheten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En gang, da jeg var 10, så sparka jeg i en gatelykt i sinne og så slukka den og alle andre gatelykter som var i hele gata mi.. jeg trodde jeg hadde anti-elektriske krefter og bestemte meg for å aldri misbruke kreftene mine sånn igjen. Aldri prøvd å sparke gatelykter igjen. Kanskje jeg fortsatt har det i meg?? 👀

Wow! 😉 hjelpes

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette gjorde vi ofte da vi var små 😂

Anonymkode: 1fd29...507

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøv å hjelp det som er der over.

Kanskje jeg kan tenke det vekk? Forstår bare ikke hvorfor det skulle slukke lyset. Det gir ikke mening. Det med kaffekoppen gir heller ikke mening.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje jeg kan tenke det vekk? Forstår bare ikke hvorfor det skulle slukke lyset. Det gir ikke mening. Det med kaffekoppen gir heller ikke mening.

Lite gir mening når det kommer til sjeler som er på jorda. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurt å be om at det skal gå over. Også samtidig fortelle det at det må gå over uansett hva som holder det igjen. Dette skal alle klare. De hører deg uansett om du tenker det eller snakker høyt til de.

AnonymBruker
Skrevet

Tror du har fått en husnisse. De er noen tøysekopper. Hvis noe blir borte, be høyt om å få det tilbake. De kan like blanke ting i bytte, så prøv å foreslå bytte med litt aluminiumsfolie.

Anonymkode: ad5f4...acf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Tror du har fått en husnisse. De er noen tøysekopper. Hvis noe blir borte, be høyt om å få det tilbake. De kan like blanke ting i bytte, så prøv å foreslå bytte med litt aluminiumsfolie.

Anonymkode: ad5f4...acf

Ja det må det nok være. En ekte husnisse 😊

index.jpg

Anonymkode: 9ddc7...1b6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...