AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #1 Skrevet 28. mars 2020 Selger brukt truse for 175 kroner. + 25 frakt. Så altså 200 kroner for en truse som er brukt to dager. Har også fingret i den, men det er en naturlig ting jeg gjør uansett og det vet ikke kjøpere noe om! Og det trenger de heller ikke å vite om. er dette en god pris? Eller kan jeg ønske 300kr? hvorfor/ hvorfor ikke? Hva mener dere? Kan jeg miste kunden hvis jeg krever 300kr? Hva tenker dere? Anonymkode: 0ac40...64d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #2 Skrevet 28. mars 2020 Hvor mye har dere solgt/kjøpt en 2-dags brukt truse for? Anonymkode: 0ac40...64d
visp Skrevet 28. mars 2020 #3 Skrevet 28. mars 2020 Hadde jeg vært deg hadde jeg gått med den en måned og krevd 5000. Ta i litt! 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #4 Skrevet 28. mars 2020 Hvilke typer folk kjøper brukte truser? For å lukte på? Blir kåt av? Anonymkode: 4aa85...c95 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #5 Skrevet 28. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke typer folk kjøper brukte truser? For å lukte på? Blir kåt av? Anonymkode: 4aa85...c95 Lukte. jeg ga en pris på 200 for jeg solgte første gang. skulle egentlig bare selge en truse som skulle kastes. men nå må Jeg kjøpe ny pakke truse! Her tjener jeg på en måte 130kr. Fordi frakt 25 og 30 kroner er ca trusen min verdt føler 100kr er lite penge🤔 merker at jeg vil tjene mer enn bare en hundre lapp? men vet ikke om det blir mye å kreve? Er redd han backer ut for er min første og eneste kunde 🤔 og han spør ikke om noe som helts nudes eller liggende så jeg er fornøyd med han Anonymkode: 0ac40...64d
Gjest Roseglose Skrevet 28. mars 2020 #6 Skrevet 28. mars 2020 Jeg har solgt et par truser for 400kr stk. Kjøper de flere så får de pakkepris. Da brukt det i 2 dager, eller i den lengden de ønsker.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #7 Skrevet 28. mars 2020 11 minutter siden, Roseglose skrev: Jeg har solgt et par truser for 400kr stk. Kjøper de flere så får de pakkepris. Da brukt det i 2 dager, eller i den lengden de ønsker. Hvor pleier du å selge de? og hvilken betalingsmåte bruker du? er du redd de vet navnet ditt og slikt? Anonymkode: 0ac40...64d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #8 Skrevet 28. mars 2020 Selge sjela di for 200 spenn til den mannen, ta deg sammen! Anonymkode: ba0c7...0d8 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #9 Skrevet 28. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selge sjela di for 200 spenn til den mannen, ta deg sammen! Anonymkode: ba0c7...0d8 Sist gang var det snakk om gammel truse som skulle kastes egentlig. Derfor solgte jeg for 175, istedet for å kaste men ja, prisen må nok økes nå som det er snakk om nye truser.🤔 Anonymkode: 0ac40...64d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #10 Skrevet 28. mars 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sist gang var det snakk om gammel truse som skulle kastes egentlig. Derfor solgte jeg for 175, istedet for å kaste men ja, prisen må nok økes nå som det er snakk om nye truser.🤔 Anonymkode: 0ac40...64d Jeg mente ikke at du skulle øke prisen, Jeg mente at du burde la være! Dette kommer du til å angre sykt på om fem år og det kommer til å alltid følge deg resten av livet at du har gjort! Når du får en datter så kommer du til å tenke på det hver gang du vasker trusene hennes at det kan være at hun også driver å selger seg til ekle menn på nettet. Anonymkode: ba0c7...0d8 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #11 Skrevet 28. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg mente ikke at du skulle øke prisen, Jeg mente at du burde la være! Dette kommer du til å angre sykt på om fem år og det kommer til å alltid følge deg resten av livet at du har gjort! Når du får en datter så kommer du til å tenke på det hver gang du vasker trusene hennes at det kan være at hun også driver å selger seg til ekle menn på nettet. Anonymkode: ba0c7...0d8 Hvorfor skal man liksom angre på å ha solgt brukt undertøy? En har da ikke solgt kroppen sin akkurat. Anonymkode: 77219...db8 3
FluffyChix Skrevet 28. mars 2020 #12 Skrevet 28. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente ikke at du skulle øke prisen, Jeg mente at du burde la være! Dette kommer du til å angre sykt på om fem år og det kommer til å alltid følge deg resten av livet at du har gjort! Når du får en datter så kommer du til å tenke på det hver gang du vasker trusene hennes at det kan være at hun også driver å selger seg til ekle menn på nettet. Anonymkode: ba0c7...0d8 Ro deg ned. Å selge noen brukte truser til noen som runker i de, er nå helt harmløst. Jeg har solgt både truser og strømper og sko, har barn og angrer ingenting 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #13 Skrevet 28. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor skal man liksom angre på å ha solgt brukt undertøy? En har da ikke solgt kroppen sin akkurat. Anonymkode: 77219...db8 Jeg synes bare det er artig at det faktisk er et marked for det, hadde jeg vært kvinne hadde jeg lett solgt trusene mine etter bruk hvis jeg fikk en fortjeneste på det. Man selger ikke akkurat sjela fordi man selger noen gamle truser i stedet for å kaste de. Eller vaske de for den saks skyld! Bare vær relativt forsiktig med opplysninger du gir kjøper! Anonymkode: 1f3a7...8de 1
Rosatoast Skrevet 28. mars 2020 #14 Skrevet 28. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Selger brukt truse for 175 kroner. + 25 frakt. Så altså 200 kroner for en truse som er brukt to dager. Har også fingret i den, men det er en naturlig ting jeg gjør uansett og det vet ikke kjøpere noe om! Og det trenger de heller ikke å vite om. er dette en god pris? Eller kan jeg ønske 300kr? hvorfor/ hvorfor ikke? Hva mener dere? Kan jeg miste kunden hvis jeg krever 300kr? Hva tenker dere? Anonymkode: 0ac40...64d Hadde krevd minst 500 kr. Og siden du har fingra i den burde du ta 1000 - 1500 haha.
