Ainaen Skrevet 16. juni 2005 #1 Skrevet 16. juni 2005 Heisann!! Min søster er lys i huden og har rødt hår. Hun er nå helt desperat etter litt farge (utenom rød) på kroppen sin. Jeg skal gifte meg om 3 uker og hun vil så gjerne ha litt farge til da. Huden hennes og sol er bitre fiender, så hun tenker på å bruke et selvbruningsprodukt. Hva anbefales da? Krem eller spray?? Ser for meg at det kan være lettere å få fargen jevn ved å spraye seg... Tenker da på sprayflasker og ikke hos hudpleier. Er det noen merker som er bedre enn andre og har dere noen gode tips for hvordan dette skal bli penest mulig?
*Lene* Skrevet 16. juni 2005 #2 Skrevet 16. juni 2005 Tror jeg ville gjort det profersjonelt var jeg søsteren din. Hvis hun er blek fra før, ser man lett skjolder! Dusjer man seg selv, er faren stooor for at det bli ujevnt. Natusan har kommet med en fuktighetskrem nå,(summer) med gradvis oppbygging av farge. Hvis hun begynner nå, blir det supert. har selv brukt den en uke nå, og har fått en fin farge!
Gjest gjesst Skrevet 16. juni 2005 #3 Skrevet 16. juni 2005 Jeg bruker spray. Er fornøyd både med Biotherm og Lancome. De gir ikke så mye farge med en gang, og det passer meg fint siden jeg er så lys i huden.
Milly:) Skrevet 16. juni 2005 #4 Skrevet 16. juni 2005 St. Tropez har jo blitt roset opp i skyene her inne. Hadde selv på meg i dag, og håper resultatet blir bra..
smidja Skrevet 17. juni 2005 #5 Skrevet 17. juni 2005 Har prøvd meg på både sprayen og skummet til Piz Buin. Synes det er bra, det er lett å få jevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå