Gå til innhold

Tror dere årets julefeiring kam bli avlyst?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo en stund fram i tid enda, men bare en tanke jeg fikk. Hva tror dere?

Anonymkode: d3525...afb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle julen bli avlyst? Om julen hadde vært neste uke kunne vi fortsatt feiret jul.

Anonymkode: 2697e...70f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke gjort noe om det ble mindre hysteri rundt juleshoppingen og alt det der. 

Anonymkode: 01733...5d1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På grunn av Corona og oppfordring om å ikke besøke folk, hvis det fortsatt er sånn da.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen land har økonomi til å holde på sånn over tid.

Anonymkode: 2697e...70f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Blir muligens en annen type jul men trur ikke den blir avlyst. 

Anonymkode: ded06...ab5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir muligens en annen type jul men trur ikke den blir avlyst. 

Anonymkode: ded06...ab5

Hva slags type jul da?

Skrevet

Landet kommer til å ha åpnet igjen lenge før da. Er begrenset hvor lenge Norge har råd til å stenge landet. Viruset er nok også godt borte før den tid. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, tussi84 skrev:

Landet kommer til å ha åpnet igjen lenge før da. Er begrenset hvor lenge Norge har råd til å stenge landet. Viruset er nok også godt borte før den tid. 

Hvilken stein er det du bor under 🙈

Anonymkode: cd26e...45d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, tussi84 skrev:

Det vil vare i flere år, og det blir nok neppe en vanlig jul hverken i 2020 eller 2021. 

Anonymkode: 82b3f...0d4

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, tussi84 skrev:

Det kan vi jo håpe, men om ikke, så gjør det ingenting å sitte alene på juleaften. Går helt fint. Gaver kan overføres på konto.

Anonymkode: 3c132...857

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen kan nekte folk å feire jul, men julemarkedene lever nok farlig. Får håpe vi er tilbake til mer normale tilstander innen den tid. 17. mai derimot utgår.

Anonymkode: b499f...eb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det vil vare i flere år, og det blir nok neppe en vanlig jul hverken i 2020 eller 2021. 

Anonymkode: 82b3f...0d4

Norge kan ikke be folk sitte inne i 2 år i hvertfall. 

Anonymkode: 01733...5d1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags type jul da?

Har du litt panikk ? Er du bekymret for dette ? Da synes jeg kanskje at du burde begynne å bekymre deg for reelle ting. Jeg sitter uten familie , og har heldigvis fått min egen nå. Jeg har bekymringer rundt jul hvert år , fordi jeg synes det er trist om det bare blir oss. Du bekymrer deg for om det blir jul oppi DETTE.

Anonymkode: 093fc...c8b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du litt panikk ? Er du bekymret for dette ? Da synes jeg kanskje at du burde begynne å bekymre deg for reelle ting. Jeg sitter uten familie , og har heldigvis fått min egen nå. Jeg har bekymringer rundt jul hvert år , fordi jeg synes det er trist om det bare blir oss. Du bekymrer deg for om det blir jul oppi DETTE.

Anonymkode: 093fc...c8b

Ikke veldig bekymret. Bare tenkte litt på det. Er bekymret for at jeg ikke kan besøke familien min da.

Skrevet

Herlighet da, selvsagt blir den ikke avlyst :skratte:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange vil savne sine nære med jul i år. Det vil dø mer enn 22 av dette viruset. Julen kommer, men ikke med pomp og prakt. Det blir en jul med færre gaver, men mer hjertevarme.

Anonymkode: 6e3bf...7d8

Skrevet

Det er ingen høytider som vil bli avlyst i Norge! Ja, påske vil bli annerledes, sannsynligvis 17.mai også, men verken de dagene, Kristi himmelfart, pinse eller jul (+eventuelle andre dager jeg har glemt) vil bli avlyst!😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange vil savne sine nære med jul i år. Det vil dø mer enn 22 av dette viruset. Julen kommer, men ikke med pomp og prakt. Det blir en jul med færre gaver, men mer hjertevarme.

Ok. Så da må man liksom regne med at familen dør?

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Så da må man liksom regne med at familen dør?

Noen kanskje. Spørs hvem som blir smittet og om de har underliggende sykdommer.

• Liker 1
  • Opprett ny...