Hr. Aktiv Skrevet 28. mars 2020 #15 Skrevet 28. mars 2020 Jeg kjøper nye for billigere så klarer du å få mere for brukte så må jo det være good to go.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2020 #16 Skrevet 28. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente ikke at du skulle øke prisen, Jeg mente at du burde la være! Dette kommer du til å angre sykt på om fem år og det kommer til å alltid følge deg resten av livet at du har gjort! Når du får en datter så kommer du til å tenke på det hver gang du vasker trusene hennes at det kan være at hun også driver å selger seg til ekle menn på nettet. Anonymkode: ba0c7...0d8 Dette er et stoff med mitt underlivs lukt som selges😂😂 er ikke noe mer enn det. tror jeg heller skal le av det om 30-40 år, enn å angre🤣 Anonymkode: 0ac40...64d
Gjest Roseglose Skrevet 29. mars 2020 #17 Skrevet 29. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor pleier du å selge de? og hvilken betalingsmåte bruker du? er du redd de vet navnet ditt og slikt? Anonymkode: 0ac40...64d Finn Et kjapt søk der så ser du flere selger brukt undertøy. bruker vipps. ikke redd for at de skal vite navnet mitt heller. Nå har jeg ikke gjort det på en liten stund, men har noen slitte truser jeg godt kan kvitte meg med nå 😂 burde kanskje prøve meg igjen. En gang tjente jeg 2000kr på å selge en pose brukt undertøy, det var 3år gammelt og lå slengt i en pose i boden 😉 null stress. Jeg har skjult adressen min på nett, så de finner meg ikke om de søker med navn eller nr. Jeg ber alltid om nr først Så jeg kan sende et vippskrav, men før jeg gjør det så søker jeg de opp og undersøker de. alle har vært harmløse folk på typ 40år som bor på andre siden Av landet. ved et unntak var det en gammel kollega, men da Avsluttet jeg handelen før han fikk vite hvem jeg var. 🤷🏼♀️
Gjest Paramount Skrevet 29. mars 2020 #18 Skrevet 29. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er et stoff med mitt underlivs lukt som selges😂😂 er ikke noe mer enn det. tror jeg heller skal le av det om 30-40 år, enn å angre🤣 Anonymkode: 0ac40...64d Enig i denne tankegangen. Det eneste som er feil her er at kjøperne burde styrt sin seksualdrift mot en kvinne de er sammen med, framfor å ydmyke seg selv på denne måten. Men, ikke alle har en partner. Og mange tenner på å ydmyke seg selv på denne måten også. Og dersom de er singel i en periode, har ok økonomi, da er det vel bedre å ruse seg på brukte dametruser enn dop og alkohol. Mye sunnere og bedre rus. I tillegg, vil det være en fin inntekt feks for en attraktiv studine i en økonomisk utfordrende periode av livet. Det meste handler om å ha et reflektert forhold til det du holder på med, oppføre seg med respekt (selv på dette området), og ikke overdrive, da går det som oftest helt fint alt sammen.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #19 Skrevet 29. mars 2020 9 timer siden, Roseglose skrev: Finn Et kjapt søk der så ser du flere selger brukt undertøy. bruker vipps. ikke redd for at de skal vite navnet mitt heller. Nå har jeg ikke gjort det på en liten stund, men har noen slitte truser jeg godt kan kvitte meg med nå 😂 burde kanskje prøve meg igjen. En gang tjente jeg 2000kr på å selge en pose brukt undertøy, det var 3år gammelt og lå slengt i en pose i boden 😉 null stress. Jeg har skjult adressen min på nett, så de finner meg ikke om de søker med navn eller nr. Jeg ber alltid om nr først Så jeg kan sende et vippskrav, men før jeg gjør det så søker jeg de opp og undersøker de. alle har vært harmløse folk på typ 40år som bor på andre siden Av landet. ved et unntak var det en gammel kollega, men da Avsluttet jeg handelen før han fikk vite hvem jeg var. 🤷🏼♀️ Enig, er ikke mye de kan gjøre med navn og nummer. Anonymkode: 0ac40...64d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå