Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke føles rett, så velger dere å la det være. Kan heller si at om det skulle bli en nr 2 senere kan hun være fadder da, men at det akkurat nå ikke føles rett. Det er helt opp til dere! 🙂

Jeg har personlig alltid ansett inngifte onkler og tanter som like mye familie som de jeg er i slekt med. Det er ikke sånn at søsteren til pappa er mer tante enn hennes mann er onkel.. og slik ønsker jeg at mine barn skal føle det og. Derfor velger vi å likestille søsken og deres samboere/kjærester, også når det kommer til faddere. Som sagt er det fult mulig det blir slutt.. men om det så skjer så får ikke barna våre varige mén av å ha en fadder som ikke lenger er tilstedevære de i livene deres når de uansett har mer enn én fadder 😊

Anonymkode: 3278a...898

Enig med deg! Hadde vært noe annet om de var gift eller hatt planer om å gifte seg i nærmeste framtid. De er bare 20 år så forventer ikke at det er i planene deres enda heller☺️ Men hvis de hadde vært gift hadde jeg sett på det som mer naturlig såklart. 

-Ts

Anonymkode: ee78b...87a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her har jeg egentlig ingen råd å komme med, for selv er jeg førstegangs, og folk tenker og føler forskjellig. Men du bør ikke ta valg på andre sine meninger!!

her i familien har både jeg og samboer tre søsken hver. Min samboer har ikke tenkt så mye på dette med fadder enda, men han har valgt ut en bror. Jeg har også valgt ut en bror, og kusinen min(rett og slett fordi kusinen min er min aller beste venninne, og vi er i familie). 
jeg vet at mine to søstre forventer å bli faddere begge to, men jeg vil ikke at det skal bli for mange + at jeg ikke er fadder til noen av deres barn. Jeg har til og med venninner som forventer å bli faddere, og en del av de kommer ikke til å bli invitert i dåpen engang. Men det har mer med at jeg og samboer har så enormt store familier begge to - og vi har ikke råd til å be inn over 60 stk i dåp. 
så gjør det som føles rett for deg og samboeren din, og drit i hva svigermora di eller noen andre mener..

Anonymkode: 29783...6f5

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg! Hadde vært noe annet om de var gift eller hatt planer om å gifte seg i nærmeste framtid. De er bare 20 år så forventer ikke at det er i planene deres enda heller☺️ Men hvis de hadde vært gift hadde jeg sett på det som mer naturlig såklart. 

-Ts

Anonymkode: ee78b...87a

Da er de jo fortsatt veldig unge! Og veldig forståelig at det ikke føles helt naturlig akkurat nå :) om det viser seg at forholdet varer vil hun nok få et godt forhold til barnet deres uavhengig av fadderstatusen! 😊

Anonymkode: 3278a...898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...